אקסטרא

 

כשאקדמיה פוגשת פרקטיקה

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס ניהול תוכן במדיה חברתית



מבנה הלימודים

העולם הדיגיטלי כבר כבש בענק את העולם הממשי. אנחנו שקועים יותר בניידים שלנו מאשר באנשים שעומדים מולנו ומרגישים צורך עז להתעדכן ולעדכן בלי סוף בנעשה בפייסבוק ובספרה הווירטואלית. ה-Convertising ,שילוב של Content (תוכן) ו-Advertising (פרסום) מחליף בצעדי ענק את עולם הפרסום המסורתי,
ואפשר לומר בפה מלא שתוכן הוא כבר לא העתיד, אלא ההווה.
כיום, משרדי הפרסום כבר הבינו שעליהם להתאים את עצמם לגולשים, ואנשי תוכן הם מצרך נדרש בכל משרד פרסום ודיגיטל שמכבד את עצמו. אבל לא רק שם – חברות רבות מחפשות היום אנשי תוכן שיעבדו "אין-האוס" או פרילנסרים בתחום. היום, מי ששולט ביכולת לספר סיפור ולנהל תוכן בפייסבוק הוא זה שישלוט במסרים שמקבלים הקהלים ובהנעה שלהם לפעולה. אבל לא רק בפייסבוק – רשתות אחרות צומחות להן בקצב מסחרר ומהוות קרקע פוטנציאלית לפרסום לקהלים ממוקדים, מה שיכול לחסוך לטווח הרחוק עלויות רבות לעסקים קטנים, בינוניים וכן לעמותות ולארגונים.
מתוך ההבנה הזאת, החלטנו לצאת בקורס "ניהול תוכן במדיה חברתית", שיקנה כלים ממוקדים לניהול תכנים ברשתות החברתיות וכתיבתם. היות והיום החשיפה בפייסבוק מוגבלת מאד, תועבר גם סדנת בונוס להקמת קמפיין ממומן בפייסבוק. מטרת הסדנה לתת כלים בסיסיים לקידום ממומן על מנת לחשוף את התכנים בצורה מקסימלית.

אודות הקורס:
על מנת להעניק את כל הכלים הדרושים למנהל תוכן במדיה החברתית, נעבור על כלל הפלטפורמות הקיימות כיום עבור הקהל הישראלי, שבהן יש פוטנציאל פרסומי. נבין כיצד בונים "סיפור" מקיף נכון למותג שלנו בכל אחת מהפלטפורמות, על מנת לייצר נוכחות דיגיטלית טובה, וכן כיצד נוכל ליצור עולמות תוכן מעניינים שישבו את קהל הלקוחות הפוטנציאלי. בנוסף, נעמיק במשמעות של אסטרטגיה שיווקית בעולם הדיגיטלי.
נלמד על מודל PESO - פרסום 360 בדיגיטל, נראה כיצד מתחזקים עמוד פייסבוק שעובד נכון ונעבור על כל הכלים שפייסבוק מעניק לנו כמפרסמים על מנת שנגיע לקהלים הרלוונטיים.

מטרות הקורס:
•הקניית כלים לעבודה נכונה עם עולם הרשתות החברתיות.
•הבנה של עולם הפרסום "החדש" – תוכן ופרסום דיגיטלי.
•הכרות עם הכלים הטכניים והקראטיביים העומדים לרשותנו כדי לחשוף את המותג לכמה שיותר קהלים.

קהל יעד:

•עצמאיים, בעלי עסקים שרוצים להבין איך למקסם נוכחות דיגיטלית.
•מנהלי שיווק ואנשים המעוניינים לעבוד בתחום של ניהול תוכן.

נושאי הקורס:
•אסטרטגיה שיווקית.
•ניהול עמוד פייסבוק.
•ניהול פרופיל אינסטגרם.
•עבודה עם נכסים דיגטליים כמו יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, טלגרם, סנאפצ'ט, וואטסאפ, מיוזקלי ועוד.
•עבודה עם מובילי דעה.
•יצירת תוכן לבלוגים.
אודות המרצה – עידו כהן
•בעל תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה עם התמחות בתסריטאות מטעם אוניברסיטת תל אביב.
•בוגר קורס קופירייטינג מטעם הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל.
•בעלים של חברת "פיטפוט" המתמחה בשיווק דיגיטלי.
•מרצה לשיווק דיגיטלי.
ציוד נדרש: לשיעורים הנוגעים לפייסבוק, מומלץ להגיע עם מחשב נייד


תנאי קבלה



משך הלימודים

מבנה הקורס: שישה מפגשים של שעתיים וחצי כל מפגש. סה"כ 15 שעות. המפגשים הם פעם בשבוע בשעות הערב

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.