עזריאלי לימודי המשך

 

מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג עזריאלי לימודי המשך?

השאר פרטים ונציג עזריאלי לימודי המשך יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

מכללת עזריאלי
יעקב שרייבום 26 רמת הכרם, ירושלים
המשך...
strip

קורס בודק תוכנה



מבנה הלימודים

קורס QA מכשיר את הסטודנטים לעבוד כבודקי תוכנה ידנית ואוטומטית, ומספק את כל הידע המקצועי, התיאורטי והמעשי העדכניים ביותר בשוק כיום. קורס QA טכניון מכין את הסטודנט למבחן ההסמכה הבינלאומי של ITCB בבדיקות תוכנה, המוכר ביותר מ-40 מדינות ומהווה אסמכתא למקצועיות הבודק ואת האפשרות לעבוד עם חברות בינלאומיות.

בדיקת תוכנה, QA – מה זה?
תחום פיתוח התוכנה הינו תחום מוביל וחשוב בשוק העבודה כיום. תוכנה מקיפה אותנו במוצרים רבים בחיינו, כגון: מוצרי תקשורת, מכשור רפואי, מכוניות, אינטרנט, בנקים ועוד. קורס בודק תוכנה בטכניון (או "קורס QA") מכשיר את הסטודנט לתכנן ולהריץ בדיקות על התוכנה במטרה למצוא תקלות, ולוודא את עמידתה בדרישות שהוגדרו עבורה מראש. על בודק התוכנה להכיר שיטות עבודה ומושגים מקצועיים בתחום פיתוח ובדיקות התוכנה, וכמו כן כלים בתחום, על מנת להגיע לסטנדרטים גבוהים ואיכותיים כדי לבצע את עבודתו בצורה היעילה ביותר.

מקצוע הבודק הינו מקצוע מרתק, המתקדם בד בבד עם השינויים הטכנולוגים המתפתחים, הסטנדרטים וכלי הבדיקות הקיימים והחדים ביותר בשוק. קורס QA בנוסף, מכשיר את בודק התוכנה להיות בעל ראייה מערכתית של כלל המערכות הנבדקות וצרכי הלקוח, ולהוות את הסמכות המקצועית המאשרת את איכות התוכנה טרם יציאתה לשוק.

במהלך קורס QA נכיר לעומק את תהליך הבדיקות ותוצריו ומושגים חשובים בתחום (כגון STP, STD, STR). נכיר סוגי בדיקות תוכנה ברמות שונות ומגוונות הקיימות בתחום. כחלק מהלימוד נלמד לכתוב בעצמנו בשפת HTML -איתה בונים אתרים בכדי להבין את הקוד שמאחורי הקלעים. בנוסף, נלמד טכניקות עבודה לכתיבת תסריטי בדיקה יעילים, תוך שמירה על רמת כיסוי גבוהה של הדרישות או הקוד, הרצת הבדיקות ודיווח תקלות. הקורס כולל הרצאות פרונטליות יחד עם תרגולים בכיתה באופן מעשי על מנת שהסטודנט ידע וישלוט בטכניקות של בדיקת התוכנה בצורה המקצועית ביותר.

קורס QA – תכנית הלימודים:

  • מתודולוגיות, מושגים ומסמכים בבדיקות תוכנה – 30 ש"ל
  • ניהול תהליך הבדיקות באמצעות HP Quality Center – 20 ש"ל
  • פרויקט בדיקות WEB – 15 ש"ל
  • בדיקות אוטומטיות באמצעות Selenium – 10 ש"ל
  • פרויקט ERP הכולל עבודה מול Database (SQL) – 30 ש"ל
  • תקשורת נתונים NETWORKING לבודק תוכנה – 20 ש"ל
  • מבוא לתכנות באמצעות שפת VBS – 10 ש"ל
  • בדיקות אוטומטיות באמצעות QuickTest Professional (QTP) – 15 ש"ל
  • בדיקות MOBILE – 10 ש"ל
  • בדיקות עומסים באמצעות – LoadRunner – 10 ש"ל
  • הכנה ל ISTQB Foundation Level- 25 ש"ל

יתרונות קורס QA
במהלך קורס QA אנו מכינים את הסטודנטים לעבוד כבודקי תוכנה ברמה הגבוהה והמקיפה ביותר. כמו כן, ישנו ליווי אישי של התלמיד לאורך כל המסלול וגם אחריו.

במסגרת לימודי מחשבים, קורס בודק תוכנה נבנה ע"י מר שחם ערן, בעל ניסיון עשיר של כ-20 שנים בתחום המחשבים, ומנהל את ביה"ס למחשבים של היחידה ללימודי המשך וחוץ בטכניון. בנוסף, הוא אחראי לפעילות ההדרכה של חברת Websense בישראל ובמזרח אירופה. מי שמלווה את המסלול הוא מר קובי יונסי- מהנדס בדיקות ויעץ בכיר של QA, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום.


תנאי קבלה

קהל יעד
בודקי תוכנה מתחילים, מתכנתים, אקדמאים, הנדסאים, מהנדסים, בעלי תעודת בגרות וכל המעוניינים לעסוק בתחום בדיקות התוכנה.

קורס QA תנאי קבלה
ראיון קבלה ע"י יועץ אקדמי
ידע וניסיון במערכות הפעלה חלונאיות
שליטה באנגלית (חלק מחומר הקורס הינו באנגלית)



משך הלימודים

200 שעות אקדמיות, 40 מפגשים
המפגשים יתקיימו פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים במשך כ-5 חודשים
לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של "בודקי תוכנה" במסגרת לימודי מחשבים, מטעם טכניון לימודי המשך ועזריאלי

תעודה / הסמכה

דרישות מעבר:
קיימת חובת נוכחות ב-80% מהמפגשים, ועמידה במטלות התכנית.

לעומדים בדרישות התכנית תוענק תעודת גמר של "בודקי תוכנה TCQA" מטעם עזריאלי והטכניון לימודי תעודה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.