logo
הלימודים מתקיימים בירושלים
ירושלים

מפת הגעה

ירושלים
רחוב הלל 24, ירושלים
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס בדיקות תוכנה



מבנה הלימודים

בס"ד

קורס בדיקות תוכנה והבטחת איכות בענף המחשבים

תחום המחשבים הוא אחד מהתחומים המבוקשים והמכניסים ביותר שקיימים כיום. ישנם תחומי עיסוק רבים השייכים לעולם המחשבים. אחד מהתפקידים החשובים ביותר בעולם המחשבים וההייטק הוא ללא ספק התפקיד של בודק התוכנה. ללא בודקי תוכנה איכותיים, הבודקים בצורה מעמיקה ואיכותית את התוכנה אותה מתכנתים צוות המתכנתים והמעצבים, אי אפשר לפתח טכנולוגיות חדשות ומורכבות.

מה לומדים ולמה כדאי לי לעבור קורס?
התחום הזה של הבטחת איכות הוא תחום מבוקש מאוד בקרב סטודנטים רבים. כל התוכנות בהן אנו משתמשים מקלות עלינו מאוד את החיים, אך הן לא היו מושלמות ללא העבודה המסורה של אנשי הבטחת האיכות. בדרך כלל לומדים את התחום הזה במסגרת לימודי תעודה ולא כחלק מלימודים אקדמאים.

בין תחומי הלימוד בקורסים השונים - ציוד מדידה ובדיקה, גורמי האיכות, תקני איכות בינלאומיים, עקרונות האיכות, כלכלת האיכות, אימות האיכות, יסודות הניהול על פי עקרונות TQM, הבטחת איכות וביקורת סטטיסטית, מערכות מדידה במערך הבטחת איכות, מערכת הבטחת איכות לפי עקרונות שונים, ניהול האיכות בתעשיות שונות, מערכות איכות מתקדמות ועוד.
כמה זמן לומדים?

מהן אפשרויות התעסוקה?

כמעט בכל חברה העוסקת בפיתוח תוכנה יש בודקי תוכנה, מהנדסי בדיקות ואנשי מקצוע העוסקים בתחום הבטחת האיכות. החברות הללו הן מכל תחומי התעשייה והביקוש לאנשי הבטחת איכות הוא גדול ותמידי. כל מי שרוצה לעסוק בתחום זה וגם אלה שכבר עוסקים בו ורוצים להתמקצע, יכולים להיעזר רבות בקורסים הרבים בתחום הזה. תעודות הסיום של הקורסים (במיוחד של מוסדות הלימוד היוקרתיים יותר) משפרים מאוד את הסיכויים לקבלת משרות בתחום.


תנאי קבלה



משך הלימודים

משך הלימודים כחצי שנה (160 שעות אקדמאיות)


תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.