המכללה האקדמית תל חי

 

כיום פועלות במכללה מעל 25 חטיבות לימוד בתחומים שונים

logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הנדסאי כימיה מזון



מבנה הלימודים

התעשיה הכימית הפכה לאחת התעשיות הרווחיות והמפותחות בישראל, דבר הגרם לביקוש גדול לאנשי מקצוע בתחום הכימיה, על ענפיו השונים - מזון, תרופות ומחקר.
במסגרת עבודתו עוסק הנדסאי כימיה בתכנון, פיקוח וניהול שלבי הייצור השונים בתעשיה, לצד עבודות מחקר מעבדתיות.

תכנית הלימודים
התכנית של לימודי כימיה מזון במכללת תל חי מותאמת לדרישות התעשיה וכוללת הכשרה מקיפה בתחומי כימיה, הנדסה כימית וטכנולוגיה של מזון. הלימודים כוללים גם קורסי מעבדה, המשלבים שימוש במכשור מתקדם ובשיטות אנליטיות מגוונות.
הקורסים הטכנולוגיים מלווים בסיורים לימודיים בתעשיה.
אין כמעט שלב בתהליך הייצור בתעשית כימיה מזון שהנדסאי ייצור אינו לוקח בו חלק, החל משלבי התכנון ההתחלתיים ועד לשלב בקרת האיכות על המוצר. הידע הנדרש מהנדסאי כימיה מזון הינו רחב ורב ולכן כוללים הלימודים לתואר שילוב בין נושאים רבים, בין לימודים עיוניים ולימודים מעשיים. הנדסאי כימיה מזון מוכשר לקבל אחריות על המיכון המשוכלל, לאתר תקלות, לבצע בדיקות איכות על תהליכים, לפקח על תנאי ייצור ולנהל צוות עובדים העוסקים בפיתוח מוצרים חדשים ושכלול קיימים. במהלך הלימודים ישתמשו הסטודנטים במכללת תל חי במכשור חדשני תוך כדי העבודה במעבדות המתקדמות.

השתלבות בשוק העבודה
שוק העבודה הפוטנציאלי כולל את מפעלי המזון המגוונים, מעבדות ומערך השיווק של תעשית המזון וכן את התעשיה הכימית והקוסמטית לתחומיה השונים. בוגרי לימודי הנדסאי כימיה מזון משתלבים בתפקידים שונים הכוללים עבודות תכנון, פיקוח, בדיקה של חומרי גלם, תהליכי ייצור ועוד, בתעשיה הכימית, התרופתית ובתעשית המזון.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.