המי"ל - נסגר

 

המי"ל- המרכז הישראלי לניהול- ללמוד, לדעת לנהל.

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
חומה ומגדל 29, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

ניהול התקשורת השיווקית



מבנה הלימודים

קורס ניהול התקשורת השיווקית

אודות הקורס
מרקום, הוא הגוף עליו  מוטלת האחריות החשובה של בחירת האמצעים המתאימים ביותר לקידום תהליכי המכירה השונים של החברה, (שיווק באמצעי התקשורת השונים, שיווק באינטרנט, שיווק רשתי וכו'),  וכן להוביל את אסטרטגיית התקשורת השיווקית עם סביבתה. בכדי לנהל תקשורת שיווקית אופטימאלית, אנשי מרקום צריכים לשמור על מסגרת ברורה וקשיחה לתקשורת השיווקית כך שתהיה אחידה בכל מסריה בכל אמצעי התקשורת השונים, בין אם כחלק מחיזוק התדמית ובין אם כחלק ממסרי המכירה של מוצרי החברה. אחידות זו מחזקת את אפקטיביות המיתוג של כל חברה בכך שמסרים מחזקים האחד את השני. יחד עם זאת, על מחלקת המרקום גם לשמור על גמישות בגבולות התקשורת השיווקית וזאת על מנת שהחברה תוכל להתאים את מסריה לפלחי שוק שונים מבחינת שפה, תרבות, גיל, אזור גיאוגרפי וכו'. על מנת ליצור תקשורת שיווקית אופטימאלית, אנשי מרקום משלבים אמצעים שונים בהעברת המסרים ומנסים לעורר תגובות בקרב קהל היעד בכדי לאפשר תקשורת הדדית.הקורס מקנה למשתתפיו את ארגז הכלים המקצועי לניהול אפקטיבי של מערך המרקום בארגון, תוך התמקדות במשימות השגרתיות והייחודיות של המרקום.
הקורס מוכר לגמול השתלמות על פי דרישת המשתתפים, כתנאי למילוי טופס בקשה טרום תחילת הקורס ובהינתן הודעה מראש ע"י המי"ל.


מטרות הקורס
• הקניית כלים בסיסיים וחיוניים להבנת תפקיד המרקום בארגון והקשר עם גורמים שונים בארגון
• הקניית סט תפיסות ושיטות לעבודה אפקטיבית בתחום
• העלאת מודעות לתחומים קריטיים בעולם התקשורת השיווקית ועולמות משיקים לו

מתודולוגית למידה
הקורס מורכב מהרצאות ותרגולים יישומיים. משתתפי הקורס יוכלו לרכוש כלים מעולם המרקום באמצעות סימולציות, סרטונים וניתוח הלכה למעשה של סביבת עבודת המרקום, זאת על- סמך מודלים שיילמדו בקורס.

תכני הקורס

• מבוא לעולם המרקום והשיווק
• מיצוב, מיתוג והשקת מוצרים לשוק
• הצד היצירתי של המרקום
• ניהול משא ומתן
• כתיבת בריף לספקי שירות
• ארגון כנסים ותערוכות
• הצד היצירתי של המרקום – תרגול ויישום
• יחסי ציבור -  כתיבה עיתונאית, כיצד להפיץ ידיעה לעיתונות, אמצעי הפצה ודרך עבודה (מרצה מומחה ביח"צ)
• כלים לכתיבה שיווקית אפקטיבית
• פרזנטציה אפקטיבית – "העיקר ההופעה"
• מושגי יסוד בעיצוב גרפי ובדפוס
• marketing automation
• מדיה חברתית וניהול קמפיינים באינטרנט
• אמנות הנטוורקינג
• הפקות סרטי תדמית/מוצר
• ניהול תקציב שיווק/מרקום
• יצירת סינרגיה בין השיווק למכירות
• סיכום הקורס

** ייתכנו שינויים בתוכנית הקורס


תנאי קבלה

דרישות קדם
לא נדרש

קהל היעד
אנשי שיווק, אנשי מרקום, תקציבאים, אנשי פרסום ויחצ, מנהלי תקשורת פנים ארגונית וכן אנשי משאבי אנוש שאמונים על השיווק הפנימי, מנהלים בחברות, בוגרי לימודי שיווק ותקשורת.


משך הלימודים

משך הקורס
קורס ערב: 65 שעות אקדמיות (13 מפגשים ערב בין השעות 16:30- 21:00)

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.