logo
הלימודים מתקיימים בבאר שבע
באר שבע

מפת הגעה

באר שבע
באר שבע, הכותל המערבי 65
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מניקור ופדיקור רפואי



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס מניקור ופדיקור רפואי של מכללת GIGI אקדמי שבבאר שבע!

כשהידיים והרגליים שלנו מטופחות, אנו יכולות להיות סמוכות ובטוחות שאנו משדרות כלפי חוץ יופי וטיפוח ומרגישות כלפי פנים בטוחות יותר בעצמנו ובעלות מראה יפה ואסתטי שקוצר מחמאות. עם קהל עצום של נשים שעבורן הידיים והרגליים הן כרטיס הביקור, מה הפלא שמדוברשתחום הפדיקור והמניקור הרפואי זוכה להיות אחד מן התחומים המבוקשים והפופולריים ביותר בענף מקצועות היופי.

מלבד העובדה שנשים רבות עומדות בתור כדי לקבל טיפול מטעם מניקוריסטית מקצועית, גם גברים פוקדים לא פעם את נשות המקצוע וזאת לאור המודעות ההולכת וגוברת לאסטיקה. אז אם אתן רוצות להתמקצע במניקור ופדיקור ומחפשות את ההכשרה המקיפה שתפתח בפניכן דלתות במכוני יופי וקוסמטיקה או לחילופין כעצמאיות, אנו במכללת GIGI אקדמי שבבאר שבע מחכים לכן עם סביבה לימודית מתקדמת וצוות מדריכות ומרצות מן השורה הראשונה.

כמה סיבות ללמוד מניקור ופדיקור רפואי במכללת GIGI אקדמי:

  • תכנית הלימודים של מכללת GIGI אקדמי הינן מקצועיות ומקיפות. אנו דואגים לשפר ולעדכן את התכנית בכל רגע נתון כך שכלל החומר הנלמד המובא בפני התלמידות הינו תואם לדרישות שוק העבודה.
  • במכללת GIGI גיבשנו צוות מדריכות ומרצות מן השורה הראשונה. לכולן ניסיון תעסוקתי עתיר שנים וניסיון בהדרכה. בדרך זו אנו מבטיחים את הכשרתן המקצועית של תלמידותינו ובד בבד גם מוודאים שתכנית הלימודים תכיל המון ערך מוסף וידע מעשיר.
  • המכללה ממוקמת בציר מרכזי המנגיש את הסביבה הלימודית לכל תושבי באר שבע והסביבה. בנוסף לכך, דאגנו להקים מרכז לימודי מקצועי הכולל את הציוד המקצועי האיכותי והמתקדם ביותר ללימודי מניקור ופדיקור רפואי. בנוסף, הקורס כולל חומר עיוני רב וחוברות לימוד להבטחת הכשרתן של הבוגרות.
  • כל תלמידה מקבלת במהלך הקורס ערכת עבודה עם כל הכלים והציוד המקתדמים ביותר. כבר אמרנו שאנחנו קורס מעשי?!

אז מה זה בעצם מניקור ופדיקור רפואי?

אזור כפות הרגליים והידיים נמצאים כל הזמן בפעולה ולא מן הנמנע שיתלכלו ויסתגלו לעבודתן הקשה עם עור נוקשה ומראה קצת פחות אסתטי אך עמיד יותר.

עבורנו אין הדבר בא בחשבון וכמובן שמומלץ שנשמור על היגיינה גבוהה כך שנרגיש טוב יותר עם עצמנו וגם נשדר זאת כלפי חוץ. אז מה זה בעצם פדיקור ומניקור רפואי? מדובר בענף שלא רק עונה על העניין הטיפוחי והאסתטי אלא גם לוקח בחשבון סוגיות רפואיות אסתטיות שונות דוגמת ציפורן חודרנית, פטרת ופגמים באזור הציפורן.

כאן מדובר בהכשרה שהיא הרבה מעבר לטכניקה המורכבת שנדרשת כדי ללטש ציפורניים ולהקנות לעור כפות הרגליים והידיים מראה חלק ומחמיא. אשת מקצוע העוסקת בתחום יכולה להשתמש במגוון רחב של כלים מתקדמים שיסייעו בשימור הניקיון והסטריליות של הציפורניים והעור ובכך להבטיח את מניעתן של מחלות וסוגיות רפואיות קלות באזורים אלו.

מבנה ומהלך תכנית הלימודים

קורס מניקור ופדיקור רפואי במכללת GIGI אקדמי מתפרש על גבי 12 מפגשים חד שבועיים כשכל מפגש אורך 3 שעות בממוצע.

צעד אחר צעד לומדות המשתתפות כיצד לערוך מפגש טיפולי מקיף עבור מגוון מקרי בוחן שונים כשבתחילה הקורס עוסק בלימוד התיאורטי אודות שכבות העור, תפקידו ומאפייניו ובלימודים אודות סוגיות רפואיות שונות ובעיות שגורות בעור כפות הרגליים והידיים והציפורניים.

בהמשך הופכת תכנית הלימודים למעשית ומלווה בהדגמות של המדריכות והמרצות תוך שילוב התלמידות בעבודה פרקטית והתנסות על מודליסטיות המוזמנות במיוחד על-ידי בית הספר. מטרתנו היא להבטיח שכל בוגרות הקורס יצאו מן התכנית כשיש בידיהן את הידע והיכולת להשתלב בתחום כבר מן היום הראשון של סיום הלימודים.

נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת התכנית ניתן למנות: מבנה העור, מאפייניו ותפקידו, מבנה הציפורניים, בעיות ציפורניים שגורות, חלקיהן, שינויים במבנה הציפורן וסיבות, הופעת פטרת ואקזמות, טיפול נכון בציפורן חודרנית ומתן הדרכות מונעות, טיפול בלקוחות הסובלים מסוכרת ולחץ דם גבוה, מתן עיסויים לכפות הידיים והרגליים, הדבקת ציפורניים, מחיקת לק, עיטורים וקישוטים לציפורניים ועוד.

כלל נושאי הלימוד נלמדים הן ברמה התיאורטית והן ברמה המעשית עם תרגולים, מטלות והדגמות מעשיות על מודליסטיות.




תנאי קבלה

תנאי קבלה

הקבלה עבור קורס מניקור ופדיקור רפואי מותנה במעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים.

קהל יעד

אם תמיד חלמתן לרכוש מקצוע טיפולי נדרש ונחשק בתחום הקוסמטיקה, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לך במידה רבה.

מדובר בקורס מעמיק ומקצועי שמכשיר להשתלבות מקצועית ולפיתוח קריירה.



משך הלימודים

משך הלימודים

הקורס מחולק ל-12 מפגשים חד שבועיים, כל מפגש בן 3 שעות לימוד.

ניתן לבחור בין מתכונת לימודי בוקר או ערב.



תעודה / הסמכה

תעודות

בוגרות אשר יסיימו את לימודיהן בהצלחה, ישתתפו במטלות הכיתתיות והתרגולים ויעברו את הבחינות הנדרשות יקבלו תעודת בוגרת קורס מניקור ופדיקור רפואי מטעם מכללת GIGI אקדמי.

אפשרויות תעסוקה

בתחום ניתן להשתלב הן כשכירות והן כעצמאיות!
אם חיפשת את הדרך לצאת לעצמאות תעסוקתית, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לך במידה רבה.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.