מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג חרוז כזה - בית הספר לתכשיטים וצורפות?

השאר פרטים ונציג חרוז כזה - בית הספר לתכשיטים וצורפות יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
strip

קורס מקצועי בתכשיטנות מוכר *לפיקדון חיילים משוחררים



מבנה הלימודים

חרוז כזה, בית הספר לתכשיטים וצורפות מציע קורס מקצועי בתכשיטנות מוכר לפיקדון חיילים משוחררים, המכין את משתתפותיו להשתלבות קלה ומהירה בעולם התכשיטנות, ומקנה להן כלים ומיומנויות מתקדמים לייצור, בנייה והרכבה של תכשיטים בטכניקות שונות, וכן, כלים לבניית עסק בתכשיטנות הכולל סמינרים של שיווק, מכירות, תימחור, בניית קולקציות, צעדים ראשונים בבניית עסק ועוד.

מידע כללי
קורס מקצועי בתכשיטנות המוכר לפיקדון חיילים משוחררים במכללת חרוז כזה, הינו קורס ייחודי שפותח במיוחד על מנת להעניק מענה לחיילות משוחררות המעוניינות להשתלב בעבודה כמעצבות תכשיטים או כמדריכות תכשיטנות. לימודים איכותיים אלו פותחים בפני הסטודנטיות צוהר אל ענף מרתק, וחושפים אותן לתכנים תיאורטיים ומעשיים מרתקים על התכשיטים ועל תרבויות מקומיות.
במהלך הלימודים רוכשות המשתתפות ידע נרחב בטכניקות חריזה, שזירה וצורפות קרה, ומתנסות בהכנת שלל תכשיטים בטכניקות אלו

תכנית לימודים
תכנית הלימודים הינה רחבת היקף ומעשירה, וכוללת הרצאות פרונטליות מרתקות, לצד בניית תיק עבודות והכשרה מעשית ענפה. הקורס מתקיים בחלל לימוד מרווח וממוזג, המצויד בעזרי הלימוד המתקדמים ביותר, כך שחווית הלימודים הינה מהנה במיוחד.

בין נושאי הלימוד:
סגנונות בתרבויות והשפעתם על עיצוב חרוזים מודרני, טכניקות ייצור ובנייה של תכשיטים בחומרים שונים, התפתחות התכשיטים לפי רצף היסטורי וגיאוגרפי, שלבי ההרכבה של חרוזים ליצירות בעלות משמעות אתנית,  ייצור ועיבוד של חומרים שונים ועוד. כמו כן, יכירו המשתתפות את החומרים מהן יצרו חרוזים בעבר כגון: שנהב, צדפים, פנינים,  נוצות, זרעים, חוטים, חבלים, זכוכית, זהב, פליז, אבן, קרמיקה.



תנאי קבלה

קהל יעד
אין צורך בניסיון קודם



משך הלימודים

משך לימודים
הקורס כולל 144 שעות לימוד אקדמיות

תעודה / הסמכה

תעודה ומתנות
למסיימות התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם חרוז כזה,
20 צילומים איכותיים של התכשיטים על ידי צלם מקצועי, בוק צילומי התכשיטים, פגישה אישית לעיצוב הקולקציה, ליווי בכל שאלה בתחילת הדרך.

*הקורס המאושר על ידי משרד הכלכלה והתעשיה הינו "עולם החרוזים, טכנולוגיה יצור בניה והרכבה"
* התכנית מנוסחת בלשון נקבה אך מתייחסת לשני המינים


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.