מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג SCE המכללה האקדמית להנדסה עש סמי שמעון?

השאר פרטים ונציג SCE המכללה האקדמית להנדסה עש סמי שמעון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באשדוד ובבאר שבע
באר שבע
אשדוד

מפת הגעה

קמפוס אשדוד
זבוטינסקי 84 אשדוד
המשך...
קמפוס באר שבע
ביאליק, פינת באזל, באר שבע
המשך...
strip

תואר שני בהנדסת תעשיה וניהול M.Sc



מבנה הלימודים

מהלך הלימודים
• תוכנית הלימודים תותאם לסטודנטים עובדים.
• מס' המקומות מוגבל!!!! 15 סטודנטים בכל קמפוס.
• משך הלימודים לתואר השני מוגבל לשנתיים ולפיכך בשנה הראשונה הסטודנטים נדרשים להשלים בכל סמסטר לכל הפחות ארבעה קורסים, ובשנה השנייה להשלים את מלוא חובותיו האקדמיים.
• מספר מוגבל של קורסי בחירה הנלמדים במסגרת התואר הראשון, יינתנו לבחירה לסטודנטים המעוניינים להאיץ את קצב הלימודים או לאלה שיש להם עניין מיוחד בקורסים אלו, ובלבד שלא נלמדו במסגרת התואר הראשון (מותנה באישור המחלקה). 

אודות המסלול
לימודי התואר השני בהנדסת תעשייה וניהול*, מכשירים מהנדסים לקראת תפקידי ניהול בכירים. מטרת הלימודים היא להקנות למהנדסים ידע נרחב ועדכני בתחום התעשייה והניהול. בתכנית הלימודים מגוון שיטות הנדסיות חדשניות , טכנולוגיות מתקדמות שיטות ניהול, כלים ומיומנויות שיסייעו בקידום לתפקידי מפתח בעולם העסקים, בתעשייה במחקר או באקדמיה.
 
המסיימים בהצלחה את לימודי התואר השני בהנדסת תעשייה וניהול, יוכלו למלא תפקיד בכיר במגוון רחב של תחומים כגון הנדסת ייצור, חקר שיטות עבודה, חקר זמן ותנועה, תכנון מערך מפעלים, תכנון ופיקוח על הייצור, ניתוח ארגוני, ארגון שיטות, מערכות ייצור גמישות משולבות מחשב, ניהול איכות, תפעול וניהול של מערכות, תכנון ופיקוח על מלאי ועל האיכות והעלויות, ניתוחים כלכליים, מערכות מידע, ניתוח בעיות בהנדסת אנוש ועוד.
 
תכנית הלימודים תסייע למוסמכים בהנדסת תעשייה וניהול להטמיע את הידע הנדסי בהובלת פרויקטים מורכבים במקום העבודה, בתהליכים טכנולוגיים וניהוליים ועוד.
 
*בתהליך אישור של המל"ג.


תנאי קבלה

תנאי הקבלה לתוכנית

 ממוצע ציונים של 80 בתואר ראשון ואשר ציונם המשוקלל לתואר נמצא ב- 25% העליונים במחזור הלימודים שלהם- על המועמד להציג שמות של לפחות שני ממליצים ממוסדות אקדמיים.
מועמדים בעלי ניסיון תעשייתי/ניהולי רלוונטי מעל חמש שנים וממוצע מתחת ל- 80 בתואר הראשון, יוכלו להגיש מועמדות, הדורשת השלמות, באמצעות ועדת קבלה- על המועמד לצרף לבקשתו שמות של שני ממליצים לפחות אחד מתחום האקדמיה ולפחות אחד ממקום עבודתו .
לתוכנית יתקבלו גם מועמדים בעלי תואר ראשון ממוסד מוכר להשכלה גבוהה, כדלהלן:
1.תואר ראשון בדיסציפלינה הנדסית כל שהיא – עם השלמות (5 קורסים) –פרטים נוספים בפגישת הייעוץ.
2. תואר ראשון במדעי הטבע, מתמטיקה ומדעי המחשב – עם השלמות(10 קורסים) – פרטים נוספים בפגישת הייעוץ:
3.תואר ראשון בכלכלה ומדעי ההתנהגות – עם השלמות(13 קורסים) – פרטים נוספים בפגישת הייעוץ:
 מועמד המעוניין להרשם ללימודים במכללה, ירכוש מעטפת רישום ועליו להציג בפני מדור רישום את המסמכים הבאים: תעודת זכאות לתואר, גיליון ציונים, מדרג חתום על ידי המוסד האקדמי בו למד את התואר הראשון.
 מועמד שיעמוד בכל תנאי הקבלה כרשום בסעיף 1 יזומן לוועדת קבלה וזאת לאחר שהגיש את כל המסמכים וההמלצות. 
 שכ"ל על פי וועדת מלץ לשנת תשע"ד יעמוד על 675 ₪ לכל נ"ז.

משך הלימודים

משך הלימודים: שנתיים.

תעודה / הסמכה

קבלת התואר מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.