מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אוניברסיטת אריאל בשומרון - לימודי תואר שני?

השאר פרטים ונציג אוניברסיטת אריאל בשומרון - לימודי תואר שני יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

הנדסת מכונות



מבנה הלימודים

הנדסת מכונות תואר שני
ראש המחלקה: פרופ' צבי שילר

תכנית הלימודים
תחום הנדסת המכונות עוסק בפיתוח ואחזקה של מערכות מכניות ומשלב כמעט את כל ענפי התעשייה עתירת הידע. עם התפתחות הטכנולוגיה, תחומי הידע במקצוע הלך והתרחב והמהנדס נדרש להעמקה, להתמחות ולהרחבת הידע בתחום הפעילות שבו הוא עוסק. תכנית הלימודים נבנתה בהתאמה לכך ומאפשרת התמקצעות בתחומי ידע בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי, בדגש על רובוטיקה וביומכניקה.
הבחירה באריאל

לרשות הסטודנטים עומדות מעבדות מחקר מתקדמות וחדשניות, כגון: המעבדה לרובוטיקה ורכבים אוטונומיים, המעבדה לחומרים ביולוגיים, המעבדה לאנרגיה מתחדשת, המעבדה לננו-אופטיקה, המעבדה לקריוגניקה והמרכז לביו-מכניקה באריאל (ABMC). כמו כן, קיימים תחומי מחקר מגוונים, כגון: חקירת הזרימה באבי העורקים, מודלים דינמיים של רכבים, ניווט ותכנון תנועה בסביבה אורבנית, רובוטיקה רפואית, תכנון תנועה לרובוטים יתירים, חקר אותות שמע, אופטיקה סינגולרית ועוד.
התמחויות לימוד

הסטודנטים יכולים להתמחות באחד משני תחומי ההתמחות:
\ התמחות ברובוטיקה - הדרישה למהנדסי רובוטיקה צפויה לגדול משמעותית בשנים הקרובות עם הגידול בצורך במערכות רובוטיות שיתמכו בטיפול רפואי, סיוע לאוכלוסייה המבוגרת, שמירת קשר בין קרובים רחוקים, רכבים אוטונומיים, לוגיסטיקה ללא מגע יד אדם והפעלת קווי ייצור שלא עוצרים בעתות חירום.
\ התמחות בביו-מכניקה - תחום הביומכניקה מציע פתרונות הנדסיים בשירות הרפואה וצפוי לצמוח עם הדרישה הגוברת לשיפור איכות החיים של הדור השלישי, ההולך וגדל. לבוגרי התוכנית יעמוד הפוטנציאל להשתלב בתפקידי מפתח בתעשייה ולהמשיך במחקר מדעי במסגרת לימודי תואר שלישי.

אפשרויות תעסוקה והמשך לימודים
בוגרי התואר השני מתמקצעים בהנדסת המכונות, הופכים מבוקשים מאוד בשוק התעסוקה ומתמנים למשרות בכירות בתעשייה. רכישת הידע בתואר השני, כמו גם ההתנסות בביצוע מחקר מתקדם, מאפשרת התמודדות איתנה עם המציאות המתחדשת בעולם ההנדסה. כמו כן, יכולים הבוגרים להמשיך לתואר שלישי (דוקטורט) באוניברסיטאות בארץ ובעולם.
 
\ ניתן ללמוד במסלול עם תזה או ללא תזה.
\ קבלת התואר מותנית באישור מל"ג.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.