מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אוניברסיטת אריאל בשומרון?

השאר פרטים ונציג אוניברסיטת אריאל בשומרון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

החוג להיסטוריה של עם ישראל בעת החדשה



מבנה הלימודים

חוג הלימודים בהיסטוריה של עם ישראל בעת החדשה מעניק לסטודנטים הזדמנות להיחשף לשלבים מרכזיים בהתפתחות עם ישראל לאורך ההיסטוריה, תוך מתן דגש על התהליכים העיקריים שעבר עם ישראל ב-200 השנים האחרונות (החל המאה ה-18 ועד שנות ה-60 של המאה ה-20).
 
תוכנית הלימודים בחוג מתמקדת בנושא המעמד החברתי והפוליטי, מהארגון הקהילתי, החיים החברתיים, הלאומיות היהודית ותולדות האנטישמיות בעת החדשה בתפוצות השונות בארצות האסלאם והנצרות.
 
הלימודים יעניקו לסטודנטים פרספקטיבה רחבה ממגוון תחומים, למשל: בלימודי מזרח תיכון ומדע המדינה העוסקים בפוליטיקה, בחברה או במערכות השלטון במדינת ישראל.
 
 
הערות ומידע נוסף:
* מסלול המומלץ לשילוב עם תואר זה הוא היסטוריה של עם ישראל בעת החדשה + ארץ ישראל וארכיאולוגיה. היתרון למי שיעשה שילוב זה הוא בפטורים שיקבלו בתואר השני בMA במורשת ישראל.

תנאי קבלה



משך הלימודים

3 שנים

תעודה / הסמכה

לימודי תעודת הוראה בהיסטוריה של עם ישראל
ניתן לשלב את הלימודים במחלקה עם תעודת הוראה בהיסטוריה של עם ישראל.

מטרת התכנית הינה להכשיר מורים בעלי ידע בהיסטוריה של עם ישראל. המסלול מקנה תעודת הוראה לחינוך העל יסודי בלימודי היסטוריה תוך מתן דגש על ערכי זהות לאומיים, אישיים וחברתיים. המסלול מיועד למי שרואים עצמם למובילים בחינוך תלמידים בבתי הספר התיכוניים מכיתה י'–י"ב לשם הכנתם לבחינות הבגרות.
תכנית הלימודים לתעודת הוראה בחטיבת העל יסודי כוללת: לימודי חינוך, לימודי פדגוגיה, מתודיקה ואוריינות, התנסות מעשית. לימודי העשרה נלמדים כחלק מהתואר.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.