IPC

 

מקצוע, קריירה. עתיד.

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג IPC?

השאר פרטים ונציג IPC יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בירושלים ואון ליין
ירושלים
strip

קורס הנהלת חשבונות וחשבי שכר



מבנה הלימודים

הנהלת חשבונות וחשבי שכר

קורס ייחודי במתכונת לימודים היברידית ששם דגש על הקניית כלים מעשיים לטובת הכשרה מעמיקה ולימוד יסודי בהתאמה מושלמת לדרישה בשוק העבודה.

הנהלת חשבונות מאז ומתמיד היה מקצוע מבוקש מצד כל ארגון וחברה הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי ולמעשה בכל בית עסק. תפקידם העיקרי של מנהלי חשבונות מתבטא במעקב שוטף של כלל הפעולות הפיננסיות שמבצע עסק גדול וקטן כאחד, תיעוד עסקאות פיננסיות, עדכון ועריכת דו"חות פיננסיים, הפקת מאזנים עבור הוצאות והכנסות, הפקת חשבוניות וקבלות ועוד פעולות מגוונות.

חשב שכר הוא מקצוע מבוקש ביותר לשוק העבודה, כל ארגון, חברה וכל בית עסק המונה מספר עובדים צריכים להעסיק חשב שכר לתפעול מערך המשכורות העובדים. מטרת הקורס היא הקניית כלים והעמקה של ידע המשתתפים בתחום המיסוי, ביטוח לאומי, דיני עבודה וביטוח פנסיוני ומחשוב השכר.

למה ללמוד במכללת IPC:
• למידה בשיטה ההיברידית והמתקדמת בעולם.
• ללמוד בקצב שלך ומכל מקום שנוח לך.
• ליווי אישי מלא.
• מחלקת השמה לעבודה.
• קורס מקיף ומקצועי, כולל סדנא מעשית.

 
מקום הלימודים -  למידה אונליין, מכל מקום, בכל זמן – בקצב שלך. 

קהל היעד –  הקורס פונה לכל המעוניינים בתחום.


תנאי קבלה

הקורס אינו דורש ידע מוקדם.

תעודה / הסמכה

תעודה –
תעודת הסמכה מטעם "לשכת יועצי המס":
• תעודת "מנהל חשבונות בכיר"
• תעודת "חשב שכיר בכיר"

תעודת סיום מטעם – מכללת IPC:
• תעודת מנהל חשבונות בכיר
• תעודת חשב שכר בכיר

*כפוף למעבר הבחינות


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.