מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אוניברסיטת אריאל בשומרון?

השאר פרטים ונציג אוניברסיטת אריאל בשומרון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

מוסמך במנהל עסקים M.B.A



מבנה הלימודים

לימודי התואר השני במינהל עסקים (MBA) עונים על הצורך של בוגרי תואר ראשון בהמשך לימודים מתקדמים בתחומי ניהול מגוונים, על מנת להכשירם לתפקידי ניהול בחברות עסקיות ובארגונים ללא מטרת רווח. התוכנית מבוססת על המקובל בתוכניות MBA במוסדות האוניברסיטאיים המובילים בתחום זה בארץ ובחו"ל. מטרת התואר היא להקנות לסטודנטים ראייה רחבה ומשולבת בתחומי ניהול שונים ולציידם במיומנויות וכישורי ניהול החיוניים לתפקוד אפקטיבי בזירות עסקיות שונות. התוכנית מיועדת להקנות תפיסה אינטגרטיבית-ניהולית ומקצועית במושתת על יסודות אקדמיים במקצועות השונים של מנהל עסקים.
 
לימודי השלמה למנהל עסקים: התוכנית ללימודי מוסמך במנהל עסקים מאפשרת לימודי המשך גם לבוגרים מדיסיפלינות שונות מכלכלה ומנהל עסקים. מועמדים אלו משולבים בלימודי השלמה הבאים להשלים במידת הצורך ידע בסיסי חיוני, שהוא בגדר תנאי מוקדם ללימודי המשך במנהל עסקים. קיימים 5 קורסי השלמה סה"כ כאשר סטודנט החייב עד שלושה קורסי השלמה יוכל להירשם לקורסי התואר השני במקביל. סטודנט החייב ארבעה קורסי השלמה ומעלה יוכל להתקבל ללימודי התואר השני רק לאחר לימודי ההשלמה.
 
ניתן לבחור במסלולים ייחודיים עם התמחויות במימון ושיווק, ניהול והתנהגות ארגונית, יזמות וטכנולוגיה עתידית.
 
מסלול יזמות וטכנולוגיה עתידית:
מסלול יזמות וטכנולוגיה עתידית מייצר לצד המידע הכללי הנלמד בהקשרי המדעים, הטכנולוגיה וההנדסה, את הפרקטיקה הניהולית. תוכנית הלימודים מאפשרת להתמחות בתחומי ניהול כמו ניהול פרויקטים, ניהול מוצר בהיי-טק, מימון מיזמים וגיוס משאבי הון, ניהול סיכונים פיננסיים, ידע שיווקי והתנסות בפרויקט ייזום עסקים ועוד. שילוב מגוון התחומים מעניק ראיה ניהולית טכנולוגית, עסקית וחדשנית במקצועות השונים, ובכך נותן את המענה הניהולי בתחום הטכנולוגיה העילית. בסיום הלימודים תוענק לסטודנטים תעודת מוסמך במנהל עסקים, ותעודת מסלול יזמות וטכנולוגיה עתידית. המסלול מותאם לבוגרי תואר ראשון בתחומי המדעים וההנדסה.
 
הערות ומידע נוסף:
 * אנו שמחים להודיעכם כי המחלקה למנהל עסקים - תואר שני קיבלה את אישור מל"ג לפתיחת מסלולים ייחודיים עם התמחויות במימון ובשיווק, ניהול והתנהגות ארגונית, יזמות וטכנולוגיה עתידית.
* ניתן לשלב את הלימודים לתואר עם לימודי ביקורת פנים.
* מצטיינים: אפשרות לשלב את הלימודים לתואר עם לימודי תעודת מומחה במשאבי אנוש.
* עדיפות בקבלה תינתן לסטודנטים בעלי תואר ראשון בתחומי הכלכלה ומנהע"ס או הנדסה.
* לימודי השלמה ייקבעו בהתאם לדרישות המחלקה.

תנאי קבלה

ממוצע תואר ראשון 80 ומעלה לתארים רלוונטיים
ממוצע תואר ראשון 85 ומעלה לשאר התארים
מבחן GMAT כנדרש בתנאי הקבלה
לפרטים נוספים על סיפי הקבלה ניתן לפנות ישירות לאוניברסיטה


משך הלימודים

שנתיים

תעודה / הסמכה

לימודי תעודת הוראה בניהול עסקי
ניתן לשלב את הלימודים במחלקה עם תעודת הוראה בניהול עסקי.

מטרת התכנית הינה להכשיר סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים MBA או לתואר ראשון בתחומי הכלכלה (כלכלה ומנהל עסקים, כלכלה וחשבונאות, כלכלה דו-חוגי או בחטיבת כלכלה במחלקה הרב-תחומית) להוראת ניהול עסקי בבתי הספר התיכוניים. תחום הוראת ניהול עסקי הפך להיות תחום מאוד נפוץ עקב התפתחותם של מסלולי לימוד בבתי ספר התיכוניים אשר ניגשים במקצועות אלו לבחינות בגרות.

קורס דירקטורים

הקורס פועל במסגרת לימודי מוסמך במנהל עסקים ומיועד להקנות היכרות עם הדין והפרקטיקה, הבנת מכלול השיקולים הרלוונטיים (משפטיים, פיננסיים ועסקיים), לתפקודם בחברות ולניהול תקין, להכיר להם את הדרישות הרגולטוריות החדשות והתעדכנות במגמות המתפתחות של הממשל התאגיד, לפתח יכולות ומיומנויות מתקדמות הרלוונטיות לניהול דירקטוריון ולבקר ולפקח על תפקוד חברות ועמותות.



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.