מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אוניברסיטת אריאל בשומרון - לימודי תואר שני?

השאר פרטים ונציג אוניברסיטת אריאל בשומרון - לימודי תואר שני יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

מורשת ישראל



מבנה הלימודים

התוכנית לתואר שני במורשת ישראל מבוססת על המבנה החדש האינטרדיסציפלינרי המקובל כיום באוניברסיטאות. תוכנית הלימודים נועדה לפתח התמחויות שונות לתואר שני ולפתוח לימודים רב-תחומיים במדעי הרוח - בכלל, ובמורשת ישראל - בפרט. תוכנית הלימודים עונה על הציפיות לתחומי לימודים בעלי ראיה הומניסטית רחבה מתוך גישה רב-תרבותית המשלבת היכרות עם ההיסטוריה והתרבות הישראלית. יתרונה של התוכנית ללימודי תואר שני נעוץ בעובדה שהיא תוכנית חדשה וייחודית המעניקה תואר שני במורשת ישראל. עיקרה של התוכנית ללימודי תואר שני הוא רב תחומי שמשמעו, שילוב בין תחומים חדשים לתחומים הידועים לתואר שני המקובלים באוניברסיטאות. תוכנית לימודי התואר השני במורשת ישראל מתמקדת בתחומי מדעי הרוח והיהדות והם מבוססים על האשכולות הבאים: - מקרא - תלמוד ופילוסופיה יהודית - ספרות עברית ואומנויות יהודיות - ארץ-ישראל, עם ישראל והציונות * התוכנית מאפשרת שני מסלולי לימוד: - לימודי עיון ומחקר עם תזה - לימודי עיון ומחקר ללא תזה הרכב וועדת המחקר של המחלקה למורשת ישראל לתוכנית לימודי תואר שני במורשת ישראל הוא: פרופ' אורציון ברתנא - יו"ר הוועדה לתוכנית תואר שני וד"ר אורי צור - ראש המחלקה למורשת ישראל.

הערות ומידע נוסף:
* תוכנית לימודי התואר השני מיועדת לבעלי תואר ראשון מכל התחומים המעוניינים בחידוש ורענון בלימודי התואר השני (במקרים מסוימים ייתכנו השלמות לימודים לתואר שני). * ייחודי: תלמידי תואר שני במורשת ישראל המבצעים תזה יקבלו פטור מלא משכר לימוד ומענק מחקר בסך של 12,000 ₪ לשנה, לפרק זמן של עד שנתיים (1,000 ₪ לחודש למשך שנתיים) בתנאי שממוצע ציוניהם בתואר הראשון הוא מעל 80. * יש לבחור קורסים בהתאם לתוכנית הלימודים ובתיאום עם המנחה. * ההשתתפות בקורסים המתודולוגיים היא חובה לכל תלמידי המחלקה למורשת ישראל לתואר שני. * למורים: משרד החינוך מכיר בתואר השני במורשת ישראל. משמעותה של ההכרה: פטור מ- 4 שעות הוראה למשך של עד 3 שנים, או השתתפות בכ-11,500 ₪ שכר לימוד לשנה, כלומר, שכר לימוד מלא. הכרה זו אושרה על ידי מוטי רוזנר, ראש אגף השתלמויות במשרד החינוך.



תנאי קבלה

בוגרי תואר ראשון בממוצע 80 ומעלה בתחומי מדעי החברה והרוח

משך הלימודים

שנתיים, 4 סמסטרים

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.