המכללה האקדמית תל חי

 

כיום פועלות במכללה מעל 25 חטיבות לימוד בתחומים שונים

logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

B.A בשירותי אנוש



מבנה הלימודים

לחברה הבתר-תעשייתית יש מאפיינים רבים אולם הבולט שבהם הוא גידול מהיר במספר הארגונים הפורמאליים אשר מוקמים להעשי, לתעל (process), לשנות, ובאופן כללי לסייע לאנשים. גידול זה נובע משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא העתקת חלק ניכר מתפקידי הסוציאליזציה, הספקת הצרכים החומריים והנפשיים והפיקוח החברתי מקבוצות ראשוניות לגופים ציבוריים (הממשלה ורשויות מקומיות ) או ציבוריים למחצה (ארגונים למטרות רווח ושלא למטרות רווח, הסיבה השנייה היא פיתוחם של ידע ושל טכניקות מורכבים לניהול אנושי שיחידות חברתיות ראשוניות מתקשות ליישם.

ארגונים אלה ידועים בשם הכוללני "שירותי אנוש" והם נבדלים מארגונים אחרים בשני תכנים מרכזיים:
עיקר התשומות וככלל התפוקות שלהם הם בני אדם
תפקידם המוצהר הוא לשקם ולשמר, ובמידת האפשר לשפר, את רווחת הכלל ואת תפקודם האישי והחברתי של פרטים ושל קבוצות.

החוג המוצע מיועד להקנות ללומדים מידע ולפתח אצלם ידע שיסייע להם למלא מגוון תפקידים בהגשת, ארגון וניהול, תכנון, והערכת שירותי אנוש במוסדות ציבוריים (ממשלתיים ושל הרשויות המקומיות), ארגוני המגזר השלישי (עמותות, ארגונים ללא כוונות רווח [אלכ"רים] וארגונים וולונטריים והעולם העסקי, ולהעמיק את הידע בתחומים אלה במחקר.
החוג יקנה ידע בין-תחומי שיסייע ללומדים להכיר את צורכיהם השונים והמשתנים של תת-אוכלוסיות שונות ושל סביבתם ולהבין את מקומם ודפוסי עבודתם של שירותי האנוש במענה לצרכים אלה במציאות הישראלית העכשווית. במקביל יתנסו הלומדים בעבודה מעשית בתחום כדי להמחיש ולעגן את הידע התיאורטי והמחקרי בעשייה מוחשית.

מלגות
אמהות חד הוריות זכאיות למימון מלא של שכר לימוד (ללא תנאים) וכן ל 75% מימון מכינה 30+.


תעודה / הסמכה

תואר B.A בשירותי אנוש

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.