logo
הלימודים מתקיימים בבאר שבע
באר שבע

מפת הגעה

באר שבע
באר שבע, הכותל המערבי 65
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

איפור יופי מקצועי



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לקורס איפור יופי מקצועי של מכללת ג'יג'י אקדמי שבבאר שבע!

מאפרת בזמנך הפנוי? יודעת לבחור את הצבעים הנכונים? רואה ישר מה יכול להחמיא לאנשים שסביבך? אנחנו רוצים להציע לך מקצוע ומזמינים אותך להתרשם מלימודי איפור יופי מקצועי מקיפים שלא מתפשרים על איכות! מיטב ציוד האיפור ומיטב המרצים המקצועיים מחכים לך כדי להפוך אותך למאפר/ת מקצוע/ית! מתנצלים מראש עבור קהלינו, המשך המידע יפנה בלשון נקבה (לאור מרבית קהל היעד) אבל זה לגמרי מכוון לשני המינים!

כמה סיבות למה ללמוד איפור מקצועי במכללת ג'יג'י אקדמי:

  • תכנית הלימודים שלנו היא מהמקיפות והמקצועיות בישראל. שילבנו בין הקניית ידע עיוני ותיאורטי חשוב שמגבה ועוזר להמון אסימונים ליפול בכל מה שקשור לאיפור המקצועי. אנחנו לגמרי לא מזלזלים בזיקה וכישרון טבעי, אבל אם קצת יותר ידע של מה ואיך, אפשר להגיע לרמות מקצועיות שטרם ידעתן קודם.
  • בג'יג'י אקדמי הקפדנו ליצור סביבה לימודית מתקדמת הכוללת את מיטב המרצים והמרצות המובילים בתחום ואת הציוד המקצועי האיכותי ביותר. צעד אחר צעד תלמדו כיצד לאפר מגוון רחב של לקוחות תוך קבלת הסברים והדגמות וביצוע hands-on יחד עם ליווי אישי של מדריכה.
  • תכנית הלימודים כוללת היכרות עם מגוון אביזרי איפור נלווים ומתמקדמת בכל אזור ואזור בפנים בצורה פרטנית. המטרה שלנו היא שעם תום הלימודים, כל אחת מן הבוגרות תצא לא רק עם תעודה מקצועית ביד, אלא גם ובעיקר עם מקצוע בו ניתן להתחיל באופן מידי. הקורס כולל גם תכנים חשובים בשיווק ומיתוג עצמי ופתיחת וניהול עסק.
  • במכללה תוכלו למצוא סביבה לימודית נעימה ומזמינה, צוות חייכני ונוחות מירבית לכל תושבי באר שבע והסביבה!

קצת על איפור יופי מקצועי

לא חסרים מועדים לשמחה בהם נרצה להתאפר ולהדגיש את קווי המתאר המחמיאים של פנינו. עם זאת, מדובר במלאכת מחשבת לא פשוטה שחשוב לצלול בה לרובדים העמוקים ביותר. אז מה הופך מאפרת רגילה למאפרת מקצועית?

עין יצירתית ויכולות הן ללא ספק חלק בלתי נפרד מהתחום, אבל כאן כבר צריך לגבש מראש חשיבה מקדימה שמתכננת מה וכיצד להדגיש חלקים שונים בפנים בצורה מחמיאה ויוצאת דופן. נוסף על כך, מאפרות מקצועיות מצוידיות במיטב הציוד והמוצרים ולפיכך חשוב שידעו כיצד לעשות את השילובים הנכונים ואילו תכשירים יתאימו לסוג העור וצבעו.

אך איפור יופי איננו מתרכז רק במה שלדעתנו נראה טוב וכמובן שגם הלקוחה צריכה להיות מרוצה עד השמיים. באיפור יופי מקצועי אנחנו ללא ספק אנשי המקצוע שמביאים את המלצותינו אך חשוב גם שנדע להיכנס לראשה של הלקוחה ולהבין את הכיוון הכללי שהיא רוצה.

מי יהיו הלקוחות המאושרות? ייתכן מאוד שתעבדי בסלוני יופי כמאפרת יופי מקצועית לקראת אירועים וייתכן מאוד שתעבדי כעצמאית בתחום. בשני המקרים יהיה מדובר בכלות טרם חתונתן ובלקוחות שנמצאות לפני אירוע חשוב דוגמת אירועי שמחה או אירועי חברה רשמיים, טקסים ועוד.

מבנה תכנית הלימודים

תכנית הלימודים מתחלקת בין חלק עיוני וחלק מעשי.

החלק העיוני כולל מגוון רחב של הסברים על מאפייני התכשירים השונים, מבואות לאיפור, הכרת והבנת מבנה הפנים וסוגיהם השונים, אבחון סוגי עור, צבעי עור, עיניים, צבעים המותאמים לביגוד, ערכות נפוצות ועוד. כלל ההסברים העיוניים מגובים בהדגמות המבוצעות על ידי המדריכות.

החלק המעשי כולל תרגולים ולמידה מעשית המתבצעת בליווי אישי של המדריכה. בדרך זו של הדגמות והתנסות אישית, רוכשות המשתתפות ידע מעשי חשוב שמקנה להן את הביטחון לעסוק בתחום כבר מן היום הראשון לסיום הלימודים!

נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת הקורס ניתן למנות: מבוא לעולם האיפור, מורפולוגיה: מבנה הפנים וסוגי עור\ אבזורי איפור שונים והיכרות עם שימושיהם, איפור עיניים, איפור מעושן, איפור עור כהה לעומת איפור עור בהיר, הצללות, איפור עבור מגזיני אופנה וקטלוגים, איפור עבור נשים מבוגרות, טכניקות מייק-אפ ועוד.

בנוסף לתכנים המקצועיים, במכללת ג'יג'י אקדמי אנו מכירים בכך שרבים מן התלמידות מבקשות להיות עצמאיות עם תום הלימודים. לפיכך, הקורס גם כולל תכנים חשובים בשיווק ותקשורת בין אישית ומגוון טיפים חשובים שיעזרו לשמור על קהל לקוחות נאמן וכמובן להגדיל את הקהל עם הזמן.


תנאי קבלה

תנאי קבלה

הקבלה לתכנית הלימודים מותנית במעבר ראיון קבלה אישי וזיקה כללית לעולמות האיפור.

אם יש בך את התשוקה והרצון להצליח בעולם האיפור בצורה מקצועית ולהיות מסוגלת לקבל כל סוג של לקוח ולקוחה ולתת להם את המענה המקיף ביותר, אז הרי שתכנית הלימודים שלנו תתאים לך במידה רבה.



משך הלימודים

משך תכנית הלימודים

קורס איפור יופי מקצועי אורך 12 מפגשים חד שבועיים. כל מפגש הינו בן 3 שעות לימוד.

למידע על מתכונות לימודי בוקר או ערב וקבלת פרטים נוספים על מהלך הלימודים, השאירו לנו פרטי התקשרות ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


תעודה / הסמכה

תעודות

עם סיום הלימודים, בוגרות שיעמדו בכל המטלות הנדרשות, יינכחו במרבית השיעורים ויעברו את הבחינות, יקבלו תעודת מאפרת מקצועית מטעם ג'יג'י אקדמי.

אפשרויות תעסוקה

בפני הבוגרות האפשרות להשתלב במגוון סלוני יופי, בחברות פארמה העוסקות במכירת מוצרי קוסמטיקה, חברות לאירועים ועוד או לחילופין לעבוד בתחום כעצמאיות המספקות את שירותיהן לקהל הרחב כפרילנסריות.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.