logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול משא ומתן ושיתופי פעולה



מבנה הלימודים

ניהול משא ומתן ושיתופי פעולה

כלים מעשיים לניהול אפקטיבי של האינטראקציה בממשקי עבודה

ניהול אקדמי: ד"ר יובל קליש
ניהול מקצועי: עמרי גפן

התנהלות מוצלחת בסביבה מורכבת נשענת על יכולת ליבה של זיהוי וניהול ממשקים אפקטיביים – כישורים  של דיאלוג, הקשבה, הבנת צרכים, ניהול משא-ומתן בתפיסת WIN-WIN, ניהול קונפליקטים, ניהול משברים ועוד. ממשקים אפקטיביים מהווים תשתית חיונית לכל תהליך של ניהול וצמיחה ארגונית ועסקית. מנהלים משקיעים חלק ניכר מזמנם ביצירת שילוב וחיבור בין יחידות שונות בארגון, אולם לעיתים מתמודדים עם דפוסים ותבניות של תחרות, מערכות יחסים מורכבות והעדר מודעות וכלים. קורס זה יאפשר למנהלים להבין את הדינאמיקה של ההתנהלות בממשקים ולפתח רמה גבוהה של שליטה בהובלה שלהם באמצעות כלים מובנים ומתודולוגיות סדורות. 
הקורס יקנה כלים, שכיום מהווים את ליבת העשייה של כל ארגון, זאת מאחר והם מחברים בין המישור של ניהול אנשים למישור של ניהול משימות, מהווים את הבסיס לסגנונות המנהיגות המתקדמים ביותר ומוכחים כמגבירים אפקטיביות ניהולית.

קהל יעד:
התכנית מיועדת לבעלי תפקידים ומנהלים, אשר נמצאים בצמתים המרכזיים של תהליכים ארגוניים ונדרשים במסגרת עבודתם לנהל תהליכי משא-ומתן מורכבים, קונפליקטים, משברים, שיחות טעונות ושיתופי פעולה אפקטיביים עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים.

מטרות התכנית:

? לימוד והטמעת כלים ומיומנויות מתקדמות מתחומי המשא-ומתן וניהול שיתופי פעולה
? שיפור היכולת לנהל ולהעצים מערכות יחסים ארוכות טווח יחד עם מימוש יעדים עסקיים
? הקניית כלים יישומיים למנהלים לצורך ניהול אפקטיבי ושיפור הממשקים הארגוניים
? שיפור היכולת של המנהל להשפיע על האקלים הארגוני במערכת שלו
? פיתוח היכולת לזהות, להגדיר ולייעל את "צמתי הממשק" בארגון ובסביבתו

מרצים:
בתכנית משתתפים מגוון מרצים המובילים את תחום קבלת ההחלטות בישראל כגון ד"ר יובל קליש, מומחה וחוקר בנושאי התנהגות ארגונית, מנהיגות, תקשורת אפקטיבית, רשתות חברתיות, משא-ומתן וגישור. שימש כיועץ ארגוני בחברות AXA, Boeing, BHP Billiton, משרד החינוך ועוד.  ? מר עמרי גפן מומחה לתחום ה-Collaboration, משא-ומתן, יישוב סכסוכים, רב תרבותיות ובניית הסכמות. בעל ניסיון עשיר בליווי הנהלות בכירות ותהליכים מורכבים בין ובתוך ארגונים. מנכ"ל קבוצת גבים אותה ייסד בשנת 1996. מלווה תהליכים בארגונים כגון Unilever ,Intel ,Amdocs, משרד הבטחון, בנק הפועלים, שירותי בריאות כללית ועוד.


תנאי קבלה

 


משך הלימודים

התכנית כוללת 51 שעות אקדמיות


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.