המי"ל - נסגר

 

המי"ל- המרכז הישראלי לניהול- ללמוד, לדעת לנהל.

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
חומה ומגדל 29, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

דוחות כספיים ככלי ניהולי



מבנה הלימודים

דוחות כספיים ככלי ניהולי

בעולם הניהול, ידע שווה כוח

אודות הקורס
אחד מכלי הניהול המרכזיים הקיימים בידי מנהלים בארגונים הינו, הדוח הכספי. מתוך הדוחות הכספיים ניתן ללמוד על ביצועי העבר ומהם לבצע תהליכי ניתוח והפקת לקחים, למדים על מצבה הכספי של היחידה אותה מנהלים, בוחנים עמידה ביעדים ועוד. השפה והפורמט בה נכתבים הדוחות הכספיים הינן סטנדרטיות אך יש להבינן, כדי שהכלי יהיה יעיל ושימושי בידי המנהל. הקורס מקנה למשתתפיו את היכולת לקרוא ולנתח את הדוחות הכספיים של הארגון. במהלך הקורס יבוצע ניתוח מלא ומקיף של חברה, בהתאם לנלמד, על מנת לאפשר תרגול יישומי מלא.

מטרות הקורס
• הקניית כלים בסיסיים וחיוניים לקריאה, ניתוח והבנת הדוחות הכספיים
• הקניית ידע על תפקידו של רואה החשבון, מהי חוות דעת  והקשר עם הנהלת הארגון
• הקניית ידע על מצבו הכלכלי והעסקי של הארגון בראי הדוחות הכספיים

מנהל אקדמי
רו"ח אלי סנדרוביץ, MBA, לשעבר סמנכ"ל הכספים בחברות מובילות במשק הישראלי כגון קונצרן תנובה, טלדור מחשבים ומנפאואר ישראל. משמש כמנהל תחום הפיננסים במרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

מתודולוגיית למידה
בקורס יקבלו המשתתפים כלים פרקטיים לקריאה ולניתוח של הדוחות הכספיים. במסגרת הקורס, יוכלו המשתתפים להתאמן על הנלמד על ידי ניתוח דוחות כספיים אמיתיים, דבר שיסייע להם להטמיע את הכלים בסביבה הטבעית שלהם, בזירה הארגונית. בסוף הקורס ייערך תרגיל יישומי מסכם בניתוח דוחות.

תכני הקורס

• מבוא – קריאת דוחות כספיים
• הדוח על המצב הכספי של הארגון
• רואה חשבון
• דוח רווח והפסד
• דוח על השינויים בהון
• דוח תזרים מזומנים

** ייתכנו שינויים קלים בתוכנית


תנאי קבלה

דרישות קדם
לא נדרש
* הקורס אינו מחייב ידע חשבונאי קודם

קהל היעד
יו"רים, דירקטורים, מנכ"לים, סמנכ"לים, כלכלנים, אנשי משאבי אנוש, מנהלי יצור, דרגי ניהול ביניים בתחומי העיסוק השונים המעוניינים לקבל כלים להבנה ולניתוח הדוחות הכספיים של הארגון


משך הלימודים

משך הקורס
25 שעות אקדמיות (5 מפגשי ערב בין השעות 16:30-21:00)

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.