סטודיו 6B

 

המעצבים המובילים בתחום מלמדים אותך עיצוב כמקצוע

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב וחיפה
חיפה
תל אביב

מפת הגעה

סניף חיפה
האשלג 22, חיפה
המשך...
סניף תל אביב
אחד העם 39, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

לימודי עיצוב אופנה וניהול מותג אישי



מבנה הלימודים

לימודי עיצוב אופנה וניהול מותג אישי
בית הספר לעיצוב אופנה של סטודיו 6B מזמין אתכם לעלות על המסלול: לימודי אופנה מקיפים המאפשרים לרכוש ניסיון מעשי ולהשתלב בשוק העבודה.סטודיו 6B מציע לכם לראשונה בארץ מסלול לימודי עיצוב אופנה ופיתוח מותג אישי, אשר שם דגש על שילוב בין ידע טכני, יצירה והכנה מעשית לעולם העסקים.

הלימודים כוללים:
• פיתוח מותג עצמאי - המסלול ייחודי לעיצוב אופנה ומכין אתכם המעצבים בנוסף ללימודי העיצוב, להתמודדות עסקית עם פיתוח מותג עצמאי והשתלבות בתעשייה. הקורס כולל הרצאות וסדנאות אשר מועברות על ידי דמויות מובילות מתעשיית האופנה ומומחים מתחום ניהול עסקי.
• הכשרה מעשית - השיעורים בקורס מועברים בשיטת לימוד ייחודית המשלבת הרצאות העשרה, סדנאות עבודה וסיורי שטח המיועדים לחדד את יכולת ההתבוננות שלכם ולהכשיר אתכם למקצוענות בעיצוב אופנה.
• הכנה לשוק העבודה - בכל נתיב שתבחרו, בקורס הנ"ל נבחן את כל האופציות העומדות בפניכם לפני יציאתכם לשוק העבודה, ונקנה לכם הכנה טובה יותר כדי לשפר את סיכוייכם להצליח להתקבל לעבודה בשוק הישראלי, להקים עסק עצמאי, להבין תהליכי עבודה ועוד.
• מרצים מובילים ופעילים – כמיקרוקוסמוס של עולם העיצוב, סטודיו 6B מציע לימודים באווירה נינוחה וייחודית עם צוות מורים מקצועי, המעורב באופן פעיל בעולם האופנה הישראלי. לכל המורים ניסיון רב בהוראה מעשית, וכן עסקים מצליחים בשוק האופנה.
בין המרצים בקורס:
עידו רקנטי - ראש החוג לעיצוב אופנה, בעל מותג עצמאי מצליח ו-2 חנויות מותג עצמאיות בת"א.
ליאת אשורי - מהסטייליסטיות הבולטות והמוערכות בישראל.
אורית רזילי - בעלת רשת רזילי לבגדי מעצבים, אוצרת אופנה.
ריקי גינדיס - יועצת בינלאומית לעיצוב וחדשנות, בעבר סמנכ"ל בחברת דלתא.
הדס שואף - עיתונאית אופנה מצליחה. כתבת האופנה והלייף סטייל של XNET.
תמר רשף בצלאל - מנכ"לית במשרד הפרסום המוביל אדלר ברנדס.
מכלול השיעורים המוצע בסטודיו מחדד את יכולת ההתבוננות של הסטודנט ומטרתו להביא אתכם אל קו הסיום והפיכתכם למעצבי אופנה.
הלימודים מתקיימים בחלל לימודים מרהיב ומעורר השראה. הסטודיו ממוקם בלב ת"א, במרחק הליכה מחנויות הבדים בנחלת בנימין ולחנויות הדגל של המעצבים המובילים בתל אביב. במהלך הלימודים תהיה לכם הזדמנות לקחת חלק בהפקות אופנה אמיתיות של מיטב המעצבים בארץ, ובתחרויות עיצוב בשיתוף עם התעשייה. סטודיו B6 נותן לכם ליווי ותמיכה בצעדיכם הראשונים בשוק העבודה, גם אחרי הלימודים.

הלימודים מורכבים מחטיבות הלימוד הבאות:
• לימודי עיצוב אופנה: שיעורי עיצוב בהם תלמדו לפתח נושאי השראה לכדי פרויקט עיצובי שלם, החל בתהליך פיתוח הרעיון, יישומו לסקיצות והפיכתו לדגם מוגמר. לימודי העיצוב מועברים בלימודים קבוצתיים במתכונת של הרצאות ותרגילים וגם במסגרת הנחיות אישיות.
• לימודים טכניים: שיעורי תדמנות ותפירה במגוון נושאים כולל חצאית, מכנסיים, טי-שרט ושמלות.
• לימודי עיצוב אופנה בראיה עסקית: חטיבת לימוד ייחודית אשר כוללת סדרה של הרצאות, סדנאות וסיורי שטח המשולבים במהלך כל הלימודים ומועברים על ידי צוות של מרצים מומחים מתחומי האופנה השונים. בחטיבה זו לומדים את כל השלבים להקמת סטודיו עצמאי: חיפוש קו אישי, תוכנית עסקית, יחסי ציבור ופרסום, צילום אופנה, סטיילינג וכו'. בנוסף לומדים בחטיבה זו על הקשר בין אופנה לתעשייה: כלים לזיהוי טרנדים ואופן השימוש בהם בתעשייה, תיק מוצר, ייצור בכמויות גדולות ועוד.
• לימודי איור ושירטוט ממוחשב: בכדי להעביר את הרעיונות המופשטים לסקיצות נדרשת מיומנות טכנית גבוהה. מטרת החטיבה באיור ושירטוט ממוחשב בתוכנת Illustrator היא להעניק לכם את הכלים הנדרשים על מנת לשלוט במגוון שיטות וטכניקות להמחשה והגשה דו ממדית אשר מהווה את הבסיס לכל דגם.
• הפקת אופנה מקצועית: בסיומו של הקורס מצולמות עבודות הגמר של הסטודנטים על ידי צוות מקצועי של צלמי אופנה. ההפקה כוללת סטייליסט, איפור שיער ודוגמניות מקצועיות. הצילומים נערכים במתכונת של הפקת אופנה אדיטוריאלית ומקודמים בכלי התקשורת השונים באמצעות משרד יחסי הציבור של הסטודיו.
• לימודי העשרה עיוניים בעיצוב אופנה: מגוון שיעורים עיוניים אשר מטרתם להעניק לכם ידע בעיצוב, טקסטיל, תולדות האופנה, שוק האופנה העולמי והכרה של כוחות השוק הישראלי.
• סדנאות עבודה: סדנאות בהם תעבדו בסטודיו על הפרויקטים השונים. הסדנאות מועברות בהנחיה משולבת של המורים לעיצוב והמורים הטכניים.


משך הלימודים

משך הקורס - לימודי עיצוב אופנה וניהול מותג אישי:
שנה ושלושה חודשים, פעמיים בשבוע 4.5 שעות אקדמאיות כל מפגש, או פעם בשבוע, 9 שעות אקדמאיות ביום לימודים מרוכז. סה"כ 95 מפגשים.

תעודה / הסמכה

תעודת גמר:
בסיום הקורס תוענק למסיימים תעודת בוגר סטודיו 6B בעיצוב אופנה. תנאי לקבלת התעודה: נוכחות ב-75% מהשיעורים או יותר, הגשת כל הפרויקטים בציון עובר.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.