מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג אוניברסיטת אריאל בשומרון?

השאר פרטים ונציג אוניברסיטת אריאל בשומרון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באריאל
אריאל
strip

כלכלה



מבנה הלימודים

מטרתה של המחלקה לכלכלה היא להכשיר כלכלנים המצוידים בכלים להבנה ולניתוח של התנהגויות ומנגנונים כלכליים, הן ברמת המאקרו של המשק הלאומי והממשלה, והן ברמת המיקרו של משקי הבית והחברות העסקיות. בוגרי המחלקה יוכלו לזהות ולנתח בעיות משקיות, תוך שימוש בכלי המדידה והניתוח הנדרשים ולבחור את הפתרונות המתאימים להן. מיומנויות אלו מכשירות את הבוגרים לשמש כלכלנים מקצועיים במוסדות ציבוריים ובמגזר העסקי. * השילובים המומלצים הם: - כלכלה - מדעי המחשב. - כלכלה - פסיכולוגיה. - כלכלה - תקשורת. * מצטיינים: אפשרות ללימודי מוקד שחיתות ועבריינות צווארון לבן במסגרת B.A בכלכלה וקרימינולוגיה.

תנאי קבלה



משך הלימודים

3 שנים

תעודה / הסמכה

לימודי תעודת הוראה בניהול עסקי
ניתן לשלב את הלימודים במחלקה עם תעודת הוראה בניהול עסקי.

מטרת התכנית הינה להכשיר סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים MBA או לתואר ראשון בתחומי הכלכלה (כלכלה ומנהל עסקים, כלכלה וחשבונאות, כלכלה דו-חוגי או בחטיבת כלכלה במחלקה הרב-תחומית) להוראת ניהול עסקי בבתי הספר התיכוניים. תחום הוראת ניהול עסקי הפך להיות תחום מאוד נפוץ עקב התפתחותם של מסלולי לימוד בבתי ספר התיכוניים אשר ניגשים במקצועות אלו לבחינות בגרות.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.