תמיכה בסביבה ארגונית – Help Desk
ניתן ללמוד במתכונת אונליין
אודות הקורס כיום המחשבים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו וכבר אי אפשר לדמיין בית או משרד בלי מחשב. כתוצאה מכך, הדרישה לטכנאים ותומכי מחשוב עולה מיום ליום. אם אתם רוצים להכיר את עולמות החומרה ורשתות תקשורת, כדי להשתלב בשוק העבודה כטכנאי מחשבים – מכללת ג'ון ברייס מזמינה אתכם להצטרף למסלול מעשי בו תלמדו על מבנה המחשב, זיהוי תקלות, תיקון ותחזוקת מחשבים אישיים ותוכלו להשתלב בשוק העבודה כבר תוך מספר חודשים בודדים.
קהל יעד מיועד למועמדים אשר מעוניינים ללמוד תיקון חומרה של מחשב + תמיכה טכנית מרחוק (HELP DESK).
נושאי הקורס • מבוא, מושגי יסוד והגדרות • הזיכרון • BIOS • מעבדים • לוחות אם, ספקי כוח ומארזים • אמצעי אחסון • חומרה מתקדמת • התקנה, הגדרה וניהול מערכות הפעלה • פרוייקט סיום ?
|