המכללה האקדמית תל חי

 

כיום פועלות במכללה מעל 25 חטיבות לימוד בתחומים שונים

logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס דרמה תרפיה



מבנה הלימודים

הדרמה תרפיה, הינה טיפול על ידי הבעה ויצירה ומקצוע אשר משפיע ביותר על חייהם של בני אדם. דיסציפלינה זו משלבת בתוכה את האמנות עם המדע של תורת התפתחות הפרט ובניית כישוריו, כדי שיוכל להתמודד עם תפקידי החיים בתחום האישי והחברתי. זאת ועוד, עוסקת הדרמה תרפיה גם ביצירה של תהליכים קבוצתיים ובין אישיים.

בתפקידם כמטפלים, אומנים ומחנכים, מסייעים הבוגרים בהתמודדות עם אחדים מהאתגרים המורכבים ביותר בחברה של ימינו. הטיפול באמצעות הבעה ויצירה מסייע בהחזרה לתפקוד עצמאי, תורם לשיפור יחסים בין-אישיים ומכוון את המטופל לחיים פרודוקטיביים ומלאי סיפוק.

הדרמה תרפיה מתמקדת בשימושים בתיאטרון ובאומנויות שונות תוך יישום הגישה הבסיסית של מדעי ההתנהגות והחברה לשם מניעה, התערבות מוקדמת, טיפול ושיקום. משולבות בטיפול זה דרכי ההבעה המילולית: קריאה, כתיבה, שירה ומשחק. והבלתי מילולית: דרמה, גוף תנועה, מוסיקה, צבע וחומר. המטפל בדרמה תרפיה מסייע ליצירת שיווי משקל במצבו של המטופל ע"י שיתופו הפעיל בתהליך הטיפול, אם במסגרת אינדיבידואלית ואם במסגרת קבוצתית, תוך שימוש בפעילויות יצירתיות המאפשרות לפרט לממש את הפוטנציאל שלו ולהתמודד עם האתגר של השינוי האישי.

אופי הלימודים
התכנית בתל חי שמה דגש על התנסויות טיפוליות בסדנאות ובשדה תוך הבנת התהליך הטיפולי בתיאוריה ובמעשה.


תעודה / הסמכה

בסיום הלימודים יוענקו לסטודנטים תעודת דרמה תרפיה מטעם מכללת תל חי.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.