מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אוניברסיטת אריאל בשומרון?

השאר פרטים ונציג אוניברסיטת אריאל בשומרון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

המחלקה לניהול מערכות בריאות השלמת תואר לעובדי מערכת הבריאות



מבנה הלימודים

* הבחירה באריאל :
- לימודי התואר מעניקים לסטודנטים כלים ניהוליים בתחומים רבים, תוך הבנת הזיקה שמקיים עולם הניהול עם מערכות הבריאות. לכן, האוניברסיטה מקיימת קשרים הדוקים עם תעשיית הבריאות בישראל וכבר במהלך לימודיהם צוברים הסטודנטים ניסיון וקשרים עם גורמים בכירים במערכת. השילוב בין הפרקטיקה והתיאוריה מעניק לבוגרי אוניברסיטת אריאל יתרון רב בשוק התעסוקה.
 
* תכנית הלימודים :
- התכנית לניהול מערכות בריאות מעניקה לסטודנט כלים מגוונים להבנה מעמיקה של מערכת הבריאות וניהולה.
- נושאי הלימוד מאפשרים לסטודנט לחוות את מאפייני מערכת הבריאות בתחומים שונים: ניהול רפואי, משפט ואתיקה, סוציולוגיה רפואית, מערכות מידע רפואיות, כלכלת בריאות, טכנולוגיות רפואיות ועוד.
- כל אלו מקנים לבוגר התואר את מירב הכלים להצלחתו בעמידתו מול האתגרים הרבים בתפקידיו השונים כמנהל במערכת הבריאות.
 
* מסלולי הלימוד במחלקה :
 
ללומדים מוצע לבחור ללמוד, בנוסף לתוכנית הבסיסית, באחד מהמסלולים הייחודיים הבאים:
 
- מסלול קידום בריאות – בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים בתפיסת מערכת הבריאות -  מעבר מטיפול במחלה לתפיסה הדוגלת במניעת מחלות ובשמירה על אורח חיים בריא. קופות החולים מקדמות את הנושא של חשיבות השמירה על הבריאות כמטרה מרכזית. המסלול יאפשר לסטודנטים לקבל כלים תיאורטיים ומעשיים לקידום בריאות של מטופלים, לניהול תכניות לקידום בריאות ולביצוע מחקר ומעקב בתחום.
 
- מסלול המידע הרפואי – מערכת הבריאות בישראל עוברת לשימוש במערכות מידע ממוחשבות מתקדמות. המערכות הממוחשבות דורשות הבנה והכשרה בכמה נושאים, כגון הגנה ושמירה על מידע רפואי רגיש המצוי בהן, ושיפור הטיפול בחולה באמצעות המערכת.
 
 
הערות ומידע נוסף:
* אפשרויות תעסוקה והמשך הלימודים:
 
- בוגרי התואר משתלבים בתפקידים ניהוליים שונים במערכת הבריאות, כגון קופות ובתי חולים, משרד הבריאות, מרפאות ציבוריות או פרטיות ועוד. כמו כן, מסיימי התואר יוכלו להמשיך למחקר וללימודי תואר שני במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת אריאל או באוניברסיטאות אחרות בארץ.
 
** למצטיינים - מסלול ישיר לתואר שני במנהל ומדיניות בריאות.
** המחלקה מציעה סמינר ייחודי למצטיינים.
 
** מתכונת הלימודים מותאמת למנהלים ולעובדים.

תנאי קבלה



משך הלימודים

3 שנות לימודים, לימודים במתכונת של יום לימודים מרוכז בשבוע (9:00-20:30) ולימודים ביום שישי

תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.