בואו להמליץ על:
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
לרשימת כל הממליצים
מנהלי קמפיין במדיות חברתיות
מבנה הלימודים
הקורס מוכר לפיקדון
קידום במדיות החברתיות SMO מייצר נוכחות אינטרנטית נרחבת והתאמה של האתר לשימוש במדיה החברתית תוך שימוש בכל יתרונותיה לקידום האתר והקמפיין.מהן המדיות החברתיות המרכזיות ? כיצד להתאימן לסוג הקמפיין ?כיצד יוצרים באזז תקשורתי במדיה החברתית ? כיצד מעלים פוסט איכותי שמייצראת הבאזז הנדרש ?והכי חשוב!!! כיצד ננצל את מלוא הפוטנציאל בכלי הקידום העסקיים שמציעותמדיות חברתיות אלו ?SMO הוא היום תחום בלתי נפרד מתפקיד מנהל הניו-מדיה בחברה. כבר לא מדובר באיסוף לייקים או כתיבת פוסטים, אלא ביישום מערך שלם ומתקדם של אסטרטגיות הקמפיין , כלים ותקציב.
נושאי הלימודמדיה חברתית - מבואניהול קמפיין Facebookמיתוג במדיה החברתיתכלים מתקדמיםTwitterLinkedinגוגל פלוס וסרטוניםInstagram ושיווק ויזואליניהול קמפיין YouTube
חסרי רקע המעוניינים בהכשרה מקצועית ולאחריה השתלבות בשוק העבודה במקצוע מבוקש.בעלי המקצועות הבאים ימצאו בקורס עניין רב ומקור לקידום מקצועי:- מנהלי פרסום ומנהלי שיווק.- בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה האינטרנטית ולקדם את שירותיהם באמצעות זירות עוצמתיות.- העוסקים במלאכת שיווק און-ליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי.- יועצים בתחומי שיווק, פרסום, מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם.