מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה?

השאר פרטים ונציג תמורות - המרכז ללימודי רפואה משלימה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים ביפו וחיפה
חיפה
תל אביב
strip

לימודי שיאצו וטווינה



מבנה הלימודים

מכללת תמורות הינה המכללה הוותיקה והמובילה בישראל ללימודי רפואה משלימה בהתמקדות בענף הרפואה הסינית המסורתית. צעד אחר צעד, מקבלים הסטודנטים שלנו את הידע התיאורטי והמעשי הנדרש כדי להשתלב במרפאות פרטיות ובגופים רפואיים מובילים בישראל תוך שילוב לימודי רפואה מערבית עכשווית.

למה ללמוד טווינה ושיאצו במכללת תמורות?

  • מכללת תמורות מתמחה בלימודי רפואה סינית בכלל ובטווינה ושיאצו בפרט. למכללה וותק של 30 שנים בתחום והיא הכשירה ומכשירה אלפי בוגרים משנת היווסדה ב-1988 ועד היום.
  • במכללה תמורות גיבשנו את צוות המרצים הבכיר והמנוסה שיקנה למטפלי העתיד את הידע הנדרש יחד עם המון ערך מוסף ויאפשר להם להשתלב במהרה בשוק העבודה כמטפלים מן השורה.
  • למכללת תמורות מחלקת השמה המסייעת לבוגריה בהשתלבות בשוק העבודה וזאת בשיתוף עם "מכבי טבעי". בנוסף לכך, מציעה המכללה מסלול מעשי זאת לאור שיתופי הפעולה של המכללה עם גופים רפואיים מובילים.
  • אצלנו הסטודנטים נהנים מסביבה לימודית גבוהה הכוללת אבזור מקיף, כיתות לימוד בהיקף מצומצם, אפשרויות השתלמות בסין לטווינא, יחס אישי ומסלול הכשרה מקיף בניהולו האקדמי של ד"ר ניר עמיר – רופא ומומחה בשיאצו מזה 27 שנים.
  • לנוחיות הנרשמים שני סניפים במוקדים מרכזיים: תל אביב במרכז וחיפה בצפון.

מה לומדים במסגרת התכנית?
מטרתם של לימודי טווינה ושיאצו היא להכשיר את הסטודנטים לשתי שיטות הריפוי הנפוצות והפופולריות ביותר במזרח הרחוק. מקורותיה העתיקים של הטווינה נעוצים בסין שסיפרה את אחת ממערכות רפואה המסורתיות המפורטות והמרתקות ביותר בעולם. השיאצו פותחה ביפן אך גם לה מקורות סיניים עתיקים.

שלב אחר שלב, לומדים המשתתפים כיצד לבצע טיפולי מגע ועיסוי על בסיס הטווינה והשיאצו כשהמטרה היא להשיב את האיזון אל הגוף בדמות רוגע וקידום בריאותו הפיזית של המטופל. הטווינה מזכיר במידה רבה את טכניקות הפיזיותרפיה המערביות רק שקווי הטיפול מתבססים על השקפת העולם המסורתית על-פיה יש בכל אחד ואחת מאיתנו ערוצי אנרגיה. כאשר אחד הערוצים סובל מחסימה, אז הרי שהאיזון הכללי מופר ובא לידי ביטוי בחולי, סוגיות רגשיות ועוד. השיאצו מזכיר יותר עיסוי ובכך משלים את התמונה המלאה.

לאורך המסלול לומדים המשתתפים את מקורותיהן של הטווינה והשיאצו, דרכי הסתכלות ראשונית ואבחון, ביצוע תשאול רפואי מקיף והתווית תכנית הטיפולים המדויקת שתתאים למטופל.

תכנית התמחות
כבר במהלך תכנית הלימודים, נהנים הסטודנטים מהתמחות קלינית בבתי חולים ובמרפאות הפועלים בשיתוף פעולה עם מכללת תמורות. ההתמחות המעשית מתחילה כבר בשנת הלימודים השנייה וזאת במטרה להבטיח את הכשרתם המקיפה והאיכותית ביותר של הסטודנטים. סטודנט וסטודנטית שכבר חוו את העבודה מבחינה מעשית, יבינו את החומר הנלמד שבשנה השלישית באופן מקיף והרמטי הרבה יותר.

