מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המרכז האקדמי פרס?

השאר פרטים ונציג המרכז האקדמי פרס יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ברחובות
רחובות

מפת הגעה

המרכז האקדמי
דרך גד פיינשטיין, רחובות
המשך...
strip

תואר ראשון במנהל מערכות מידע



מבנה הלימודים

מנהל מערכות מידע:

ימי לימוד: ב', ד', ו'

שעות לימוד: 16:45 – 22:00, יום שישי 08:15 עד 13:30

שכר לימוד: 25,720 ₪ כולל אגודה והתאחדות סטודנטים (למועד אוק-19 בלבד)

על המסלול:
תואר ראשון בניהול מערכות מידע מכין את בוגריו לאתגרים ולצרכים של סביבת מערכות המידע ומכשירה לעבודה בתעשייה עתירת הידע בארץ ובעולם. התואר משלב ידע מתוך לימודי מנהל עסקים, לימודי ניהול, כלכלה ואסטרטגיה, לימודי מחשבים ומערכות מידע.
תוכנית הלימודים הייחודית שפותחה שמה דגש על התנסות מעשית במהלך הלימודים במטרה להשפיע על צמיחת ופיתוח הדור הבא של העובדים האקדמאים בתעשיית ההייטק וה-IT.
לימודי מערכות מידע מתאימים לאנשים שרוצים לשלב שני תחומים מרתקים: ניהול וארגון של עסק במקביל לתכנות וניהול של מערכת מידע אשר תתאים לצרכים של אותו עסק. הלימודים מתאימים למי שמחפש קריירה של ניהול בשילוב האתגר של פיתוח והתאמת מערכת מידע פונקציונאלית.

יתרונות המסלול:
? תואר פלוס : מתכנת python, Web Developer, כתיבת אפליקציות  לאנדרואיד, בסיסי נתונים SQL
? התמקדויות:  במסגרת לימודי התואר במערכות מידע ניהוליות , מוצעות לבחירת סטודנטים התמקדויות בתחומים המבוקשים ביותר בענף ההייטק וה- IT: ניהול פרוייקטים בניהול מערכות מידע,  סייבר ואבטחת מידע ותשתיות,  Data Science, אפיון חווית משתמש UX/UI
? השמה בתחום ע"י היחידה לפיתוח קריירה עוד במהלך הלימודים
? לימודי ערב לשילוב עם קריירה עוד במהלך הלימודים


תנאי קבלה

תנאי קבלה:
• זכאות לתעודת בגרות מלאה בממוצע משוקלל 90 לפחות. (מועמדים בעלי ממוצע בגרות משוקלל בטווח שבין 89 - 75, העומדים בשאר דרישות הקבלה ללימודי תואר ראשון יוכלו להתקבל ללימודי שנה א' במעמד "תלמיד על תנאי" ויידרשו ציון ממוצע של 70 לפחות כתנאי להמשך לימודים בשנה ב'. זאת בנוסף לכל תנאי המעבר האחרים)
• ציון 85 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 4 יח"ל או ציון 75 ברמת 5 יח"ל או ציון 120 ומעלה בפרק חשיבה כמותית בבחינה הפסיכומטרית או במבחן המיון במתמטיקה (ממ"י נערך ע"י המרכז הארצי לבחינות והערכה) ב- 10 השנים האחרונות ולפחות 4 יח"ל במתמטיקה בציון 80.
• לימודים אקדמיים במתמטיקה אשר נלמדו ב-10 שנים אחרונות.

תהיה אפשרות למכינה במתמטיקה לפי שהציון שלו נמוך מהמצוין למעלה (פרטים בהמשך)


משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.