מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה?

השאר פרטים ונציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ביפו וחיפה
חיפה
תל אביב
strip

לימודי נטורופתיה



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים ללימודי נטורופתיה של מכללת תמורות!

תכנית לימודים ארבע שנתית שצעד אחר צעד מכשירה את דור הנטורופתים הבא בישראל. למכללת תמורות וותק של למעשה מ-30 שנים בהכשרות לרפואה משלימה בדגש על רפואה סינית. צוות המכללה המסור מורכב ממטפלים בעלי וותק עשיר הן מעשית והן בטכניקות הדרכה וליווי סטודנטים לקראת בחינות ההסמכה הנדרשות.

מבנה תכנית הלימודים הינו אקדמי ומטרתה לספק הכשרה תיאורטית, מעשית וקלינית כדי להבטיח את הסמכתם המלאה של הבוגרים לקבלת קהל מטופלים ולהשתלבות בשלוחות הרפואה המשלימה של קופות החולים, בתי חולים, קליניקות ומרפאות פרטיות.

כמה סיבות למה ללמוד נטורפתיה במכללת תמורות:

  • מיום היווסדה ב-1988 ועד היום, ניצבת מכללת תמורות בראש ומשמרת את מעמדה כמכללה מובילה להכשרות ברפואה משלימה בדגש פרטני על רפואה סינית. ההתמקדות שלנו בעולמות טיפול אלו איפשרו לנו להתמקצע ולגבש צוות מרצים מסור, מקצועי ובעל וותק הן בהדרכה והן בתעסוקה.
  • מכללת תמורות מקיימת את לימודיה בשני סניפים: תל אביב וחיפה ובכך מנגישה את תכניות הלימודים לתושבי אזור הצפון והמרכז עם מיקומים מרכזיים ונגישים. סביבת הלימודים שלנו הינה מתקדמת ונעימה המאפשרת למידה אפקטיבית ויעילה. מומלץ להגיע אלינו לשיחת ייעוץ והכוונה ולהתרשם מסביבת הלימודים המתקדמת.
  • מכללת תמורות מקפידה על תרומה לקהילה ורואה בכך ערך עליון המסייע גם לסטודנטים לקבל התמקצעות נוספת בתחומם. המכללה עורכת פעילויות מול ילדים ונוער בסיכון, מול צה"ל, גופים חברתיים שונים ועוד. ניתן להתעדכן בפעילות ההתנדבותית בעת תהליך הייעוץ והרישום ובמהלך הלימודים.

סביבת לימודים מתקדמת

במכללה תמורות אנו מקפידים לספק לסטודנטים שלנו ללימודי נטורופתיה את סביבת הלימודים הנוחה והאפקטיבית ביותר ללמידה. כיתות הלימוד הינן מרווחות ומצומצמות לצורך הבטחת יחס אישי וליווי של כל סטודנט וסטודנטית על ידי צוות המרצים של המכללה.

הסטודנטים של מכללת תמורות נהנים מהתנסות מעשית חשובה כבר במהלך תכנית הלימודים וזאת לאור הקשרים האקדמיים והקליניים של המכללה עם בתי החולים: וולפסון שבחולון ובני ציון שבחיפה. למכללה שני סניפים האחד ממוקם בתל אביב והשני בחיפה והם מנוהלים אקדמית על-ידי ד"ר ניר עמיר ויניב מורסיאנו.

זוהי זכות גדולה ללוות כל סטודנט וסטודנטית כמטפלים לעתיד ולהכשיר דור של אנשי טיפול ברפואה משלימה המשתלבים בהצלחה בגופי הרפואה השונים בישראל. למכללה שיתוף פעולה עם קופות חולים מכבי וכללית ומחלקת השמה העומדת לרשות הבוגרים לצורך מציאת עבודה והשתלבות מעשית במקצוע הנרכש.

שילוב עם רפואה מערבית
הנטורופתיה התהוותה ברפואת המזרח הרחוק המסורתית. במכללת תמורות אנו מקפידים על שימור המסורת הסינית העתיקה אך דואגים גם לשלבה יחד עם הרפואה המערבית העכשווית וזאת כדי להבטיח את יכולתם של המטפלים לעתיד לספק למטופליהם את הטיפול המיטבי.

