אורט הרמלין נתניה

 

מכללה טכנולוגית חדשנית

logo
הלימודים מתקיימים בנתניה
נתניה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הנדסאי קירור ומיזוג



מבנה הלימודים

הנדסאי קירור ומיזוג
בעידן שבו שינויים אקולוגיים ואקלימיים גורמים להתחממות גלובאלית, ישנה עלייה מתמדת בהתפתחות הטכנולוגית בענף הקירור ומיזוג האוויר, וזו הגדילה את הצורך בכוח אדם מיומן בתחומי הקירור והמיזוג של מערכות גדולות וקטנות. לימודי ההנדסאים מתמקדים בתכנים המהווים את התשתית לעיסוק בתכנון, הפעלה, התקנה, פיקוח, אחזקה ובקרה של מערכות קירור ומיזוג אוויר. הנדסאי קירור ומיזוג יוכלו להשתלב בתכנון ובניהול התחום האנרגטי במפעלים, במוסדות ציבור גדולים, בקניונים, במלונות ועוד.
 
תכנית הלימודים
תכנית הלימודים מורכבת מלימוד מקצועות יסוד טכנולוגיים הקשורים לתחום קירור ומיזוג, כדוגמת חשמל, מעבר חום, תרמודינמיקה, הידראוליקה, בקרה של מתקני מיזוג ועוד, וממקצועות התמחות במכונות ומתקני חשמל, אלקטרוניקה תעשייתית ומיתוג, פיקוח ובקרה. במהלך הלימודים הסטודנטים מתנסים בעבודה מעשית במתקני קירור ומיזוג ומבצעים פרויקט גמר יישומי.



תנאי קבלה

על כל מועמד לעמוד בתנאים הבאים:
תעודת בגרות מלאה (בעלי תעודת בגרות מחו"ל יציגו תעודה מתורגמת ע"י נוטריון ומאושרת ע"י משרד החינוך).
תעודת בגרות חלקית הכוללת: 3 יח"ל במתמטיקה, 3 יח"ל באנגלית, 2 יח"ל בעברית בציונים חיוביים (במקצועות אנגלית ומתמטיקה יתקבל גם ציון 50 בבחינות הבגרות ברמה של 4 או 5 יח"ל בגרות).
מסיימי מכינה טכנולוגית להנדסאים שעמדו בהצלחה בבחינות מה"ט במקצועות: מתמטיקה, אנגלית, הבעה עברית.
בוגר מכינה אקדמית או מכינה אוניברסיטאית ממוסד מוכר בישראל.
מועמדים בני 35 ומעלה בעלי תעודה ממשרד החינוך המעידה על סיום 12 שנות לימוד.
 
הערה:
נוסף על התנאים האלו, מתקיים מבדק רמה במתמטיקה בחלק מהמחלקות.
המכללה מקיימת מכינה טכנולוגית להשלמת תנאי הקבלה.
 
 


משך הלימודים

משך הלימודים בתכנית הוא שלוש שנים (שמונה סמסטרים) במסלול המשלב לימודי ערב עם לימודי יום (יומיים בשבוע בשעות הערב ובימי שישי בשעות הבוקר).



תעודה / הסמכה

דיפלומת ההנדסאי שהבוגר זכאי לה עם סיום לימודיו היא דיפלומה מטעם המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ומדע (מה"ט) במשרד הכלכלה, ובוגר העומד בהצלחה בבחינות ההסמכה של משרד הכלכלה זכאי לתעודת חשמלאי מוסמך.

אפשרויות תעסוקה
בוגרי התכנית יכולים להשתלב בתכנון, ייעוץ ופיקוח במשרדים של מהנדסים, יועצים, מכוני תכנון ובמחלקות הנדסה ופיתוח של חברות העוסקות בקירור ומיזוג אוויר; בניהול קווי ייצור של מתקני קירור ומיזוג ובהתקנת מערכות קירור ומיזוג אוויר; כמנהלי עבודה בבתי קירור אזוריים, בקווי הקפאת מזון, בביצוע מערכות מיזוג אוויר מרכזי באתרים גדולים וכד' ובתחזוקת מתקנים או בהפעלת מתקנים המצויים במוסדות, בבניינים ובמפעלים בעלי מתקנים ומערכות גדולות של קירור ומיזוג אוויר.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.