המכללה האקדמית תל חי

 

כיום פועלות במכללה מעל 25 חטיבות לימוד בתחומים שונים

logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הנדסאי ביוטכנולוגיה



מבנה הלימודים

לימודי ביוטכנולוגיה היא שילוב חדשני של ביולוגיה מודרנית עם טכנולוגיות הנדסיות מתקדמות. זהו מקצוע רב תחומי, הכולל הכשרה מדעית מעמיקה במקצועות מדעי החיים והכימיה יחד עם קורסים טכנולוגיים והנדסיים, תוך דגש על יישום הידע התיאורטי. תכנית הלימודים מאפשר השתלבות במגוון רחב של תחומי תעסוקה כמו גם מספר רב של מסלולים להמשך לימודים. שטחים כגון: מיקרוביולוגיה, ביולוגיה מולקולארית, הנדסה גנטית יחד עם הנדסה כימית, בקרה מתקדמת ומחשבים, הם רק חלק ממגוון רחב של שטחי מחקר ויישום, העומדים בחזית המדע לשרות האדם.

התעשיה הביולוגית
התעשיה הביולוגית כוללת מגוון רחב של תחומים: תהליכי תסיסה לייצור חומרים ביולוגיים, שימוש בתרביות אנימליות וצמחיות לצרכים רפואיים וחקלאיים, חקלאות מתוחכמת, תעשיית הקוסמטיקה והפרמצבטיקה, פיתוח של מוצרים רפואיים וערכות דיאגנוסטיות ועוד . המחקר הביולוגי בארץ נמצא בחזית המדע וכולל שימוש רב בהנדסה גנטית, בתרביות תאים ובשיטות אימונולוגיות מתקדמות. כמו כן קיים בארץ מערך רחב של מעבדות שירות בתחומי הרפואה, החקלאות ואיכות הסביבה. הנדסאי לימודי ביוטכנולוגיה יכול להשתלב במסגרות אלה, כמו גם בתחומים קרובים כגון תעשיית המזון.

תכנית הלימודים
תכנית לימודי הנדסאי ביוטכנולוגיה במכללה הטכנולוגית תל חי נבנתה כך שתכלול רקע תיאורטי רחב, תוך מתן דגש להכשרה המעשית של הסטודנט. "לב" התכנית הם הקורסים במדעי החיים: קורסי יסוד וקורסים מתקדמים בביולוגיה מהווים למעלה ממחצית שעות ההוראה. כמו כן ניתן דגש לקורסי כימיה וקורסים הנדסיים וטכנולוגיים. לימודי ביוטכנולוגיה כוללים גם קורסי מעבדה, הנערכים במעבדות המשוכללות של המכללה. קורסים אלה כוללים שימוש במכשור מתקדם ובשיטות אנליטיות מגוונות, המשמשות במחקר ופיתוח בתחומי ביולוגיה וכימיה.

השתלבות בשוק העבודה
בוגרי לימודי הנדסאי ביוטכנולוגיה משתלבים בתפקידי מחקר ופיתוח בתעשיה הביוטכנולוגית, במקומות שונים כגון: מעבדות פיתוח, חברות תרופות, חברות מזון, בתי מרקחת, חברות חקלאיות, עמותות וחברות בתחום שימור ואיכות הסביבה, האקלים ועוד.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.