עזריאלי לימודי המשך

 

מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג עזריאלי לימודי המשך?

השאר פרטים ונציג עזריאלי לימודי המשך יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת עזריאלי
יעקב שרייבום 26 רמת הכרם, ירושלים
המשך...
strip

קורס שיווק דיגיטלי



מבנה הלימודים

 ארגונים בכל רחבי העולם מקצים יותר ויותר משאבים כיום לתחום השיווק הדיגיטלי, עקב צמיחתו והתפתחותו המהירה בעשורים האחרונים. כתוצאה מכך טכנולוגיות מידע, תקשורת ורשתות אינטרנט מציעות מגוון רחב של כלים ואפשרויות זולות יחסית. אפשרויות אלה מהירות, יעילות וניתנות למדידה מול הלקוח, הספק וכו'.

חדירת השיווק הדיגיטלי לשוק הביא עימו בשורה של ממש עבור ארגונים וחברות רבות ותורמת לדרכי חשיבה יצירתיות ולתוצאות טובות יותר, כגון: פילוח שוק יותר מדויק, התאמת מסרים לפי פלח שוק, מדידת תוצאות יותר מדוייקות. יש לציין שבמקביל לייעול והשיפור בתחום זה, ישנם אתגרים חדשים העומדים בפני הארגונים, החברות והעסקים בעולם, למשל: הצפת ידע, קהל יעד שזקוק לגירויים מסוג חדש, מיתוג דיגיטלי עבור מוצרים ומותגים חדשים ושמירה על מיתוג קיים, לכן צריך להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לזמינות ומהירות התגובה בעולם השיווק.

תוכנית לימודי קורס שיווק דיגיטלי
המטרה העיקרית של תכנית לימודי תעודה של קורס שיווק דיגיטלי  היא היכרות מעמיקה עם תחום השיווק הדיגיטלי, בכדי לקבל החלטות שיווקיות ואסטרטגיות נכונות יותר. קורס שיווק דיגיטלי מעניק מגוון כלים שימושיים ומעשיים והבנה אסטרטגית לטובת בניית תוכניות עבודה שיווקיות שהוצאתן לפועל תביא לתוצאות חיוביות ולמינוף ביצועי הארגונים השונים.

אחד היתרונות הבולטים של הקורס הוא התנסות מעשית במגוון כלים שימושיים, תוך תרגול רב של הכלים הנלמדים, הן בכיתה והן בבית. הקורס כולל סדנאות של למידה פעילה בכיתה והגשת ופרויקט המתמקד במוצר/ חברה אמתיים. בנוסף, לצד צוות מרצים מקצועי ובעל ניסיון רב, הן מהאקדמיה והן מהתעשייה, הקורס משלב הרצאות אורח של בכירים בעולם השיווק דיגיטלי, בזכות שיתוף הפעולה עם חברת מדיהקום אינטראקשן. הקורס שימושי מאוד למנהלים וליזמים שנסמכים על מיקור חוץ של ניהול וביצוע השיווק הדיגיטלי בארגונם ומעוניינים לקבל החלטות אסטרטגיות ונכונות בעולם זה.


תנאי קבלה

קורס שיווק דיגיטלי  מיועד למנהלים חסרי ידע או בעלי ידע בסיסי בשיווק דיגיטלי, שעוסקים במגוון תחומים: מנהלי חברות ועמותות, יזמים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק בכל הדרגות, מנהלי מותג, מנהלי פיתוח עסקי, מתכנתים ומעצבים.



משך הלימודים

90 שעות אקדמיות, 17 מפגשים
המפגשים יתקיימו פעם בשבוע בשעות אחר הצהריים במשך כ-5 חודשים


תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של "שיווק דיגיטלי" במסגרת לימודי ניהול, מטעם טכניון לימודי המשך ועזריאלי


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.