מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מדיסין - שלוחת נתניה?

השאר פרטים ונציג מדיסין - שלוחת נתניה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בנתניה
נתניה
strip

קלפים אבחוניים



מבנה הלימודים

בשיטות טיפול משלימות אנו מטפלים בשחרור כללי, מטפלים ומרפאים מכאובים ומחלות. ידוע שקיים קשר ישיר בין מצבו הנפשי של אדם לבריאותו הגופנית, כמו כן ידוע שיש קשר בין רגשות וחוויות עבר החבויות בתת המודע, למצב הבריאות בהווה. לכן כמטפלים, עלינו לגעת ברגש החבוי ולהתייחס אליו כדי לשחרר את התחושות והרגשות, לתת אופציה טובה ונקייה יותר בדרך לריפוי ולעבוד על הסיבה ועל הסימפטום. בכדי לדובב את המטופל ולהגיע לשורש הבעיה, אנו מדברים איתו, שואלים אותו שאלות ובכך גורמים למטופל להגיע להבנות.

לעתים קרובות קשה למטופל למקד את המחשבות, קשה לו להגיע לרגש החוסם. כאן נכנסים הקלפים הטיפוליים ככלי עבודה. בעזרת הקלפים קל מאוד למטופל לבטא רגשות, להבין מצבים בהם הוא נמצא, לראות את המציאות ביתר קלות ולהבין את ההשפעות של חוויות העבר על חייו בהווה. הקלפים הטיפוליים פותחים עולם חדש ואמיתי למטופל ולמטפל.

תמונה אחת שווה אלף מילים, לפעמים אין לנו את המילים הנכונות, קשה לנו לבטא רגשות, אנחנו לא יכולים לגעת בתחושה, קשה לנו להתמקד במה שאנחנו רוצים ולאן אנו שואפים. המחשבות רצות לנו בראש בצורה לא ממוקדת, התמונה מהווה גורם מגרה למחשבה, לדמיון והיא עוזרת להתמקדות, התמונה נותנת לנו אופציות מחשבתיות ורגשיות. תמונה מלווה במילים נותנת מעוף לאפשרויות ואופציות נוספות למיקוד.

בקורס נלמד את יתרון השימוש בקלפים ככלי הפותח שערי מחשבה, ככלי העוזר למיקוד, מעורר רגשות ומשמש ככלי עזר טיפולי. נכיר קלפים שונים, נלמד מתי אפשר/ רצוי להשתמש בקלפים, נלמד לשאול שאלות מכוונות, נלמד מהי שפה חיובית. נבנה מפגש טיפולי בעזרת קלפים. נלמד לעבוד עם בודדים, זוגות ובקבוצות. רווח משני של הסטודנט - גילוי האני העכשווי, שחרור ופתיחת דלת למקום טוב יותר, תוך כדי התנסות בקורס.

* בתכנית הלימודים:
- יתרונות הכלי - מה זה קלפים טיפוליים.
- תמונות מספרות, מטרות.
- מתי ניתן להשתמש בקלפים.
- חכמת השאלה, שפה חיובית.
- תעודת זהות בציורים.
- בניית מפגש טיפולי.
- עבודה עם זוגות וקבוצות.
- אני והקלפים.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.