logo
הלימודים מתקיימים בבאר שבע ואון ליין
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס עיצוב גרפי עם התמחות ב-UI/UX



מבנה הלימודים

מבנה הלימודים
מיוחד לאנשים יצירתיים שרוצים להיכנס לעולם עיצוב דיגיטלי חדש ומאתגר!

מסלול חדשני המשלב לימודי עיצוב גרפי ואת עולם של חווית משתמש – UI/UX. שכולל עיצוב אתרים, אפליקציות ועוד. מדובר באחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בתחומי ההייטק והדיגיטל. ומעסיקים רבים רק חולמים לגייס מעצבים גרפיים המתמחים ב-UI/UX.

מדוע כדאי לכם ללמוד עיצוב גרפי ב- HackerU ? 

  • שלב מיון ייחודי בו תיבדק התאמתך למסלול 
  • מסלול ההכשרה הינו ייחודי וחדשני ומשלב תחומים מקיפים נוסף על לימוד עיצוב גרפי; בניית אתרים, עיצוב גרפי לדפוס ועיצוב אתרים כהכשרה מקיפה ביותר לתפקיד מעצב גרפי עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש Design  - UX 
  • קבלת החזר כספי בגין שלב המיון במידה ותמצא שאינך מתאים לקורס או שלא תעבור את בחינת הכניסה לקורס המורחב המתקיימת בסוף שלב המיון 
  • מלגה בסך 7,000 ₪ מאיתנו במידה ותעבור את שלב המיון 
  • המסלול מציע התחייבות חוזית לעבודה עם בוגרי הקורס! 
  • מסלול הכשרה שמתאים גם לחסרי רקע בעלי פוטנציאל גבוה להצלחה
  • פרויקט מעשי מול לקוחות אמתיים  
  • כמרכז הדרכה רשמי של חברת Adobe הבינלאומית, מאפשרת האקריו לבוגריה לגשת למבחן הבינלאומי היוקרתי
  • נוחות מרבית – מרכזי הלימודים של האקריו ממוקמים בנקודות מרכזיות ברמת גן (מתחם הבורסה, רחוב שוהם 5, מגדלי פז), חיפה (שד' ההסתדרות 49, סמוך ללב המפרץ) בנגישות מלאה לתחבורה ציבורית, חניה בשפע ומרכזים מסחריים וסניף ירושלים- רחוב יפו 216, שערי העיר, קומה 8.

תנאי קבלה

  • על מנת להתקבל ללימודי עיצוב גרפי בהאקריו יש להגיע לאחד ממרכזי הלימודים לפגישת ייעוץ עם אחד מיועצי הלימודים המקצועיים של החברה. הפגישה נועדה לפרוש בפניך את כל האפשרויות מבחינת מסלולים, מלגות, התחייבות ועוד.
  • לאחר הפגישה, הנך מוכן ומזומן להתחיל! על מנת לעזור לך להחליט באופן סופי, פתחה האקריו שלב מיון האורך כ-20 שעות לימוד אקדמיות החושפות בפניך את תכני היסוד של עולם העיצוב. מרגיש שאינך מתחבר לקורס? לא מעוניין להמשיך איתנו? קבל את שכר הלימוד בגין שלב המיון בחזרה במלואו.
  • במידה ועברת את שלב המיון בהצלחה, תצא לדרך בקורס המורחב ובנוסף תחתום על חוזה למציאת עבודה. הקורס המורחב מורכב מ-570 שעות אקדמאיות ו-100 שעות עבור הפרויקט האישי. במהלך המסלול הלימודים המלא לומדים את התכנים הבאים: Photoshop, Illustrator, XD, WordPress,  InDesign ועוד. כמו כן, תלמד כיצד להגיש פרויקטים ללקוחות אמיתיים והכי חשוב – בסיום הקורס תיק העבודות שלך יהיה עשיר, כך שתוכל להרשים כל מעסיק עתידי.

משך הלימודים

20 שעות - שלב המיון
570 שעות לימוד אקדמאיות + 100 שעות פרויקט מעשי – השלב המורחב


תעודה / הסמכה

בתום המסלול תהיה זכאי לתעודת מעצב גרפי וארט עם התמחות בעיצוב חוויית משתמש Design- UX מטעם HackerU כמו גם אפשרות לגשת לבחינה הבינלאומית היוקרתית של Adobe.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.