logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס סייעות לרופאי שיניים



מבנה הלימודים

המכון ללימודי המשך ברפואת שיניים בחיפה מזמין אותך ללימודי סייעת לרופאי שיניים

זה הזמן להתמקצע בתחום מוביל ומבוקש במסגרת ענף רפואת השיניים של ישראל

כסייעת לרופאי שיניים תקחי חלק בתפעול השוטף של מרפאת השיניים ובפרוצדורות טיפוליות שונות הכוללות טיפולים כיררוגיים לפה ולסת, ביצוע צילומי דימות, טיפולים מניעתיים לקידום בריאות חלל הפה והשיניים ועוד. נוסף על כך, סייעות רופאי שיניים לוקחות חלק אינטגרלי בתפעולה השוטף של המרפאה, תפקיד הדורש אחריות על אספקת ציוד רפואי, תחזוקת וחיטוי הציוד הקיים הבלתי מתכלה, טיפול בהפקת ותיעוד הדו"חות הרפואיים ועוד.

תכנית הלימודים לסייעות שיניים מטעם המכון ללימודי המשך ברפואת שיניים בחיפה תקנה לך ידע תיאורטי עיוני חשוב ומקיף המשולב עם לימודים מעשיים ותרגולים בכיתות מקצועיות. המטרה היא לספק הכנה מקיפה לבחינות משרד הבריאות ולהבטיח השתלבות חלקה בשוק העבודה.

קצת על המכון ללימודי המשך ברפואת שיניים

  • המכון ללימודי המשך ברפואת שיניים הוקם בעמותת מלכ"ר ופועל משנות השישים למען הנגשת הטיפולים ברפואת השיניים לאוכלוסיות נזקקות בחיפה. המכון פועל בשיתוף עם עיריית חיפה ועם הסוכנות היהודית.
  • כיום למכון מוסד אקדמי המוכר על ידי משרד הבריאות ומקיים מגוון רחב של כנסים עיוניים, השתלמויות וקורסי מקצוע המכינים לקראת בחינות משרד הבריאות. המכון מקפיד על רמה מקצועית גבוהה ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. 
  • צעד אחר צעד אנו פועלים לקדם את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר בקרב רופאי השיניים שבצפון ישראל ומספקים סביבה לימודית ומקצועית העונה על הסטנדרטים הנדרשים.
  • למכון ללימודי המשך ברפואת שיניים בית ספר לסייעות שיניים מתפעל סביבת לימודים מתקדמת במטרה להבטיח הכשרה מעמיקה והרמטית.

מוכר על-ידי משרד הבריאות בישראל

המכון ללימודי המשך ברפואת שיניים בחיפה מוכר על ידי משרד הבריאות גם כמוסד אקדמי מוביל המספק הכנות מקצועיות לקורס שיננות וקורס סייעות שיניים. קורסי ההכנה של המכון מעניקים גם ציוני מגן לנבחנים.

קצת על בית הספר לסייעות שיניים

המכון ללימודי המשך ברפואת שיניים בחיפה מציע קורס סייעות לרופאי שיניים מקיף ומקצועי. במכון תוכלו ליהנות מסביבה לימודית מקצועית המאובזרת במיטב הציוד הנדרש, כיתות לימוד מתקדמות וצוות מרצים וותק וניסיון בהדרכה.

חשוב לדעת: לאור פניות מטעם עיריית חיפה, מציע המכון קורס לסייעות לרופאי שיניים עבור נשים מן המגזר הערבי ומן העדה האתיופית למען שילוב בעבודה. בקשו לקבל פרטים נוספים אודות פרויקט "שילובים" הפועל במימון מט"י חיפה ועיריית חיפה.

תכנית הלימודים
קורס סייעות לרופאי שיניים משלב בין מקצועות מדעיים ולימודים עיוניים הממוקדים ברפואת השיניים לבין התנסות מעשית, תרגולים ובחינות פנימיות. בין היתר לומדות המשתתפות אודות רפואת שיניים מונעת, האנטומיה של הפה, מיקרוביולוגיה, אורתודונטיה, שיקום הפה והלסת, ניהול שוטף של מרפאת שיניים ועוד.

כלל נושאי הלימוד נבחנים במסגרת בחינות חיצוניות הנערכות על ידי משרד הבריאות.


תנאי קבלה

תנאי קבלה

הרישום עבור קורס סייעות לרופאי שיניים מותנה בהצגת תעודה גמר תיכונית ומעבר ראיון קבלה אישי. כמו כן, על המועמדות לעבור אבחון פסיכוטכני שמטרתו לבדוק את מידת ההתאמה לאופיו של המסלול ולאפשרויות התעסוקה.

להרשמה יש להצטייד בתמונת פספורט, צילום תעודת זהות + ספח וצילום תעודת 12 שנות לימוד/תעודת בגרות.

קהל יעד

הקורס מתאים לכל מי שמעוניינת להשתלב בתפקיד חשוב ומבוקש ברפואת השיניים בישראל.


משך הלימודים

משך הלימודים

אורכה של תכנית הלימודים הינו כשנה וחצי.

הקורס מתקיים פעם בשבוע וכולל 400 שעות סטאז' להכשרה מקצועית.


תעודה / הסמכה

תעודות

בוגרות הקורס שיצלחו את הבחינות יקבלו תעודת גמר מקצועית מטעם משרד הבריאות ותעודת סייעת לרופאי שיניים.

עם תום הלימודים וקבלת התעודה, יוכלו הבוגרות להשתלב במרפאות השיניים ציבוריות ופרטיות, בקופות החולים ובבתי חולים.

דברו איתנו

מעוניינות לבדוק את התאמתכן לתכנית הלימודים? רוצות לקבל פרטים נוספים על הקורס? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכן בהקדם.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.