חלק ראשון: שיווק העסק בפייסבוק ואינסטגרם חלק שני: שיווק העסק ביוטיוב ובכלי גוגל לעסקים חלק שלישי: תחרות ויישום כלי השיווק שלמדנו לומדים כיצד למנף את העסק לרמה בינלאומית בכמה צעדים פשוטים מתרגלים שימוש באפליקציות להכנת גרפיקה, עיצוב לוגו ועריכת וידאו מקבלים גרפיקות לקאברים ב מ ת נ ה
ממי לומדים? הכירו את ליאת אביב בעלת תואר ראשון בעיצוב מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בתקשורת אסטרטגית ויחסי ציבור מאוניברסיטת חיפה. משמשת כיועצת תקשורת ואסטרטגיה בכירה לחברות מובילות במשק הישראלי, תוך התמקדות בקמפיינים מורכבים מרובי פלטפורמות. עוסקת ב-15 השנים האחרונות בייעוץ תקשורתי, ניהול מדיה חברתית, שיווק דיגיטלי ואסטרטגיה תקשורתית לארגונים וגופים ציבורים ופרטיים. בעברה התמחתה ביחסי ציבור במרכז הארץ תוך עבודה צמודה מול גופי התקשורת המובילים בישראל, תקשורת שיווקית בתחום ההייטק ואף זכתה בפרס "האריה השואג" 2018 מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל.
מה נלמד בחלק הראשון של הקורס? פייסבוק ואינסטגרם • הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק • הקמת עמוד עסקי המחובר למנהל המודעות • אסטרטגיות שיווק נפוצות ומציאת הייחודיות שלי כעסק • גיבוש הקהל אליו אנו פונים • ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום בעמוד • יצירת קהלים חדשים וקהלים דומים • איך לפרסם לקהלים של מתחרים? • פרסום מודעה ממומנת ממוקדת מטרה
מה נלמד בחלק השני? יוטיוב וכלי גוגל לעסק העצמאי • נבין מהם הכלים אשר עומדים לרשותנו כעסק עצמאי • נלמד להקים ולעצב ערוץ Youtube, המתאים לעוסקת במקצועות היופי • נלמד איך הופכים תובנה או רעיון לסיפור ואת הסיפור לסרטון • נוסיף סרטון לערוץ ונלמד מהן ההגדרות החשובות למנועי החיפוש מה נלמד בחלק השלישי? תחרות נושאת פרס ויישום הכלים שלמדנו כיאה לעידן הדיגיטלי, המבחן ייעשה בכלי הפרסום אותם למדנו! במקום להיבחן מול עט ונייר, ניישם את הכלים שלמדנו בתחרות שבמסגרתה תפרסמו את העסק שלכם והזוכה המאושרת תהיה המשתתפת אשר הצליחה לייצר מקסימום תגובות ואינטראקציות מול קהלי היעד אותם הגדירה.
|