המי"ל - נסגר

 

המי"ל- המרכז הישראלי לניהול- ללמוד, לדעת לנהל.

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
חומה ומגדל 29, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול חוזים והתקשרויות



מבנה הלימודים

קורס ניהול חוזים והתקשרויות
היבטים משפטיים, מסחריים, טכניים וניהוליים בנושא ההתקשרויות

אודות הקורס
מנהל ההתקשרויות בארגון אחראי על הקשרים עם ספקי הארגון, החל מאיתור ובחירת הספקים, דרך משא ומתן וכריתת חוזה, אישור והסמכה, וכלה בעבודה השוטפת, מדידה ובקרה. מנהל ההתקשרויות נדרש להתמודד מדי יום עם החלטות אסטרטגיות, פרויקטים ארוכי טווח, ניהול שוטף של הספקים, דרישה תמידית להתייעלות והוזלות, ניהול משברים וסכסוכים עם הספק. שימוש יעיל בתנאי החוזה מעניק למנהל ההתקשרות יתרון משמעותי בעבודתו מול הספק.הקורס מאפשר למשתתפיו בחינה רחבה ומערכתית של תפקידם כמנהלי התקשרויות: הכרות עם הרקע המשפטי הרלוונטי, רכישת כלי ניתוח וניהול בתחומים שונים, הסתכלות על דרכי עבודתם ותרגול מיומנויות וכלים המהווים מפתח להצלחתם. הקורס מוכר לגמול השתלמות על פי דרישת המשתתפים, כתנאי למילוי טופס בקשה טרום תחילת הקורס
ובהינתן הודעה מראש ע"י המי"ל

מטרות הקורס

• הכרות עם הרקע המשפטי לתחום החוזים וההתקשרויות
• הקניית כלי עבודה ומיומנויות ניהול בתחום החוזי, המסחרי והתפעולי
• העלאת מודעות לתפקידו ותחומי אחריותו של מנהל ההתקשרויות מול ספקים ומול מחלקות הארגון
• תרגול ובחינת מיומנויות אישיות בתחום המשא ומתן

מנחי הקורס
ד"ר נעמי דדון, מנחה בכירה בתחום חוזים וגישור בהמי"ל. בעלת L.L.M. במשפטים. עו"ד דדון משלבת ידע אקדמי ופרקטיקה המבוססת על ניסיונה העשיר בארגונים מגוונים במשק הישראלי.
עו"ד ענת פילצר-סומך, בעלת תואר שני במשפט מסחרי (L.L.M) – מנהל עסקים, שותפה מייסדת של משרד פילצר-סומך- עורכי דין; מומחית בייעוץ לתאגידים ולנושאי משרה בארץ ובחו"ל, בנושאים מסחריים שוטפים, דיני תאגידים ודיני ניירות ערך; מרצה במוסדות שונים; חברה בוועדת תאגידים ובוועדת ניירות ערך של לשכת עורכי הדין.

מתודולוגיית למידה
המשתתפים בקורס יקבלו כלים פרקטיים לכתיבת חוזים ומכרזים וכן בניהול משא ומתן. במסגרת הקורס יוכלו המשתתפים לתרגל את החומר הנלמד באמצעות חוזים, מכרזים ומקרי גישור אמיתיים, דבר שיסייע להם להטמיע את הכלים בסביבה הארגונית שלהם.

תכני הקורס
• החוק
• שלב טרום החוזה

• החוזה ככלי עבודה
• גישור ויישוב סכסוכים מחוץ   לבית המשפט
• אומנות הנטוורקינג -  מיתוג עצמי ועסקי


תנאי קבלה

דרישות קדם
אין צורך בידע מוקדם.

קהל היעד
מנהלים העוסקים בהתקשרויות במסגרת העבודה היומיומית, מנהלי רכש, לוגיסטיקה, מנהלי התקשרויות וקניינים.


משך הלימודים

משך הקורס
72 שעות אקדמאיות (9 מפגשי בוקר, בין השעות 09:00-17:00).

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.