המי"ל - נסגר

 

המי"ל- המרכז הישראלי לניהול- ללמוד, לדעת לנהל.

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
חומה ומגדל 29, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

יסודות בניהול משאבי אנוש



מבנה הלימודים

יסודות בניהול משאבי אנוש

אודות הקורס
בעידן זה של שינויים, תחום ניהול משאבי אנוש מהווה מפתח להצלחת הארגון. בפני העוסקים בתחום זה ניצבות משימות מאתגרות הדורשות ידע מקצועי ומיומנויות. בתוך מעגל המשאב אנושי, על המנהלים בתחום לדעת כיצד לגייס את האדם הנכון והמתאים ביותר למשימות, כיצד להכשיר לתהליך העבודה, כיצד לייצר תהליכי סוציאליזציה פנים ארגוניים – המייצרים סיפוק לעובד וחוויית עבודה טובה, אופן קביעת תגמולים וטיפול ברווחת העובד, כמו גם כיצד לעבור את חוויית הפיטורין של העובד.הקורס נוגע ביסודות המרכיבים את ניהול המשאב האנושי בארגון. הקורס מקנה בסיס מקצועי איתן לעוסקים בתחום ומאפשר למידה וקבלת מיומנויות בניהול משאבי אנוש בסיוע התיאוריות המתקדמות בתחום מחד, ומאידך בסיוע של כלים מעשיים.

מטרת הקורס
למידה יישומית של היסודות בתחום ניהול משאבי אנוש והקניית מיומנויות מקצועיות נדרשות לעובדים בתחום זה, או למתעתדים לעסוק בו.

סגל:
מנהל אקדמי- ד"ר גדי רביד, מנכ"ל ומנהל מקצועי "החוליה החסרה". מרצה בכיר למנהל עסקים במכללה האקדמית נתניה. חבר בכיר באיפ"א.  מנהלת מקצועית -ענת גייפמן-ברודר, דוקטורנטית , מרצה במרכז ללימודים אקדמיים בתחומי ניהול בינ"ל וניהול משאבי אנוש. בעלת ניסיון רב בתחום ניהול משאבי אנוש בחברות הייטק ובייעוץ לפיתוח קריירה..

מתודולוגיית למידה
הקורס מורכב מהרצאות קצרות ומשולבים בו הפעלות, תרגול מיומנויות, ניתוח סיטואציות וסימולציות

תכני הקורס


• איתור מיון וגיוס עובדי
• הדרכה ופיתוח עובדים
• הנעה ושימור עובדים
• יחסי עבודה
• ניהול תהליך פיטורין אקטיבי
• רווחה

** ייתכנו שינויים קלים בתוכנית


תנאי קבלה

דרישות קדם
לא נדרש

קהל היעד
• עובדים במחלקות מש"א בארגונים, בעלי ניסיון תעסוקתי (עד שנתיים בתחום מש"א) וללא השכלה או הכשרה קודמת בתחום.
• עובדים המעוניינים/מתעתדים לעסוק בתחום משאבי אנוש
• לכל העוסק בניהול עובדים ומעוניין לרכוש ידע וכלים בתחום משאבי אנוש, אשר ישמשו אותו בתפקיד ניהולי
• מנהלי ורכזי כוח אדם
• מזכירות בכירות


משך הלימודים

משך הקורס
48 שעות אקדמיות (6 מפגשי בוקר בין השעות 09:00-16:00)

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.