מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ?

השאר פרטים ונציג המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
strip

קורס דיאגנוסטיקה – קורס אבחון תקלות ברכב



מבנה הלימודים

קורס דיאגנוסטיקה – קורס אבחון תקלות ברכב
טכנולוגיית אבחון הבעיות ברכבים והתחום בכלל נתמכים בשנים האחרונות ולבטח יתמכו בשנים לבוא בyכנולוגיה אלקטרונית מתקדמת.
כאמור התמחות זו ומקצוע זה הולך ומתפתח כל הזמן, וכל מי שעובד בו, מבין כי כיום כבר לא די בהיכרות והתנסות מקצועית ומסורתית עם הבנת המנוע והשלכותיו על הרכב כפי שהיו בעשורים הקודמים,. בתקופה זו, בעלי המקצוע בענף מכונאות הרכב נדרשים להשתלמויות מפעם לפעם בנושאים שונים, מתוך התקדמות טכנולגית המושקת לשוק על ידי יצרני הרכב בעולם וחובה להיות מעודכן, אם ברצונך להיות מוביל. כיום כבר לא מספיקה תחושה, ואינטואיציה – אלא שיש להכיר את התקלה באופן ממוקד וודאי, וכל דגם או יצרן מציר מגוון תקלות ומומלץ להכירן על מנת להבין פתרון. קורס דיאגנוסטיקה הוא מצרך משתלם לכל מי שעיסוקו בתחום הרכב כיום.

על לימודי דיאגנוסטיקה במכללת תל חי
קורס דיאגנוסטיקה לרכב מכשיר את המשתתפים בו לאבחון תקלות בכלי רכב מסוגים שונים, על ידי מגוון טכנולוגיות וסוגי המערכות הקיימים היום לשם כך. הלימודים מתמקדים תחילה בלימוד של ידע תיאורטי הקשור בהיכרות עם מגוון החיישנים והמערכות הממוחשבות לאבחון תקלות בכלי רכב באופן רוחבי . בנוסף, מסלולי הלימוד משולבים בהתנסות ובהכשרה מעשית עשירה ומגוונת, אפשר לומר שבוגריהם מסיימים את הקורס כבעלי מקצוע מעשי שיוכלו ליישם בעבודתם במוסכים ובענף הרכב. בשביל להיות ראשון, כדאי ללמוד מהטובים ביותר!

נושאי הלימוד בקורס
מבין הנושאים הנלמדים במסלולים השונים בתחום ניתן למנות את הבאים:
• קריאת שרטוטים
• נתוני יצרן
• מערכות הזרקת דלק
• גזי פליטה
• לימודי אלקטרוניקה
• ניהול מנוע
• היכרות עם סורקי תקלות
• לימודי חשמל
• חיישנים במערכות ניהול מנוע
• אבחון תקלות
• מערכות הצתה אלקטרוניות
• ועוד

שכר לימוד -  6800 שקלים
דמי הרישום – 300 שקלים.
* פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים.


תנאי קבלה

הקורס מיועד לכל מי שמגיע מעולם הטיפול בכלי הרכב. בין השאר, הוא מתאים לבעלי מוסכים, לקציני רכב, לעובדי מוסך, למכונאים מסוגים שונים, לשמאי רכב, לקציני בטיחות ולבוחני רכב, ועוד. בהתאם, לצורך קבלה ללימודים, נדרשת במרבית מסלולי הלימוד הכשרה תיאורטית ומעשית קודמת. לעתים אף נדרשת הסמכה מוכרת קודמת מתחום חשמלאות הרכב או מכונאות הרכב.



משך הלימודים

משך הלימודים הוא בהיקף של 120 שעות אקדמיות. הקורס יכול להיות פעמיים בשבוע בשעות הערב או לחילופין יום שלם בשעות הבוקר (בהתאם לדרישה)  . חלק מהקורס יתקיים בסדנאות הלימוד המתקדמות של מגמת הרכב במכללה.

תעודה / הסמכה

קורס דיאגנוסטיקה מעניק לבוגריו תעודה מקצועית מטעם  המכללה הטכנולוגית תל חי .


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.