מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת NLP - לשם שינוי?

השאר פרטים ונציג מכללת NLP - לשם שינוי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בבאר שבע
באר שבע

מפת הגעה

באר שבע
הרצל 2, באר שבע
המשך...
strip

קורס NLP



מבנה הלימודים

ברוכים הבאים לתכנית המקיפה של מכללת לשם שינוי להכשרת מומחי NLP בישראל

במכללת NLP לשם שינוי התכבדנו בזכות להיות הנציגים הרשמיים הראשונים בארץ של ד"ר בנדלר מייסד שיטת ה-NLP.

כמה סיבות ללמוד אצלנו:

  • צעד אחר צעד יצרנו עבור תלמידינו את מערך השיעורים והמידע המקיפים והמעמיקים ביותר. מכללת NLP לשם שינוי חרטה על דגלה את המקצועיות והמצויינות ללא פשרות ופועלת להביא את משנתה לידי ביטוי בכל מערך השיעורים.
  • מכללת NLP לשם שינוי הינה אחת מן המכללות הוותיקות בישראל ולה אלפי בוגרים המוסמכים כמומחי NLP ומוכרים על-ידי לשכת המאמנים בישראל.
  • במכללה גיבשנו את צוות המרצים המוביל שידאג להעביר את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר זאת לצד אכפתיות ומתן יחס אישי. בדרך זו נהנים תלמידינו מלמידה אפקטיבית ויוצאים עם הכשרה מעמיקה אותה ניתן ליישם כבר מן היום הראשון.

חזון המכללה

אנו במכללת לשם שינוי מאמינים שדרך לימוד כלי ה-NLP ניתן לקדם ולהטמיע כלים ומיומנויות שיסייעו בגיבוש אורח חיים מעצים ומודע יותר. בעזרת ה-NLP יכולים בוגרינו לקחת את השליטה על מסלול החיים בידיים שלהם וליישם את השיטות והכלים שלמדו כדי להעניק את חופש הבחירה והשליטה גם בידיהם של רבים נוספים.

הערכים המובילים את מכללת לשם שינוי הם: שפע, נתינה, העצמה, מנהיגות, מקצועיות, אמינות, אתיקה, צמיחה והתפתחות. בבחירתכם ללמוד איתנו, אנו מתחייבים להיות שם עבור כל תלמיד ותלמידה וזאת כדי לאפשר מרחב למידה יעיל, עוטף ומקצועי שמאפשר צמיחה והתפתחות לאור הערכים והחזון שלנו.

אם את או אתה מתעניינים בתכנית לימודים זו, אז אנו יותר משמחים להזמינכם למסע מופלא שלאורכו תתוודעו ותכירו את הדרך שבה תת המודע שלכם עובד ותדעו כיצד לייצר עבורכם ועבור לקוחותיכם את התוצאות הנכונות ביותר.

מה זה בעצם NLP?

ה-NLP הוא למעשה שיטה בה אנו מבצעים שינוי מחשבתי שמדרבן אותנו ועוזר לנו להגשים את המטרות והעדים שאנו מציבים לעצמנו. כפי שכבר ניתן להבין, היכולת לסלול את הדרך ולהגשים את המטרות טבועה היטב בכל אחד ואחת מאיתנו, עם זאת חלקנו לעתים מרגישים מעט מבולבלים, תקועים ודי מסובכים.

אז איך ה-NLP משתלב כאן? מדובר בתוצר של מקר ארוך וממושך שעם סיומו נמצא כי קיימים דפוסי פעולה מחשבתיים שמשפיעים על הדרך שבה אנו פועלים. בעזרת השינוי המחשבתי נשפיע גם על רגשותינו וההתנהגויות שלנו תוך שאנו נמצאים בשליטה מלאה ומייצרים עבורנו את השינוי המיוחל.

מבנה תכנית הלימודים

צעד אחר צעד ובתהליך הדרגתי, ממוקד ואינטנסיבי, לומדים משתתפי המסלול את ה-NLP תוך הקניית ידע עיוני ותיאורטי מקיף המגובה בהתנסות מעשית, מטלות ותרגולים כיתתיים. כל מפגש ומפגש כולל תרגולים כיתתיים וביתיים וזאת כדי להבטיח למידה אפקטיבית שמשיגה תוצאות.

