מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה הטכנולוגית נוף הגליל?

השאר פרטים ונציג המכללה הטכנולוגית נוף הגליל יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בנוף הגליל
נצרת עלית
strip

הנהלת חשבונות סוג 1 + 2 בכיר



מבנה הלימודים

הנהלת חשבונות סוג 1 + 2 בכיר
הקורס בפיקוח משרד הכלכלה

אודות
תכנית הלימודים בקורס מנהל חשבונות בכיר  נבנתה  באופן שיאפשר השתלבות מידית של בוגרי  הקורס בשוק העבודה.
התוכנית החדשה משלבת פרקטיקום מורחב ומעמיק בהתאמה מיטבית לדרישות המקצוע ולדרישות המעסיקים.
התלמיד ירכוש את המיומנויות הנדרשות בתפעול היומיומי של המערכות הממוחשבות הקיימות בממשק של ניהול החשבונות בארגון. באופן זה הוא יתרגל פונקציות שונות בתוכנה להנהלת חשבונות הרווחת בשוק העבודה, בתוכנה לחישוב שכר ובתוכנות תמך לעיבוד נתונים EXCEL)).
מנהלי החשבונות אחראים לספק מידע פיננסי מדויק ועדכני אודות עסק ע"י רישום מדויק וקפדני של הפעילות הפיננסית. המידע הפיננסי מגולם בדוחות הכספיים ומשמש את מנהלי הארגון והבעלים בתהליכי קבלת החלטות וכן לצורך דיווחים לרשויות המס.

מטרת הקורס
הקניית ידע כללי בענפי הנה"ח השונים והכשרה לקראת סיווג מקצועי בהנה"ח סוג 1+2 בכיר
קהל היעד
המעוניינים להכשיר עצמם לתפקיד מנהל חשבונות.

נושאי הלימוד:
1. תורת המסחר והמשק: בפרק זה התלמיד יכיר מושגים בכלכלה ובשוק העבודה.
2. חשבונאות פיננסית : מטרת החלק התיאורטי היא לפתח בקרב התלמיד הבנה וחשיבה חשבונאית הנדרשת לשם ביצוע מושכל של עבודות כמנהל/ת חשבונות. התלמיד יתוודע לכללי החשבונאות הבסיסיים ולעקרונות חשבונאים מקובלים,  ילמד על התהליך החשבונאי החל מאיסוף המידע החשבונאי רישומו, סיווגו ועד לשלב עריכת דוחות כספיים המבוססים על המידע שנאסף ונרשם. התלמיד יתוודע לדרכי ניהול החשבונות בעסקים מסחריים,תעשייתיים/יצרניים.
3. חשבונאות מעשית מורחבת :  פרק זה כולל התנסות פרקטית מקיפה ומורחבת בכל הפונקציות הבסיסיות והמתקדמות בהפעלת תוכנות הרווחות בשימוש היומיומי של מנהל/ת החשבונות: 1.  תוכנה להנהלת חשבונות 2 . תוכנת השכר .3 גיליונות אלקטרונים לעיבוד נתונים( EXCEL)  והממשקים ביניהם.
3.1 פרויקט גמר בחשבונאות מעשית מורחבת:
הרציונל הפדגוגי שעומד בבסיס פרויקט הגמר בחשבונאות מעשית מורחבת, היא החשיבות הקריטית בתרגול וחזרה מאסיבית על הפעולות השוטפות והתקופתיות שמבצע מנהל החשבונות במסגרת תפקידו.
מטרת הפרויקט היא לבצע הדמיה מקסימלית לעבודת מנהל החשבונאות בארגון ומכאן החשיבות לבסס את הרישומים חשבונאים והתיעוד ע"ס מסמכים אורגינליים.

בחינות גמר :
בחינה עיונית :  הנה"ח סוג 1 + 2  בכיר 
בחינה מעשית:  ממוחשבת
פרויקט גמר : ציון עובר 70
עלות הקורס: 5,500 ₪+200 ש"ח כולל דמי רישום
800 ₪ עבור ספרים + 288 ₪ עבור שתי אגרות לשני מבחנים


תנאי קבלה

בעלי השכלה של 12 שנות לימוד.
שליטה טובה בשפה העברית, עמידה במבחן כניסה.  או  תעודה של 11 שנות לימוד ועמידה בבחינת כניסה במתמטיקה ברמה של 11 שנות לימוד

 


משך הלימודים

היקף הקורס: 316 שעות לימוד אקדמיות
ימים ושעות : פעמיים בשבוע בימים בשעות: 17:15-20:35


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.