עזריאלי לימודי המשך

 

מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג עזריאלי לימודי המשך?

השאר פרטים ונציג עזריאלי לימודי המשך יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת עזריאלי
יעקב שרייבום 26 רמת הכרם, ירושלים
המשך...
strip

קורס ניהול פרויקטים



מבנה הלימודים

ניהול פרויקטים ניהול פרויקטים בשיתוף הטכניון

ודאי שאלתם את עצמכם מה זה ניהול פרויקטים? קורס ניהול פרויקטים הינו קורס המכיל מגוון רחב של נושאים, תחומים ומאפיינים הדורשים ידע, מיומנויות וכלים שעל מנהלי הפרויקט לדעת ע"מ להבטיח את הצלחתם בתפקיד. פרויקטים מתאפיינים ברוב המקרים בסביבה דינמית ומשתנה ומגוון סיטואציות של חוסר ודאות ותנאים משתנים, דבר המחייב ידע והבנה מעמיקה אשר יובילו לניהול נכון ויעיל של הפרויקט לשם השגת היעדים. מטרת קורס ניהול פרויקטים להקנות לסטודנט כלים מעשיים לניהולם היעיל של פרויקטים מגוונים ושונים.

ניהול פרויקטים – תכנית לימודים
תכנית לימודי ניהול פרויקטים במסגרת לימודי המשך של הטכניון קמפוס ירושלים בעזריאלי, תואמת ועומדת בתקן האמריקני ללימודי ניהול פרויקטים (PMI). תכנית הלימודים מקנה כלים ומנחה את העובד לעבודה בתהליך מסודר, מובנה, ממוקד בעל סידרי עדיפויות ויכולות ניהול המהווות כלי מעשי ויעיל להובלת וניהול פרויקטים מוצלחים. תכנית לימודי ניהול פרויקטים מקנה לסטודנט ידע, הבנה וכלי ניהול יישומיים ופרקטיים שתכליתם לייעל את ניהול הפרויקט ולסייע להצלחתו ולמינופו.

הארגון לניהול פרויקטים PMI , הגדיר את אוסף התהליכים הנדרשים כדי לנהל את הפרויקט בכל שלביו מתהליך הייזום ועד סגירתו לאחר ביצוע. במקביל לתהליכים אלו קיימות מתודולוגיות ניהול פרויקטים שונות, המתאימות לסוגי פרויקטים שונים
ולסביבות עבודה שונות. במסגרת הקורס ייחשפו המשתתפים הן לתהליכים והן למתודולוגיות השונות באופן שיאפשר להם לנהל את הפרויקט ואת הסביבה הפרויקטלית, כך שהפרויקטים יעמדו בהצלחה בלוחות הזמנים שהובטח, לא יחרגו מהתקציב וכל זה תוך כדי ביצוע התכולות המוגדרות בפרויקט.

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של ניהול פרויקטים טכניון, זאת במסגרת לימודי ניהול מטעם הטכניון לימודי המשך ועזריאלי.



תנאי קבלה

קורס ניהול פרויקטים מיועד להכשרת:

  • מנהלי פרויקטים במבחר תחומים.
  • מנהלי תפעול.
  • מנהלי אחזקה.
  • מארגני אירועים.
  • אנשי מקצוע הנדרשים לנהל פרויקטים במסגרת עבודתם, או בעלי השכלה אקדמאית.

* תיתכן קבלה במקרים חריגים של מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה.


משך הלימודים

מתכונת לימודי קורס ניהול פרויקטים
100 שעות אקדמיות, 16 מפגשים.
המפגשים יתקיימו פעם בשבוע, בשעות אחר הצהריים במשך כ- 5 חודשים.


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.