logo
הלימודים מתקיימים בבאר שבע
באר שבע

מפת הגעה

באר שבע
באר שבע, הכותל המערבי 65
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

איפור קבוע



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס איפור קבוע של מכללת GG Academy שבבאר שבע!

תחום האיפור הקבוע החל לצבור תאוצה בשנים האחרונות והוא מאפשר יצירת מראה מחמיא למשך פרק זמן ארוך וממושך.

אפשר "להאשים" את המחסור בזמן שרק הולך ומתגבר בעת המודרנית ואפשר פשוט להלל את הטכנולוגיות השונות שכיום מאפשרות לנו להשיג מראה מחמיא בקלות רבה יותר ובמינימום מאמץ. מה שבטוח הוא שכמאפרות מקצועיות בתחום האיפור הקבוע לא חסרה עבודה אבל בהחלט חסרות ידיים עובדות ומיומנות.

אז מה אנחנו מציעים במכללת ג'יג'י אקדמי באר שבע? כאן תוכלי לקבל סביבה לימודית מתקדמת שמלווה על-ידי מרצות ומדריכות בכירות. צעד אחר צעד, תלמדו את כל הטכניקות ותרכשו את כל הידע התיאורטי הנדרש כדי שגם אתן תוכלו לעבוד בתחום כבר עם תום סיום הלימודים ולספק שירות מקצועי וללא פשרות.

כמה סיבות ללמוד במכללת ג'יג'י אקדמי באר שבע:

  • למכללת GIGI אקדמי צוות מרצות ומדריכות מן הבכירות בישראל. בדרך זו אנו מבטיחים שכלל המערך הלימודי יהיה עדכני ומותאם לדרישות שוק העבודה ובד בבד שתלמידותינו יהנו ממדריכות למודות ניסיון הבקיאות בהקניית המקצוע לדור הקוסמטיקאיות הבא.
  • במכללה הקפדנו על סביבה לימודית נעימה ומזמינה המאובזרת במיטב הציוד הנדרש. לרשות התלמידות מגוון רחב של ציוד מתקדם שאיננו פוסח על שום צעד ושעל בכל מה שנדרש כדי לקבל את ההכשרה המקיפה ביותר.
  • תכנית הלימודים כוללת מגוון רחב ביותר של נושאים המקנה ביטחון ויכולת לספק שירות לכל לקוחה. התכנית איננה מלמדת

רק מתי מותר לאפשר באיפור קבוע, וגם כוללת התוויות נגד המציגות את המגבלות הקיימות בטכניקות איפור זו. כמו כן, לומדות המשתתפות כיצד לתקן טעויות, כיצד לשמור על סטריליות בזמן עבודה, איפור גבות, עיניים, שפתיים ועוד.

מה זו בעצם טכניקת האיפור הקבוע?

מדובר בטכניקה בה הקוסמטיקאית מחדירה לשכבת העור העליונה פיגמנט בצבעים שונים. אין מדובר בקעקוע שנשאר לעד, כי אם בפיגמנט טבעי שמוחדר באמצעות מחט והוא נעלם לאחר מספר שנים.

הטכניקה איננה נלמדת במסגרת קורס קוסמטיקה בסיסי והיא נחשבת לרמת מתקדמים. חשוב גם לציין כי משך הזמן שהאיפור הקבוע נשאר על עור הפנים משתנה בין אזור לאזור, דבר אשר נלמד באופן מפורט במהלך הקורס ומצריך הדרכה מסודרת ללקוחה.

הרכבו הכימי של הפיגמנט מאפשר לוודא כי אכן הוא יתמסמס אט אט מן הגוף ולא ישאיר את חותמו לעד. קומסטיקאיות העושות שימוש בטכניקה זו, מחוייבות במיומנויות ידיים עדינות וממוקדות כמו גם ברקע בכל הנוגע לדרמטולוגיה.

מהלך הלימודים

תכנית הלימודים מתפרשת על גבי כ-9 מפגשים חד שבועיים.

כל מפגש בן 3 שעות וכולל מגוון רחב של ידע עיוני ומעשי. כל הקניית ידע תיאורטי המועבר אל התלמידות במהלך הקורס, זוכה לגיבוי מעשי חשוב המאפשר להטמיע את החומר הנלמד וליישמו הלאה בביטחון ובהבנה מעמיקה של כל שלב.

התרגולים המעשיים מתבצעים על גבי מודליסטיות שהוזמנו במיוחד על ידי אקדמיית GIGI. מטרתנו היא לא להשאיר שום פיסת מידע במובן התיאורטי ולוודא שאכן כלל התלמידות רכשו את כל הידע הנדרש.


תנאי קבלה

תנאי קבלה

הקבלה לקורס איפור קבוע מותנית במעבר ראיון קבלה אישי המתבצע מול נציגי סגל תכנית הלימוד.

הקורס איננו מיועד אך ורק עבור קוסמטיקאיות מנוסות ופתוח גם עבור אלו המבקשים לרכוש את המקצוע באופן פרטני.

קהל יעד

אם ניחנת במיומנויות ידיים טובות, את בעלת יכולת דיוק, יצירתית ומחפשת אחר מקצוע שמשלב בין תכונות אלו לבין רצון ותשוקה לעבוד מול קהלים נוספים, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לך במידה רבה.

אנו מזמינים אותך לקבלת שיחת ייעוץ ותיאום פגישה כדי לקבל מענה לכל שאלה שעולה. השאירי את פרטי ההתקשרות בתיבת צור הקשר ונציג מטעמנו יחזור אליך בהקדם האפשרי.


משך הלימודים

משך הלימודים

לימודי איפור קבוע נחשבים לתכנית ממוקדת המתפרשת על גבי כ-9 מפגשים, סה"כ כחודשיים. כל מפגש אורך 3 שעות.

התעדכנו מולנו לגבי מועדי הפתיחה ומסלולי לימוד הערב והבוקר.



תעודה / הסמכה

תעודות

בוגרות שיעמדו בכל דרישות המוסד הלימודי, ינכחו במרבית השיעורים, יגישו את המטלות, ישתתפו בתרגולים ויעברו את הבחינות יקבלו תעודת בוגרת קורס איפור קבוע מטעם מכללת ג'יג'י אקדמי.

אפשרויות תעסוקה

קוסמטיקאיות המיומנות בטכניקת האיפור הקבוע יכולות להשתלב במכוני וסלוני יופי או לחילופין לספק את שירותיהן באופן עצמאי לקהל לקוחותיהן.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.