סטודיו 6B

 

המעצבים המובילים בתחום מלמדים אותך עיצוב כמקצוע

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב וחיפה
חיפה
תל אביב

מפת הגעה

סניף חיפה
האשלג 22, חיפה
המשך...
סניף תל אביב
אחד העם 39, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מכינה לעיצוב ואדריכלות



מבנה הלימודים

אודות הקורס:

* היכרות עם עולם העיצוב:
נלמד נושאים המשותפים לכל מקצועות העיצוב, האמנות והאדריכלות תוך הקניית לקסיקון רחב של טכניקות, אופני ביטוי, חשיבה יצירתית, פיתוח רעיון, תכנים ומיומנויות במטרה לספק לך את הכלים המרביים לבחירת תחום העיצוב המתאים לך ביותר בו תתמחה בסמסטר השני.
 
* מסלול מקצועי:
נעמיק ונרחיב את תחום העיצוב אותו בחרת ללמוד באקדמיה. המסלול יאפשר לך ללמוד עוד על מהות המקצוע, שפת המקצוע והכלים שיש לרכוש כדי לפעול בו. במסלול נקנה לך מיומנויות להתמודדות עם בחינות הכניסה בתחום העיצוב.

* מרתונים לתרגול טכניקות ורכישת מיומנויות:
מגוון מרתונים לתרגול טכניקות ברישום ובחומר – אור וצל, פורטרט, יציקה, קולאז' ועוד.

* תיק עבודות: על מנת לעמוד בדרישות הקבלה למוסדות האקדמאיים עלייך להכין תיק עבודות המונה בין 5 ל-8 עבודות המייצגות את אישיותך ויכולותיך. על תיק העבודות להיות אישי, מגוון, רב תחומי ועכשווי. במסגרת המכינה לעיצוב תיפגש עם מעצבי הסטודיו ויחד איתם בהנחיה אישית אחד על אחד תבנה את תיק עובדות אישי המותאם לכל מוסד ומוסד.
 
- מרתונים לתרגול בחינות הקבלה בעיצוב במתכונת העדכנית, ע"פ מאגר תקדימים רחב מכל מוסד ומוסד ובכל מקצוע.
-  תרגול סימולציות של ראיונות הקבלה מול צוות מנחים מומחים.
-  הכנה לפסיכוטכני: פסיכולוגים ואנשי מקצוע יתרגלו איתך מבחנים פסיכוטכנים, על פי הפורמט העדכני של המבחנים הנערכים בשנקר ובמכון הטכנולוגי בחולון. בנוסף תתנסה גם בסימולציות ממוחשבות.
-  סיורים בפרויקטים מעניינים בארץ, סיורים בגלריות ובמוזיאונים והרצאות על אדריכלים, מעצבים ואומנים. עדכונים אחרונים של תיק העבודות בהתאם לדרישות כל מוסד.

הערות ומידע נוסף:

* קורסי מכינה מתקיימים בשני הסניפים של הסטודיו: ת"א וחיפה.
 
*המחיר כולל ערכת חומרים מלאה.
 
* ניתן לשלם ע"ח הפיקדון לחיילים משוחררים.
 
* הלימודים הינם מגיל 18 בלבד.


תנאי קבלה



משך הלימודים

ללא הגבלה

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.