מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי פרס?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי פרס יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברחובות
רחובות

מפת הגעה

המרכז האקדמי
דרך גד פיינשטיין, רחובות
המשך...
strip

תואר ראשון B.A במדעי ההתנהגות



מבנה הלימודים

תוכנית הלימודים במדעי ההתנהגות מהווה הכשרה העונה על הצורך המתגבר באנשי מקצוע מעולים בעלי ידע שיטתי וסדור בתחומי הפסיכולוגיה והסוציולוגיה. בין נושאי הלימוד: פסיכולוגיה, אנתרופולוגיה, תיאוריות בסוציולוגיה, שיטות מחקר , תרבות וחברה, פסיכולוגיה התפתחותית, החברה הישראלית.

התכנית זהה במתכונתה לתכנית הלימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה ולתואר ראשון בסוציולוגיה ומאפשרת לבוגריה להגיש מועמדות ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה או סוציולוגיה.

ייחודה של התכנית במרכז האקדמי פרס הוא בכך שכל סטודנט במרכז זוכה להנחייה וליווי אישי של "פרופ' אישי", שהוא אחד המרצים הבכירים במרכז. הפרופ' האישי מנחה, מייעץ ומלווה את התקדמותו האקדמי של הסטודנט למשך כל הלימודים לתואר.

מיישמים בקהילה
ייחודה של תכנית הלימודים הוא בכך שהיא משמרת את הקשר של הלומד עם הקהילה תוך מתן מימד של הבנת התנהגות בסביבה על סמך התיאוריות האקדמיות. על פי גישה זו נשלחים הסטודנטים בשנת הלימודים השלישית לפעילות התנדבותית במסגרות שונות בקהילה. פעילות זו מבוססת מצד אחד על לימודיהם ומצד שני מחזקת את מעורבותם האישית בחברה הישראלית.
סגל המורים
סגל אקדמי מבכירי המרצים בארץ - אנשי הסגל האקדמי במרכז נמנים עם בכירי החוקרים והמרצים מהאוניברסיטאות בארץ.
המרכז האקדמי פרס מוכר על ידי שרת החינוך התרבות והספורט 'כמוסד להשכלה גבוהה' על פי חוק קליטת חיילים משוחררים, התשנ'ד 1994. :הערות ומידע נוסף 


תנאי קבלה

בגרות מלאה בממוצע 90 מן המניין
בגרות מלאה ממוצע 80-89 על תנאי סמסטר א'
מתחת לציון של 80 יתקבל על סמך וועדת קבלה.

משך הלימודים

3 שנים

3 פעמים בשבוע
בוקר /ערב
הגשמה פעמיים

08:00-13:00
17:00-22:00


תעודה / הסמכה

תואר ראשון (B.A.) במדעי ההתנהגות.

* פועל בהכרה של המועצה להשכלה גבוהה


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.