מבנה הלימודים | | במסגרת מסלול לימודי מנהל עסקים, שתוכנן על-ידי מרצי המכללה לניהול וקריירה, יצברו התלמידים ידע רב, תיאורטי ומעשי, בניהול השיווק והמכירות במאה ה-21', ניהול משאבי אנוש וכן בחשבונאות ופיננסים. ניהול השיווק ומכירות
שיווק דיגיטלי מבוא למדיה חברתית ניהול קמפיין בפייסבוק /אינסטגרם וגוגל. כתיבה שיווקית במדיה חברתית
שיווק ומכירות הגדרת הסביבה העסקית – מבוא התנהגות צרכנים וניתוח גישת התועלת בשיווק ניתוח השוק, אסטרטגיות שיווק ואיתור מיצוב ובידול יסודות התמהיל השיווקי מבוסס מודל p's קידום מכירות של מוצרים ושירותים עסקיים אסטרטגיות פרסום והכרת ערוצי פרסום – מבוא קידום מכירות ותקשורת שיווקית הליכי תמחור מוצרים ושירותים עסקיים בהיבט שיווקי מרכיב השירות בהיבט הפרט וניהול צוות מכירות תהליכי מכירה, ניהול מו"מ, שפת גוף במכירות פרונטליות התמודדות וטיפול בלקוחות קשים והתנגדויות. הכנת תכנית עסקית – היבט שיווקי.
ניהול משאבי אנוש גישות לניהול משאבי אנוש – מבוא ניתוח עיסוקים בארגונים גיוס, מיון ואיוש עובדים – מבוא ומתקדם עריכת ראיון עבודה וניתוח מסמך קו"ח – מבוא ומתקדם טכניקות להנעת עובדים (מוטיבציה) והדרכת עובדים – מבוא ומתקדם יחסי עבודה, חוקי העסקה סגנונות ניהול בארגון, עבודת צוות פיתוח וקידום עובדים, העשרת עיסוק – תוכנית עבודה פיתוח מיומנויות מנהלי משאבי אנוש, ניהול זמן וקבלת החלטות
חשבונאות ופיננסים מימון ובנקאות – מבוא ומתקדם רשויות המס בישראל – מע"מ, ביטוח לאומי ומס הכנסה פתיחת עסק ודיווחי מס נהלים באמצעי ושיטות תשלום – יתרונות, חסרונות וחוקים (אשראי, מזומן, צ'ק, ביט) חשבונאות ותנאים סוציאליים בהעסקת עובדים – מבוא ומתקדם. תשלום משכורות – חישוב, תרגול והכרת תוכנת Excel – מבוא ומתקדם חסכונות והלוואות – חישוב ותרגול מעשי
|