מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן?

השאר פרטים ונציג המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכנרת
טבריה
strip

.B.A בתקשורת



מבנה הלימודים

  • תואר איכותי המשלב תיאוריות עם ידע יישומי ויצירתי
  • מגוון קורסים בתחומי ניו מדיה, דיגיטל עיתונות ,תקשורת משודרת, פרסום ויחסי ציבור
  • התנסות מעשית במהלך הלימודים

על התואר
המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת חרטה על דיגלה חווית לימודים דינמית וחדשנית באמצעות תכניות לימודים והעשרה המעניקות שילוב של מצוינות אקדמית יחד עם מצוינות מקצועית.

המחלקה מכשירה אנשי תקשורת של העידן החדש תוך כדי תהליך אתגרי בעולם משתנה, עולם של טכנולוגיות מהפכניות חדשות ופורחות, עולם של תקשורת, יזמות וחדשנות של המאה ה-21.

אחת המטרות המרכזיות של המחלקה ללימודי תואר ראשון בתקשורת היא הכשרת הסטודנטים שלנו לרמת תפקוד גבוהה במערכות העבודה והעשייה התקשורתית. לסטודנטים מוענק ארגז כלים מעשיים לצד לימודים עיוניים ופיתוח יכולות אקדמיות על מנת להרחיב את הידע, המידע וההבנה בתחומים שונים.

המחלקה עוסקת ביישום מודלים, גישות ותיאוריות תקשורתיות בסביבת לימודים מתקדמת ויצירתית על מנת להכשיר את הסטודנטים לתפקוד במרחב של עשייה מקצועית ותרבותית תוך הענקת ידע, מידע והבנה בתחומים של חברה, טכנולוגיה וכלכלה.

סגל המרצים במחלקה לתקשורת מורכב מטובי המרצים בתחומם ומומחי תקשורת בעלי ניסיון מעשי העוסקים גם בהוראה, במחקר אקדמי וביצירה בתעשיית התקשורת. אנו מבטיחים לסטודנטים שלנו סביבת לימודים פורה בליווי אישי ותמיכה בכל תחום, עיוני, מקצועי ואישי.

מבנה תוכנית הלימוד
התוכנית מקנה 120 נ”ז ומתפרשת על פני 6 סמסטרים במהלך 3 שנים וכוללת:

  • ליבה מרכזית של קורסי חובה עיוניים
  • מגוון קורסים בתחומי ניו מדיה, שיווק, פרסום ויחסי ציבור
    אינטרנט, עיתונות, רדיו, קולנוע וטלוויזיה
  • סדנאות יישומיות, סיורים מקצועיים, ימי עיון וכנסים
  • פרויקטים משותפים ומפגשים עם גורמים ואנשי מקצוע בתעשייה הישראלית
  • התנסות מעשית מודרכת במגוון תחומי התקשורת

כיווני התפתחות וקידום מקצועי
הבוגרים במחלקה לתקשורת מקבלים עד לסיום התואר את מירב הכלים המסייעים להצלחה ולהשתלבות במערכות העוסקות בעולמות תוכן מגוונים כמו האינטרנט ורשתות חברתיות, עיתונות, רדיו, פרסום, ניו מדיה, יחסי ציבור ודוברות, שיווק, בימוי, עריכה והפקות למיניהן בעולם הציבורי, העסקי והפרטי.

בוגרים מהמחלקה לתקשורת ממשיכים לתארים מתקדמים באוניברסיטאות השונות בארץ ובעולם.

השילוב בין מצוינות אקדמית, סגל מרצים מעולה ותכנית לימודים מאתגרת הנלמדת בסביבה תומכת הופכים את הלימודים במחלקה לתקשורת שבמכללה האקדמית כנרת לחוויה ייחודית.

הרמה הגבוהה של חברי הסגל האקדמי והמקצועי, ומגוון הקורסים המוצעים בתוכנית הלימודים מעניקים חוויה סטודנטיאלית, ססגונית ומיוחדת שמאפיינת את הלומדים בקמפוס מדהים שממוקם על שפת הכנרת.


תנאי קבלה



משך הלימודים

3 שנים

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.