logo
הלימודים מתקיימים בבאר שבע
באר שבע

מפת הגעה

באר שבע
באר שבע, הכותל המערבי 65
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קוסמטיקה מקצועית



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס קוסמטיקה מקצועית של מכללת GIGI אקדמי!

צעד אחר צעד תקבלו את ההכשרה העיונית והמעשית לקבלת הסמכה יוקרתית ונחשקת בשוק העבודה. כיום ענף הקוסמטיקה מאפשר בקלות רבה לצאת לדרך עצמאית ועבור אלו מכן שיש בהן את המוטיבציה והרצון, השמיים הם הגבול.

בתחום זה ניתן לעבוד באמצעות השכרת סביבת עבודה במספרות או לחילופין בעזרת יצירת קליניקה פרטית בבית. תכנית לימודים מקיפה זו מתאימה עבור כל מי שמבקשות לפתח את הכישורים והמיומנויות הקיימות ולבנות בצורה נכונה והדרגתית עסק משגשג.

כמה סיבות ללמוד במכללת GIGI אקדמי

  • תכנית הלימודים מועברת על ידי מיטב המרצים וכוללת רופאים מוסמכים ומרצים ומדריכים בעלי וותק בענף המבטיחים שכל אחת מן המשתתפו תתקבל את ההכשרה המקצועית המעמיקה ביותר כדי להשתלב בתחום באופן מידי.
  • קורס קוסמטיקה של מכללת GIGI אקדמי מפוקח על ידי משרד העבודה ומקנה תעודה מטעמו. לרישום הקורס ניתן לעשות שימוש בפיקדון הצבאי. המכללה הינה מוסד המוכר לעניין חוק קליטת חיילים משוחררים.
  • במכללת GIGI אקדמי דאגנו ליצור סביבה לימודית מתקדמת המאובזרת במיטב הציוד ומאפשרת למידה מעשית מעמיקה המגבה את הידע העיוני הרב שרוכשות משתתפות התכנית לכל אורך הלימודים.
  • בית ספרנו מוכר במגוון מוסדות שיקומיים, בשירות התעסוקה ובמוסד ביטוח לאומי. נוסף על כך למכללת GIGI אקדמי מספר ספק במשרד הביטחון. אנו מזמינים אתכן ליהנות מסביבה לימודית מקצועית שתלווה אתכן כל הדרך אל ההצלחה.

מבנה קורס קוסמטיקה מקצועית

לימודי קוסמטיקה מקצועית אורכים כ-18 חודשים ומתקיימים במתכונת חד שבועית ביום לימודים מרוכז. את הקורס ניתן לקחת במתכונת בוקר או ערב כדי לאפשר את הרישום הן עבור מי שזמנה פנוי באופן מידי והן עבור מי שמשלבת את התכנית עם עבודה קיימת או חיי משפחה.

הקורס משלב בין לימודים עיוניים לבין התנסות מעשית וכולל מגוון רחב של נושאי לימוד שונים המאפשרים לספק שירותי קוסמטיקה במגוןו תחומים. בין היתר לומדות המשתתפות כיצד קרני השמש משפיעות על העור, מהי השפעתה של התזונה, לימודי דרמטולוגיה למדעי העור, טיפולי עיסוי, שימוש בתכשירים ומכשורים ועוד. מטרתנו היא ליצור מערך לימודי הרמטי שיאפשר לבוגרות שלנו לספק קשת רחבה של שירותים שונים ולהשתלב בהצלחה בשוק העבודה.

נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס קוסמטיקה מקצועית ניתן למנות: מבואות בעולמות הקוסמטיקה, גורמים מזיקים לעור הפנים, שמירה על תזונה, טיפולי מגע בעיסוי, קרמים ותכשירים קוסמטיים, ניקוי פנים עמוק, מאפייני עור וסוגי עור שונים, מבנה הפנים: שרירים ועצמות, מתן עזרה ראשונה, דרמטולוגיה, שילוב בין תכשירים, שמירה על לחות העור, שימוש במסכות, התוויות נגד ובטיחות בעבודה, פילינג ועוד.

אט אט נושאי הלימוד השונים משתלבים זה בזה ויוצרים מערך ידע הרמטי המאפשר לספק טיפולים קוסמטיים לקהל הרחב. כמו כן, תכנית הלימודים מתמקדת גם בנושאים הנוגעים לפתיחת עסק עם תכנים דוגמת שיווק עצמי, מיתוג, ניהול העסק ופתיחת עסק.


 


תנאי קבלה

תנאי קבלה לקורס קוסמטיקה מקצועית

הקורס פתוח בפני הקהל הרחב ומאפשר הכשרה עיונית ומעשית מתקדמת להשתלבות מלאה בתחום. על המועמדות לעבור ראיון קבלה אישי לצורך בדיקת מידת ההתאמה לאופי המסלול.

מה צריך בשביל ליהנות מן הקורס ולהפיק ממנו את המיטב? רקע קודם או זיקה לתחום יכולים בהחלט לעזור, אך כל מה שצריך באמת הוא מוטיבציה ותשוקה לעולמות הקוסמטיקה. את היתר תשאירו לצוות המרצים המובילים שלנו.


משך הלימודים

משך הלימודים

אורכה של תכנית הלימודים הינו כ-18 חודשי לימוד. מתוך ההכרה שחלק מן הקהלים הם אחרי צבא ומעוניינים להשתלב ישירות במקצוע ושחלק מן הקהלים כבר בעלי משפחה או במקום עבודה קיים, ניתן לבחור בין מתכונת לימודי בוקר למתכונת לימודי ערב.


תעודה / הסמכה

תעודות

בוגרות המסלול שיסיימו את לימודיהן בהצלחה, יינכחו במרבית השיעורים, יגישו את המטלות ויעברו את הבחינות, יקבלו תעודת בוגרת קורס קוסמטיקה מקצועית מטעם GIGI אקדמי.

אפשרויות תעסוקה

בוגרות הקורס יכולות להקים עסק עצמאי לחלוטין וליהנות ממקצוע יוקרתי ונדרש. תכני הקורס הכוללים שיווק ומיתוג עצמי כמו גם ניהול ופתיחת עסק, יאפשרו לך להתנהל בצורה נכונה שתניב פרנסה מכובדת וקהל לקוחות שרק עולה.

מתכנית לימודים זו ניתן רק לצמוח ולטפס עם מגוון נוסף של הכשרות נקודתיות. אין לנו ספק כי המסלול שבנינו הוא נקודת הזינוק המקצועית המשמעותית ביותר שתבנה עבורך קריירה לחיים.

מתלבטות? התייעצו איתנו

באפשרותכן למצוא כאן מידע על מגוון תכניות הלימוד של מכללת GIGI. אם אתן מתלבטות באיזה קורס לבחור ורוצות לקבל ייעוץ אישי, השאירו לנו פרטים ויועצי הלימודים שלנו ישמחו לסייע לכם. במהלך השיחה נספר אודות תכנית הלימודים ונקבע פגישה בה תוכלו להתרשם מן הסביבה הלימודית, לשאול שאלות ולקבל הכוונה מלאה שתאפשר לכן לעשות את הבחירה המושכלת והמתאימה ביותר עבורכן.

אחת מתכניות הלימוד שלנו היא בדיוק מה שחיפשת? נשמח לצרף אותך כחברת משפחת GIGI אקדמי לכל דבר ועניין במקום שבו חותרים ליעדים, מציבים אתגרים חדשים ומנצחים בכל פעם ופעם מחדש.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.