הכשרת קואצ'ינג לבריאות
קואצ'ינג הפך במרוצת השנים לאחד מן התחומים המבוקשים והנדרשים בקרב מיליוני בני אדם ברחבי העולם המבקשים לקבל הכוונה וכלים להשגת מטרות. אין זה מפתיע שהאימון האישי מצא את דרכו גם לעולם התזונה והבריאות, תחום בו מרביתנו מתקשים לשמור על סדר יום נכון שישמר את איזונו של הגוף.

במסגרת לימודי נטורופתיה של מכללת תמורות, מקבלים הסטודנטים הכשרה לקבלת תעודת מאמנים אישיים בתחום הבריאות ובכך נפתחות בפניהם דלתות מקצועיות נוספות בעולם התזונה ואורח החיים הבריא.

הכשרות נוספות
תכנית הנטורופתיה של תמורות הינה המסלול היחידי שמעניק לובגריו הסמכות נוספות הכוללות לימודי מגע בהתבסס על הרפואה הסינית הכוללים תעודת מטפל בכיר בטווינא ושיאצו. מומלץ לבדוק מולנו על ההכשרות הנוספות לצורך קבלת מידע מקיף ועדכני.


תנאי קבלה

תנאי קבלה
תכנית הלימודים פתוחה בפני הקהל הרחב ומאפשרת התמקצעות לכל מי שמעוניין ומעוניינת בקבלת ההכשרה הנדרשת. על המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד. מומלץ להתעדכן מולנו באופן ישיר באשר להנחיות הנדרשות טרם ההגעה לראיון הקבלה.

קהל יעד
אם אתם מחפשים אחר מקצוע המשלב בין רפואה משלימה מסורתית ולבין רפואה מערבית, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

לימודי נטורופתיה במכללת תמורות כוללים רקע תיאורטי ועיוני מרתק ומעשיר ברפואה הסינית, ההיסטוריה שלה ודרכי ההסתכלות המאפיינים אותה ובד בבד גם התנסות מעשית הכוללת תרגולים ופרויקטים, מטלות בית והתנסות קלינית בגופים רפואיים שונים.

במסגרת ראיון הקבלה תוכלו לערוך סיור בסביבת הלימודים ולהתרשם מן המכללה, מייעודה ומן המקצועות המוצעים במסגרתה.


משך הלימודים

מתכונת תכנית הלימודים

לימודי נטרופתיה אורכים 4 שנים והם מקבילים ללימודים אקדמיים הנערכים במכללות ובאוניברסיטאות.
ניתן לבחור בין מתכונת לימודי בוקר לבין מתכונת לימודי ערב המסייעת לסטודנטים בעלי משפחות ושמעוניינים בהסבה מקצועית בשילוב עם מקום עבודה קיים.

לסטודנטים התמחות קלינית המתחילה כבר מן השנה השנייה ללימודים והיא כוללת התנסות מעשית בבתי החולים בישראל. בדרך זו, מקבלים הסטודנטים הכוונה ממוקדמת באשר לתחום המעניין אותם ובכך יוצאים הן עם תעודה והן עם התמקצעות ללא דופי.


תעודה / הסמכה

תעודות
בתום כל שנת לימודים מתקבלת תעודת הסמכה בדרגות משתנות ותעודות נוספות המתלוות בהתאם להכשרות הנוספות המצורפות לתכנית הלימודים.

עם תום המסלול הכולל מקבלים בוגרי המסלול תעודת נטורפט והרבליט קליני המאפשרת להשתלב במגוון מוסדות וגופים רפואיים בישראל.

מחלקת ההשמה של מכללת תמורות
מכללת תמורות מקיימת מחלקת השמת בוגרים המסייעת במציאת עבודה עם תום הלימודים. בוגרינו מקבלים ניסיון תעסוקתי חשוב ויקר ערך כבר במהלך המסלול עם התנסות מעשית קלינית במרכזים רפואיים מובילים בישראל.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.