מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן?

השאר פרטים ונציג המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכנרת
טבריה
strip

.B.Sc בהנדסת תוכנה



מבנה הלימודים

  • תואר המשלב ידע תאורטי במדעי המחשב וידע פרקטי מקצועי בפיתוח מערכות עתירות תוכנה, תוך שימת דגש על היבטים ניהוליים, כלכליים ויזמיים
  • שיתופי פעולה עם חברות מובילות בעולם ההייטק הישראלי והבינ"ל
  • בוגרי התוכנית מגיעים לתפקידי מפתח בחברות הייטק המובלות בישראל

על התואר
התעשיה עתירת התוכנה בישראל גדלה בהתמדה ויחד עימה גדל והולך הצורך במהנדסי תוכנה מיומנים ומנוסים. מהנדס תוכנה אינו רק “תכנת” העוסק בכתיבת תוכניות מחשב. הוא בעל ידע תיאורטי במדעי המחשב ובמדעי היסוד, מצד אחד, ובעל ידע פרקטי מקצועי בכל תהליכי מחזור החיים של פיתוח מערכות עתירות תוכנה. התמחותו כוללת זיהוי צרכים, גיבוש דרישות הלקוח והמשתמש, ניתוח המערכת ותיכון הארכיטקטורה שלה, תיכון הנדסי מפורט, כתיבת תוכניות, אינטגרציה, בדיקות, הטמעה אצל הלקוח ועריכת שינויים ושדרוגים לאורך שנים רבות.

מבנה תוכנית הלימוד

  • קורסי יסוד – בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, הנותנים תשתית ידע יציבה וקבועה בזמן. חלק זה הוא נכס חשוב המהווה בסיס לכל הכשרה הנדסית, עם התאמות לפי הדרישות הספציפיות של כל מקצוע.
  • קורסי הנדסה בסיסיים – המקנים ידע בסיסי רחב בדיסציפלינות השונות של הנדסת תוכנה, עם נגיעה בתחומי האלקטרוניקה הרלוונטיים, ומכינים את הסטודנט לפעילות בכל ענף מקצועי בהנדסת תוכנה, אליו הוא עשוי להגיע.
  • קורסי התמחות – הכוללים נושאים בחזית הידע של הנדסת התוכנה כגון: מערכות לומדות, הנדסת מערכות עתירות תוכנה, ארכיטקטורה של מערכות תוכנה, אבטחת מידע, פיתוח אפליקציות, ניהול פרויקטים ועוד.
  • פרויקט מסכם – בו מתמודדים הסטודנטים עם פיתוח תוכנה מקורית בהיקף משמעותי, הכולל את כל פעילויות ההגדרה, הניתוח, התוכן, המימוש והבדיקות. הפרויקט מתבצע בחברה תעשייתית (כגון רפאל, HP) בהנחייה מקצועית של המפעל והנחייה אקדמית של המכללה.

כיווני התפתחות וקידום מקצועי
תוכנית הלימודים במחלקה נותנת למהנדסים אפשרות להשתלב במהלך הקריירה המקצועית שלהם במגוון תחומים יישומיים: ממערכות אלקטרו–אופטיות למערכות אלקטרו–מכאניות, ממכשור רפואי למערכות לחימה, ממערכות תקשורת למערכות תחבורה ומתחומים מדעיים לעולם של תרבות הפנאי.

מהנדסי התוכנה הינם בעלי ידע רב-תחומי ויכולת התאמה והשתלבות בצוותים ובמערכות מורכבות. כתוצאה מכך מגיעים רבים מהבוגרים לעיסוק רחב יותר כמהנדסי מערכות (Systems Engineers). רבים מהם מוצאים עצמם תוך זמן קצר בעמדות ניהול, כראשי צוותים, ראשי מחלקות ואף כמנהלים בכירים יותר. בוגרי התוכנית יהיו מועמדים ראויים לכל משרה של מהנדס תוכנה בתעשייה הישראלית, החל הזנק ממיזמי-הזנק (Start-ups) קטנים וכלה בענפי התעשייה הרבים והמגוונים במדינת ישראל.



תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.