במהלך קורס ה-NLP מקבלים המשתתפים שתי חוברות עבודה מקצועיות (150 עמודים כל חוברת! יש למה לצפות) ועם סיומה המלא של התכנית מוענקת תעודת Practitioner of NLP המופקת על-ידי מייסד השיטה, ד"ר ריצ'רד בנדלר וחתומה על-ידו. זוהי למעשה התעודה היוקרתית ביותר והיחידה מסוגה אשר מוכרת בכל בעולם. לפירוט המלא כלל התעודות המוענקות עם תום הלימודים גשו לפסקת תעודות והסמכות שבסוף העמוד.

נושאי לימוד

בין הנושאים הנלמדים במסגרת קורס הכשרת מומחי ה-NLP של מכללת לשם שינוי, ניתן למנות: חמשת היסודות העקרוניים להצלחה על-פי ה-NLP, 20 הנחות היסוד של ה-NLP, מודל התקשורת האנושית המסייע להבנת התפיסה של האדם וכיצד אנו אלה שיוצרים את המציאות עבור עצמם, מבוא ללמידה מואצת המאפשר להכיר את הדרך שבה המוח שלנו מעבד את תהליך הלמידה ולנצלו לטובתנו, תובנת ההתפתחות להתפתחות אישית מואצת, ניהול מצבי רוח, הצבת מטרות אל מול תוצאות, מודלים לתהליכי שינוי, מבוא לשינוי ומבנה ההנחיה הפרטנית, דמיון מודרך, מודל CAPS, אסטרטגיית חשיבה ועוד.

קצרה היריעה מלהכיל את כלל המידע ונשמח לשלוח לכם סילבוס מפורט. לפרטים על המסלול ולתיאום פגישה לצורך קבלת פרטים נוספים והיכרות עם סביבת הלימודים, השאירו לנו פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר ונציגי החוג יצרו עמכם קשר בהקדם.


תנאי קבלה

תנאי קבלה וקהל יעד

אם יש בכם את התשוקה והמחויבות לשינוי אמיתי, אם אתם רוצים לדעת כיצד להשפיע ולשנות את חייהם של אחרים, אז הרי שתכנית לימודים זו תתאים לכם במידה רבה.

על המועמדים לעבור ראיון קבלה מול נציגי סגל תכנית הלימוד.


משך הלימודים

משך הלימודים

לימודי NLP של מכללת לשם שינוי מתפרשים על מספר שלבים:

  • שלב א': 28 מפגשים חד שבועיים, כל מפגש 5 שעות, סה"כ 186 שעות אקדמאיות + תהליך סופרויז'ן
  • שלב ב': 3 מפגשים דו-יומיים מלאים מהשעה 9:00 עד השעה 20:00. יומיים מלאים רצופים, יומיים נוספים לאחר שלושה שבועות ויומיים נוספים כעבור חודש כשבסיומם מבחן. שלב זה מתפרש על 88 שעות אקדמאיות.
  • שלב ג': 21 מפגשים חד שבועיים, סך הכל 168 שעות אקדמאיות.


תעודה / הסמכה

תעודות

העומדים בכל מחויבויותיהם הלימודיות, שהגישו את המטלות, נכחו בשיעורים, עברו את המבחנים וסיימו את תהליך הסופרויז'ן והפרקטיקום, יקבלו את התעודות הבאות:

  • Licensed NLP Coach – תעודה מקורית מארצות הברית הממוספרת וחתומה על-ידי מייסדה של שיטת ה-NLP, ד"ר בנדלר.
  • Licensed Practitioner of NLP – תעודה מקורית מארצות הברית הממוספרת וחתומה על-ידי מייסדה של שיטת ה-NLP, ד"ר בנדלר.
  • תעודת מנחה בדמיון מודרך מטעם המכללה.
  • Licensed Master Practitioner NLP - תעודה מקורית מארצות הברית הממוספרת וחתומה על-ידי מייסדה של שיטת ה-NLP, ד"ר בנדלר.

רוצים לדעת יותר? דברו איתנו

לפרטים והרשמה ניתן לשלוח לנו פרטי קשר בתיבה ונציג החוג יחזור אליכם בהקדם האפשרי למתן פרטים נוספים.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.