HIGHWAY - נסגר

 

לומדים לעשות עסקים

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

מכללת Highway
הצפירה 29 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מנהל מכירות - בפיקוח משרד הכלכלה



מבנה הלימודים

מנהל מכירות בפיקוח משרד הכלכלה
תעודת גמר מקצועית ממשלתית

מבוא
תפקיד מנהל מכירות מהווה אתגר עסקי ייחודי. מנהל מכירות, הוא שילוב של בנקאי, איש מכירות ואיש עסקים גם יחד. היקף כל עסקאות הנסגרות בחודש אחד של עבודה בעסק קטן בינוני או גדול , נאמד בעשרות אלפי שקלים (אם לא יותר) ולכן האתגר, האחריות כלפי הלקוח, סגנון המכירה והכישורים, חייבים להיות גבוהים ומקצועיים מאוד.
מנהל המכירות בחברה הוא שותף עיקרי והמוציא לפועל של האסטרטגיה השיווקית והמסחרית. באמצעות הגדרת יעדים ושיטות מכירה, מקדם המנהל את מכירת המוצרים ו/או השירותים במטרה להגדיל את רווחי החברה ולהשיג את מטרותיה.

מקצוע ובניית קריירה בעולם העסקים:

בוגרי קורס מנהל מכירות זכאים לתעודה מקצועית ממשלתית בכירה  ויכולים להשתלב במעגל העבודה בכלל תחומי המסחר בישראל  שההתמחות המעשית בקורס וההכרה מהמדינה כשאנשי מקצוע לכל דבר , מעניקה לבוגרים יתרון יחסי גדול על פני מתמודדים אחרים.
מנהלי מכירות יכולים להגיע לשכר גבוה, בהתאם לכישורים, לניסיון ולביצועים המקצועיים. לעתים קרובות מנהלי המכירות מקבלים תוספות כמו רכב, נייד ובונוסים שונים.

נושאי לימוד :
- מבוא לניהול וארגון 
- ניהול מערך המכירות והשיווק 
- אומנות המכירה 
- שירות מנצח במכירות 
- עקרונות השיווק 
- מיומנויות ניהול וארגון
- מערכת ERP בהדגמה על תוכנת פריוריטי PRIORITY 
- הכרת תוכנות OFFICE 
- פיתוח מיומנויות אישיות לניהול (מיומנויות ניסוח , ניהול משא ומתן 
- אתיקה מקצועית 
- סדנא במציאת עבודה 
- פרויקט גמר.

השמה לעבודה : HIGHWAY מפעילה חברת השמה לשירות הסטודנטים והבוגרים . ניתן לקבל סיוע וליווי אישי בכל תהליך מציאת העבודה.

** הקורס מוכר לצורך קבלת מלגת לימודים לזכאים בלבד מטעם: לשכת התעסוקה , פיקדון חיילים משוחררים, ביטוח לאומי שיקום , משרד הקליטה , קרן קמ"ח


תנאי קבלה

• 12 שנות לימוד- חובה להציג תעודת גמר או אישור ידני מבי"ס
• ניסיון מוכח כשנתיים בתחום המכירות- חובה להציג אישור ממעסיק


משך הלימודים

מסלול לימודי ערב 17:00-20:15 , חד שנתי ,פעמיים בשבוע  , 400 שעות לימוד , כשנה

תעודה / הסמכה

בסיום הלימודים ועמידה בהצלחה בתנאי הלימודים תוענק תעודת גמר מקצועית ממשלתית מטעם משרד הכלכלה (התמ"ת לשעבר ) " מנהל מכירות"


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.