בית שמאי

 

להיות שמאי מוסמך בעשרה מפגשים

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג בית שמאי?

השאר פרטים ונציג בית שמאי יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
strip

קורס שמאי ומנהל תביעות רכוש וחבויות פנים ארגוני



מבנה הלימודים

הקורס נועד להכשיר כ"א קיים בקרב הארגון כשמאי וכמנהל תביעות רכוש וחבויות שיפעל ליד ועם המחלקה המשפטית בארגון.

שמאי ומנהל תביעות רכוש וחבויות פנים ארגוני – מה זה ולמה כל ארגון חברה רשות מקומית עסק, קיבוץ מושב ועסק מעל 20 עובדים, חייב שיהיה להם שמאי פנים ארגוני.

שמאות וניהול תביעות רכוש וחבויות ברשויות מקומיות, במועצות, עיריות, תאגידי מים, חברות פרטיות וציבוריות, קיבוצים, אגודות ובמושבים, בגופים וארגונים רבים אחרים כמו אוניברסיטאות, קופות חולים, חברות נדל"ן, חברות בנייה ובעסקים המונים מעל 12 עובדים החפצים לנהל משברים כדי לקבל פיצוי ראוי ונכון.  למה צריכים זאת?

כל תביעה המוגשת לחברת הביטוח על ידי הארגון חייבת להיות מלווה גם על ידי איש מקצוע מתאים מתוך הארגון ומטעמו,עובד מקרב הארגון, אשר יוכשר לצורך כך על ידנו מה שיבטיח חיסכון כספי ניכר וקבלת פיצוי ראוי ונכון לכיסוי הנזקים וההפסדים. ניהול תביעת ביטוח מחייבת מיומנות ומקצוענות!

ההשתתפות העצמית של גופים אלו גבוהה. חלק מהתביעות המוגשות למבטחים "נלחצות" מטה על ידי המבטחת לגבולות ההשתתפות העצמית והארגון מוצא עצמו כחייב בסכום זה, בעוד ייתכן ובכלל החבות נמוכה משמעותית מכך, ככל שקיימת בכלל חבות.

חלק מהתביעות שסכומן נמוך מההשתתפות העצמית גם לא מתבררות בזמן אמת על ידי הארגון בשל היעדר כ"א מאומן  מהימן ומיומן שהוכשר לצורך כך, פעולה שתקטין משמעותית את החבות, ותסייע לארגון לאסוף מידע חשוב וחיוני להתמודדות עם תביעות רכוש, נזקי רכוש וחבויות.




תנאי קבלה

תכנית הלימודים מתאימה לכל מי שמבקש לנהל משברים עבור מגוון ארגונים, חברות וגופים שונים לקבלת פיצוי ראוי ונכון.

בין היתר ניתן למנות:

  • בעלי תפקידי ניהול בחברות, ארגונים וגופים ציבוריים
  • בעלי נכסים ועצמאיים
  • מנהלי נכסים
  • חברות הזנק

משך הלימודים

40 שעות. לימודי תעודה והסמכה, בסיומם יתקבל התלמיד כחבר בבית שמאי.

תעודה / הסמכה

תעודת הסמכה וכרטיס שמאי פנים ארגוני.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.