מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה?

השאר פרטים ונציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ביפו וחיפה
חיפה
תל אביב
strip

לימודי עיסוי



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס עיסוי למטפלים של מכללת תמורות!

מיום היווסדה ב-1988 ועד היום, מובילה מכללת תמורות בתחום טיפולי המגע ברפואה המשלימה והרפואה הסינית המסורתית.

בתמורות אנו מקפידים על כיתות לימוד בהיקף תלמידים מצומצם, אבזור מתקדם, תרגולים מעשיים המגובים בלימודים תיאורטיים מקיפים וצוות מרצים בכיר ומנוסה המביא עמו המון ערך מוסף וידע. המסלולים נלמדים בשני סניפים מרכזיים ונגישים לתחבורה ציבורית ולבאים ברכב פרטי כשהאחד בתל אביב והשני בחיפה.

אנו רואים את עצמנו כחלק בלתי נפרד מענף ההכשרות למטפלי העתיד בישראל בדגש על רפואה סינית ומשפרים ומשדרגים את מערך הלימודים שלנו בכל עת.

כמה סיבות למה ללמוד קורס עיסוי למטפלים במכללת תמורות:

  • קורס העיסוי של מכללת תמורות הינו תכנית הלימודים ייחודית המשלבת בין מספר שיטות נפוצות: עיסוי שוודי, עיסוי משולב ועיסוי רפואי. שילובן של טכניקות אלו המגובות בגישה הוליסטית מן הרפואה המשלימה, הופכות את המטפלים של מכללת תמורות למבוקשים בגופים רפואיים, מרפאות פרטיות, קליניקות, מרכזי ספא ועוד.
  • צוות המרצים של תמורות גובש על-פי הקריטריונים המחמירים ביותר וכפוף לניהולו האקדמי של ד"ר ניר עמיר – רופא ומומחה ברפואה אלטרנטיבית מזה 27 שנים. צוות המרצים עבור הכשרה מקיפה בהדרכה ובד בבד גם האסיסטנטנים, המורים והמתרגלים.
  • למכללת תמורות סביבה לימודית מתקדמת ומאובזרת המאפשרת את קיומם של תרגולים מעשיים מקיפים המדמים מצב אמת. צעד אחר צעד, לומדים תלמידינו את כל הכישורים, המיומנויות והידע הנדרש כדי להשתלב כמטפלים ברפואה משלימה בדגש על עיסוי.
  • כדי להנגיש את לימודי הרפואה המשלימה וטיפולי המגע לקהל הרחב, פתחה מכללת תמורות שני סניפים הממוקמים באזורים מרכזיים בישראל. סניף מרכז הארץ ממוקם בתל אביב ונגיש לבאים ברכב פרטי ובתחבורה ציבורית. סניף נוסף ונגיש אף הוא ממוקם בחיפה ובכך מאפשר נגישות לתושבי מכל רחבי הצפון.

מטרת תכנית הלימודים
צעד אחר צעד, רוכשים המשתתפים את הידע הנדרש כדי לספק טיפולי גוף ומגע הן לצורכי ספא והן לצרכים רפואיים דוגמת הקלה על כאבים, הגברת זרימת הדם, טיפול בנקודות בעייתיות ושיקום והקלה על כאבים דוגמת כאבי מפרקים, גב ועוד.

התכנית הינה מעשית, אך בו בזמן גם משלבת מגוון תכנים תיאורטיים מרתקים המספקים למטפלים לעתיד, ידע חשוב וחיוני למתן טיפול מקיף, מעמיק ונכון. בין היתר התכנית כוללת נושאים דוגמת: ההיסטוריה של העיסוי ושל טכניקות העיסוי הנלמדות, שיפור היציבה של הגוף, הגברת זרימת הדם, ביצוע תשאול מקדים, לימודי גוף ונפש, לימודי רפואה מערבית הכוללים פיזיולוגיה ואנטומיה, אתיקה מקצועית, מתן עזרה ראשונה, שאלות קריטיות עבור התוויות נגד ועוד.

מהלך הלימודים
הקורס משלב בין לימודי עיסוי שבדי, עיסוי משולב ועיסוי רפואי.

שלב אחר שלב, מקנים המנחים את הידע הנדרש תוך מעבר ותרגולים תכופים על מגוון טכניקות שונות. הלימודים כוללים מתן אבחון ותשאול כך שעם סיומם יכולים הבוגרים להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה כמטפלים תרפיסטים בעלי ידע.

קצת על המגמה
תכנית הלימודים להכשרת מעסים הינה חלק מתוך מגמת לימודי המגע של מכללת תמורות. למגמת לימודי הטיפול במגע, וותק של כ-30 שנים והיא קיימת עוד משנת היווסדה של תמורות ב-1988. נוסף על לימודי העיסוי, באפשרותכם להתעניין גם בלימודי טווינה ושיאצו.

הטווינה נחשבת בעיני רבים לפיזיותרפיה של הרפואה הסינית ורפואת המזרח הרחוק בכללותה, והשיאצו נחשב לטכניקת העיסוי השגורה בתרבות המזרח הרחוק. מקורה של השיאצו מיפן, אך גם שורשיה המקוריים נעוצים עמוק במערכת הרפואה הסינית המסורתית.

מתלבטים? נציגינו ישמחו לסייע
השאירו פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר ונציג מטעם מכללת תמורות יצור עמכם קשר בהקדם. במהלך השיחה נסביר בהרחבה אודות התכנית, שכר הלימוד ומהלך המסלול ונקבע פגישת ייעוץ לצורך קבלת פרטים נוספים וביצוע סיור ברחבי המכללה.


תנאי קבלה

למי התכנית מתאימה?
קורס עיסוי למטפלים של מכללת תמורות פונה למתחילים ומתקדמים כאחד ומטרתו להרחיב את הידע הקיים ולגבש מטפלים בטכניקות עיסוי מתקדמות בעלי מומחיות מקיפה.

לצורך הקבלה לתכנית הלימודים, על המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימוד. על תנאי סף נוספים ומסמכים הנדרשים בעת מעמד הראיון מומלץ להתעדכן מולנו ולהשאיר פרטי קשר לצורך קבלת שיחה מנציג החוג.


משך הלימודים

משך תכנית הלימודים
חשוב לדעת כי תכניות הלימודים של מכללת תמורות הינן מקיפות ומעמיקות במינימום של שנת לימודים אחת.

תכנית זו אורכת כשנה וישנן תכניות ללימודי טווינא ושיאצו הנערכות ארבע שנים.

לכלל תכניות הלימוד ניתן להירשם הן במתכונת לימודי בוקר והן במתכונת לימודי ערב המאפשרת שילוב לימודים יחד עם עבודה קיימת או חיי משפחה.


תעודה / הסמכה

תעודות
בוגרים אשר יעמדו בכל התחייבויותיהם הלימודיות, יינכחו במרבית השיעורים, יגישו את המטלות, יבצעו את הפרויקטים ואת הבחינות הנדרשות, יקבלו תעודת בוגר קורס עיסוי למטפלים מטעם מכללת תמורות.

שיתופי הפעולה הרבים של המכללה עם מוסדות רפואיים שונים ותרומתה לקהילה, הופכת את הבוגרים למבוקשים ונחשקים במגוון מוסדות רפואיים דוגמת בתי חולים וקופות חולים, כמו גם מכוני ספא, מרכזי ספורט ועוד. בנוסף לכך, בוגרי הקורס יכולים לעבוד בתחומם כעצמאיים ולפתוח עסק פרטי למתן עיסוי מקצועי.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.