מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מדיסין - שלוחת נתניה?

השאר פרטים ונציג מדיסין - שלוחת נתניה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בנתניה
נתניה
strip

רפואה קוריאנית משולבת



מבנה הלימודים

רפואה קוריאנית (ONNURI SU-JOK THERAPY) משולבת היא שיטת טיפול המבוססת על יסודות הרפואה הסינית, הרפואה ההודית והרפואה המערבית. הוגה השיטה הוא פרופסור PARK JAE-WOO אשר פיתח מודל המסביר את התופעות בעולמנו וכדרך ריפוי את הסיבות למחלות והדרכים לרפא אותן.

על פי מודל זה קיימים כוחות השואפים לשנות ולגוון - כוח HETERO, כוחות השואפים לשמר - כוח HOMO וכוחות המנסים ליצור הרמוניה ביניהם - כוח NEUTRO. הבנת המודל מאפשרת דרך הסתכלות בחיים אשר נותנת הסבר לתופעות השונות בעולם והשגת איזון בין הגוף והנפש ובין האדם כפרט לעולם הסובב אותו. כל הכוחות מיוצגים על איברי הגוף השונים וניתנים לאיזון.

שיטה זו הינה אחת משיטות הטיפול היעילות והעוצמתיות ביותר. הטיפול נעשה על כפות הידיים וכפות הרגליים (דרכם משתקף הגוף כולו) וניתן ליישום גם באיברי גוף נוספים כמו אוזניים וקרקפת. שיטות העבודה ברפואה הקוריאנית המשולבת רבות ומגוונות, בין היתר: דיקור, מגנטים, זרעים, עיסוי, צבעים ומוקסות. לשיטה יתרונות רבים: פשטות, עוצמה, מהירות ויכולת עבודה עצמית על גוף המטפל. השיטה בטוחה ויעילה לכל אדם ומטפלת במגוון בעיות אקוטיות וכרוניות.


תנאי קבלה



משך הלימודים

- שנה אקדמית, 25 מפגשים, משך כל מפגש: כ- 4.5 שעות אקדמיות, סה"כ 117 ש"א 

תעודה / הסמכה

- תעודה מקצועית ברפואה קוריאנית משולבת מטעם מכללת מדיסיןקולג' מבית המכללה למנהל 

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.