למעשה, כמעט שסמסטר שלם מתוך שנת הלימודים השלישית מתמקד במתן ההכשרה הפרקטית הנדרשת תוך הנסות על עשרות מטופלים.

סביבה לימודים מתקדמת
כדי להבטיח רמת לימוד גבוהה ותכנית לימודים אפקטיבית, נהנים הסטודנטים מהקפדה יתרה על כיתות לימוד קטנות בעלות היקף תלמידים מצומצם. גם אם מדובר בנושאים תיאורטיים, אין המכללה מאחדת בין הכיתות השונות וזאת כדי להבטיח יחס אישי מצד המרצים.

כלל השיעורים המעשיים והתיאורטיים כאחד נלמדים במסגרת סביבת הלימודים של מכללת תמורות בכיתות מאובזרות ומצוידות. בכל שיעור ושיעור נוכחים שני מרצים בכירים וצוות מדריכים המסייעים להקניית הידע המעשי הנדרש לצורך ביצוע הטיפולים באופן מקצועי והרמטי.

כלל המרצים והמורים של מכללת תמורות מחויבים במעבר הכשרה ארוכה ומעמיקה הכוללת קורסים הקניית מיומנויות הדרכה וביצוע חפיפות לעתים אף לאורך שנים לצד המרצים הוותיקים. גם צוות המורים המסייע מחויב במעבר הכשרה המפוקחת על-ידי הסגל הראשי.

השמת הבוגרים
למכללת תמורות מדור השמה המסייע לבוגרים למצוא עבודה עם תום תכנית הלימודים. למחלקת ההשמה תקשורת רציפה עם מחלקות כוח אדם של מרכזים רפואיים שונים, קופות חולים, קליניקות ומרפאות פרטיות, מרכזי ספא ועוד.

בוגרנו מגיעים בהכשרתם לדרגת מטפל מומחה קליני הן בטווינה והן בשיאצו, תנאי חשוב לקבלה בקופות החולים ובתי החולים בישראל.


תנאי קבלה

תנאי קבלה ללימודי טווינה ושיאצו
על המועמדים לעבור ראיון קבלה מול סגל תכנית הלימודים ולהביא עמו הצהרת בריאות רפואית.

תכנית הלימודים פונה לכל מי שמעוניין ומעוניינת בקבלת הכשרה מעשית נרחבת ומקיפה בפיזיותרפיה של הרפואה האסייתית העתיקה. אלו מכם המבקשים לקבל הכשרה מקיפה על כלל טיפולי המגע של הרפואה הסינית, ימצאו עניין רב וערך מוסף מן השילוב שבין לימודי טווינה לבין שיאצו הנחשב לטיפול מגע עדין יותר המזכיר עיסוי.


משך הלימודים

משך הלימודים
אז מדוע לימודי הטווינה של מכללת תמורות ארוכה כל כך? המסלול משלב 2 הכשרות עיקריות במסלול אחד – טווינה הנחשבת לפיזיותרפיה של רפואת המזרח הרחוק ושיאצו, טכניקת עיסוי שפותחה ביפן והחלה את דרכה גם היא ברפואה הסינית העתיקה.

היקפם של לימודי טווינה ושיאצו הינו כ-3 שנים, כ-500 שעות לימוד בכל שנה.


תעודה / הסמכה

תעודות
בכל שנה, מגיעים בוגרי התכנית לרמת הכשרה והסמכה אחרת ולפיכך מקבלים את התעודה הנדרשת. עם תום התכנית המלאה, מקבלים בוגרי לימודי טווינה ושיאצו תעודות מטפלים מומחים המאפשרת השתלבות במגוון מרכזים רפואיים נחשקים בישראל.

קבעו פגישת ייעוץ כבר היום!
לקבלת שיחה מטעם נציג מכללת תמורות, באפשרותכם להשאיר פרטי קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

במהלך השיחה ניתן לקבל פרטים נוספים אודות תכנית הלימודים, שכר הלימוד ועוד ולקבוע פגישת ייעוץ לצורך קבלת מידע פרוטנלי וביצוע ברחבי המכללה.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.